Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Altijd relaxed. Hoeveel 60érs tellen jullie nu? Gisteren met een gast gebabbelt, die had mij eens geholpen in de wetlands toen het met zijn altje niet lukte. Hij zit in 1 van de topguilds op onze servers en ik heb gevraagd of ze nog mensen recruiteerde :). MC guild lijkt me zo relaxed, paar avonden per week lekker rammen en verder op je gemakje met je guildies iets doen (instance of battleground). Zoveel beter dan PUGs :(.
Link naar reactie
Ja die fire elementals daar zijn behoorlijk sterk ze doen echt flink wat damage dus voor een 5 man groep kan dat idd best lastig zijn. Het wordt iig een heel stuk makkelijkere als je een warlock heb :) Officer in de guild waar je nu in zit teh.smoosh? Ik weet niet of dat nou zo super is dan ofzo, maar dat ligt ook wel een btje aan in wat voor guild je zit. Vaak is het zo dat het weinig uitmaakt en het alleen "stoer" staat voor in de guild maar ik denk (neem aan) dat bij andere guilds het ook echt een voordeel is dan ofzo en dat je dan "meer" in een guild ben ofzo. In mijn guild heb ik er serieus overzitten na te denken om gewoon 1 rank te maken voor iedereen zodat je geen gezeur over die ranks krijg. Vaak willen mensen een hogere rank zijn of vinden ze het niet eerlijk enzo als iemand gepromote wordt ook al heb ik vaker gezegd dat het niet zo veel uitmaakt in de guild. Alleen 1 aparte rank voor de officers wat een vast aantal is is wel nodig zodat die meer dingen in de guild kunnen doen. Ik las laatst op onze realm forum dat iemand in zijn sig had staan "vice president of blabla"... tja toen had ik ook zoiets van :roll: Maar in ieder geval is het wel een goed idee teh.smoosh om samen met wat mensen van je guild een MC groep te beginnen ja. Ik weet niet hoe het is bij jullie op de servers maar bij ons zijn er erg veel warriors en shamans dus voor mijn shaman is het amper mogelijk om een MC groep in te komen. Ik zal als er weer eens een nieuwe groep wordt gevormd er boven op moeten springen.
Link naar reactie
We zijn nu nog aan het recruiten. we hebben nu nog maar 5 lvl 60's maar echt HEEL veel actieve members.. en er zijn een hoop lvl 60's op onze server die een MC guild zoeken. Dat gaan wij dus ook doen :) Gaat mij niet om het stoer zijn. het gaat mij om de beslissingen te nemen.. om mijn ideen in de groep te gooien. en natuurlijk om een selectie te maken van de mensen die we nodig hebben.
Link naar reactie
[quote:db7774935b="TeH.SMooSH"] Gaat mij niet om het stoer zijn. het gaat mij om de beslissingen te nemen.. om mijn ideen in de groep te gooien. en natuurlijk om een selectie te maken van de mensen die we nodig hebben.[/quote:db7774935b] Ja precies het nuttig redenen om officer te zijn dus :D maar beslissingen nemen over wat voor een dingen hebben we het dan? En ideetjes mogen andere niet officers tog ook voorstellen hoop ik? :P
Link naar reactie
Ik zie vaak deze ranks: Initiate Member Veteran Officer Guildmaster Je wordt Member als je 1-3 runs goed meedoet, Veteran wordt je na diverse mc/bwl/ony runs en officer wanneer je daar capabel voor bent. Overigens zou ik het niet waarderen als Officers of Raid leaders first choice krijgen over drops, daar is het dkp systeem voor. Ik meen ook dat er nog een ander systeem bestaat voor de loots maar hoe dat precies werkt weet ik niet (dan draait het minder om de frequentie waarin je meedraait met de guild zoals dat wel het geval is met dkp).
Link naar reactie
[quote:fda1199606="Rapier"]Ik zie vaak deze ranks: Initiate Member Veteran Officer Guildmaster Je wordt Member als je 1-3 runs goed meedoet, Veteran wordt je na diverse mc/bwl/ony runs en officer wanneer je daar capabel voor bent. [/quote:fda1199606] Hehe ja die ranks zijn de standaard ranks die in een guild beschikbaar zijn als een guild wordt gemaakt. Op die manier promoties maken kan idd prima ja mits het een lvl 60 MC enzo guild is. Agja persoonlijk maakt het mij geen hout uit, het is wel grappig maar in de guild waar ik met me rogue zit maakt het niet zo bar veel uit ofzo, het enige wat ik kan doen is iemand inviten (tegen over de laagste rank)
Link naar reactie
in mijn guild zijn er een aantal officers die de leader helpen, en looten. De loot komt allemaal in de guild bank (de epix en rare's niet natuurlijk, maar denk aan enchant middelen e.d) we zijn nu bij domo in mc, gaat aardig lekker :) de guild heeft nu alleen maar lvl 60's.. ik heb nu 1 epic, de Giantstalker's Leggings 8)
Link naar reactie
Nee nog 59 (Sash is een world drop denk ik en dropte in UBRS) :). Ik zit nu op 25%. Ik doe voornamelijk ubrs/strat/scholo en onze guild gaat binnenkort een ZG run doen. Ik zit er wel over te denken bij een andere guild te gaan omdat het de beste guild op de server is en ik een warrior daarvan een beetje ken :). Die hangen al vol met epics maar misschien hebben ze nog een groepje mensen voor mc/bwl/ony :). VOor mc en ony ben ik al keyed maar niemand wil helpen met bwl terwijl die quest bij de ingang begint (best triest eigenlijk omdat je dat met 5/7 man makkelijk moet kunnen halen, zeker met een mage). Btw de moeilijkste druid items heb ik al, chest en legs gewonnen. Alleen de boots hebben een rot drop-rate bij mother smolderweb :). Rest van de gear hoef ik waarschijnlijk niet eens (heb de gloves maar de ST gloves geven +18 healing en +10 fire res en -5 int / -10 spi vergeleken met wh).
Link naar reactie
Ik merk nu dat Pug groups ( Pick up Groups) heel erg iritant beginnen te worden... I am only going with you IF I can do my Shaman quest (sholo) I am only going with you IF I get Scurgestone I am only going with you IF i we kill second boss DM-West ( regen trinket ). Echt iritant gewoon...mensen met hun 6de L60. Al zijn de ninja's tegenwoordig wel dun gezaaid hebben we de HS people terug.. Hebben ze geen zin meer 'HS' Is de group halverwege instance : " AV bye" HS of "Guild bye" HS of "AB Bye". En nu na Patch 1.9 gewoon 1 UUR log in time ...op scullcrucher - sunstrider. ( 250 people bevore you ...als je daar voorbij ben ...Getting charter info.....ben je daar voor bij ....Loading bar eindeloos... Ik zou nu al een curcus Zweeds + gitaar les en kurk voor beginners hebben kunnen volgen!!!! ) :wink: Wat gaat er gebeuren wanneer de Adon komt? Sh it load of new content ...maar LAGG niet normaal...??
Link naar reactie
Dat ninja looten begint mij (rogue :P) zelfs me strot uit te komen, waren we voor de grap even met een IF groepje SM gedaan, laatste run vroeg ik of we nog even langs library konden gaan om die Hypnotic Blade (welliswaar mage dagger) te halen voor mij, aangezien ik met een lvl25 (11 dps LAGER) liep, dus hun zeiden oke, hij dropte dus van die Arcanist Doan, en wat doet die mage die alle rolls voor chests al had gewonnen, plus nog een rare staff had, rollt ie need voor die dagger?!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...