Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Ik heb een mace gekocht (lvl 45) voor 5G en ik heb een schild gekocht voor lvl 49 van 8g.. (die kost normaal iets van 20-40G) Mooncloth kan je maken met 2 x felcloth en een moonwell. Dit kan 1x per 4 dagen. maar je maakt 10G winst ofzo.. dus dat is wel mooi verdiend dacht ik zo :) tailoring kruipt richting lvl 260 :) dus dat gaat ook hard!
Link naar reactie
[quote:73e5f223c6="TeH.SMooSH"]moet ook een paar lvl 40 guards slopen idd ;-) in Ashenvale is een moonwell. en daar staat een lvl 40 guard bij :p maar dies zo dood en dan kan ik netjes mooncloth maken.[/quote:73e5f223c6]Arme Sentinels :P Zijn ze echt zo makkelijk te slachten?? Ik heb altijd de grootste moeite met die vervelende horde guards, tenzij ze dodgen dan is het een fluitje van een cent :wink: Overpower voor president!
Link naar reactie
[quote:4e783b6fda="SSytse"]Met 4 lvls verschil mag dat ook wel :wink: Gister ff een lvl 45 undead warrior geganked in Arathi. Kreeg ruzie met guard daar, hij won op 't nippertje. Had nog iets van 20% over...CHARGE!! :lol: En dan snel rennen naar Refuge Pointe vanwege PVP flagged :oops: Best wel sneu eigenlijk, maar ja. Gebeurt mij ook zo vaak :evil: :x[/quote:4e783b6fda] Btw, Arathi highlands is Contested Area.. oftewel je kan aangevallen worden wanneer je maar kan bedenken.. of zit jij op normal server?
Link naar reactie
gisteren een grootscheepse Horde aanval gedaan op stormwind, ironforge en darnassus. alle grote guilds deden mee aan de organisatie om alle drie de steden tegelijk aan te vallen. verder liep iedereen die zin had mee. onze groep ging voor darnassus. we waren in temple of the moon gestrand en hadden dat vrouwelijke nightelfje wat daar staat op 25%. ik weet even haar naam niet meer. vervelende was alleen dat ze een aoe dot aanval deed die ongeveer ~800 per tic doet. we hadden verwacht dat door deze raid de server wellicht onderuit kon gaan, maar dat viel enorm mee. maar tof was het zeker om toch een uur lang darnassus te beheren. daarna nog ff MC gedaan en Helm of Might gekregen. altijd leuk :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...