Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

[size=18:1a50e65b00][b:1a50e65b00]Welkom op het vierde deel van het World of Warcraft topic.[/b:1a50e65b00][/size:1a50e65b00] Site: [b:1a50e65b00]World of Warcraft [/b:1a50e65b00] [url=www.worldofwarcraft.com]World of Warcraft[/url] [b:1a50e65b00]Info site's [/b:1a50e65b00] [url=www.thottbot.com]Thottbot[/url] [url=www.wow.allakhazam.com]Allakhazam[/url] [b:1a50e65b00]GUI's[/b:1a50e65b00] [url=http://www.curse-gaming.com] Site met veel GUI"s voor World of warcraft[/url] [url=http://ui.worldofwar.net]En hier[/url] [b:1a50e65b00]Oude Topics [/b:1a50e65b00] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=139592]World of Warcraft part I[/url] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=149314]World of Warcraft part II[/url] [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=151205&postdays=0&postorder=asc&start=0]World of Warcraft Part III[/url]
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Hebben jullie wel eens mee gedaan aan een grote raid op een hoofdstad in WoW? Op onze server was er vorige week 1tje. Deze was in tegen stelling tot veel andere wel goed georganiseerd. Zo was het bv niet op voorhand al bekend bij de alliance waar we zouden aanvallen en was het zo dat mensen bv geportalt werden naar UC om vanuit daar naar Kargath te gaan (en dan naar IF) op die manier was het ook niet makkelijk zichtbaar wanneer er werd aangevallen. Ook de tijd was van te voren niet bekend, ook niet bij de mensen die mee deden en de aanval kwam van 2 kanten af. Alleen was het jammer dat er al aangevallen werd voordat iedereen er was. Maarja het is ook een btje lastig om te gaan wachten voordat iedereen er is en dan is de verassing ook een btje weg :P Jammer alleen dat er voor de rest weinig mogelijk was omdat de lag in IF echt niet normaal was. We hebben de king op 95% gekregen had ik gehoord :D We hadden iets van 3 raid groepen vol bij elkaar :)
Link naar reactie
[quote:a92691646f] hmmz dus rogues zijn dan echt van die smerige gasten daar? en paladins vrijgevig enz... [/quote:a92691646f] Als je een klassieke D&D rogue of paladijn speelt dan zou dat kunnen, maar dat is vrij saai ... ;) Bedenk echter dat je ook 'goede' dieven hebt (Robin Hood, Han Solo) en dat Paladijnen nogal paranoide kunnen zijn (denk aan de jacht op communisten in de VS in de van de Koude Oorlog) Een en ander ligt er aan hoe een en ander in WoW-verhaallijn gedefinieerd is en in hoeverre het 'leuk' is om te spelen. Dat je een 'rogue' bent geeft je bv niet het 'recht' om dan ook maar alles dat los en vast zit te stelen. En zo zijn er op een (goede) rpg-server nog meer dingen te verwachten. // --- Ik begrijp dus dat hier niemand met het 'echte' rpg-deel van WoW bezig is ?
Link naar reactie
[quote:49af940506="Nightfire"]Ik ben ook een Tauren Shaman begonnen, nu lvl 10. Maar ik loop me rot te zoeken naar een Shaman trainer die me een quest geeft om de Earth Totem te krijgen. Ik ben in Thunderbluff geweest, Bloodhoof village en Orgrimar, en bij geen van die 3 krijg ik een quest om de Earth Totem te krijgen.[/quote:49af940506]Deze quest krijg je in het startersdorp waar je begint. Dus even omkeren en teruggaan :). Er is ook een troll shaman vlakbij de valley of trials maar ik weet niet precies waar die staat.
Link naar reactie
[quote:23decf687e="TeH.SMooSH"]valley of trials kan je die quest niet halen.. de trainer daar geeft skills tot en met lvl 6. Hoe gaat het met jou shaman trouwens Rapier? of zit je meer op je dr00d[/quote:23decf687e]Ik meen dat er nog een plek was waar je terecht kon hoor... anders moeten de trollen helemaal naar mulgore komen en dat lijkt me erg sterk. (er zijn shamans geweest die hun earth totem hadden weggegooit en andere mensen wezen hun erop om naar de troll beginplaats te gaan (trollen dorp vlakbij de valley of trials). Ehm ik ben op lvl 18 met een groep wc ingegaan en uitgespeelt zonder iemand te verliezen (21, 23, 24, 26 meen ik). Ding onderweg ook nog :Pm ging wel lekker. Druid (geen dr00d) staat momenteel heel ff stil, di een medelock aan zijn dreadsteed geholpen en gisteren ff bij vrienden langs geweest dus alleen de ah's gechecked van de druid en de lock :). Ik heb wel ff geduelled met mijn shaman, was wel vet :P. 23 mage ingemaakt, die wilde een fireball op mij gooien. Dat gaat natuurlijk niet werken :P. Priest was ook een eitje met tremor totem alleen de 23 druid critte meteen voor 200 dmg haha =), dat legde ik af.
Link naar reactie
Priest = echt vlees.. Tremor totum haalt fear van je af.. Purge haalt shield en renew bij hem weg. Earthshock stopt zijn cast.. alles om hem gruwelijk te irriteren... oftewel eitje voor shaman. Mage is ook easy.. omdat we allebei kunnen casten en jij hem nog kan interrupten met casten.. ook makkelijk Rogues.. zijn pittig als ze opduiken.. denk dat het met Mail een stuk beter gaat. Warriors.. best moeilijke class hoge dps.. weinig kans om te healen denk 50% kans op winnen Druid.. = eitje.. ik versloeg op lvl 34 een lvl 38 druid.. en die viel mij aan.. zegt genoeg denk ik. Paladin.. is fair duel.. alleen jij hebt voordeel met purge shocks en andere narigheid ;-) Warlock .. Fear kan je dispellen de rest is best vervelend met Dots. dit is ook wel pittige class voor shaman
Link naar reactie
Priest kon idd erg weinig doen :P. Ik mik ook altijd ground totem neer zodat ze niet weg kunnen lopen (in duels althans, pvp zou ik het waarschijnlijk laten -> ghost wolf form in 1 lvl). Mages hebben nogal wat instances, ik denk dat een goede mage moeilijk is (de mage die ik duellde begon te fireballen en dat gaat never werken met earth shocks). Ze zetten je vast met frost nova en gebruiken instant dmg spells. Die kun je niet interrupten (ook kunnen ze een decoy arcane spell casten die jij interrupt en dan vervolgens een fireball en als je er niet in tuint krijg je gewoon dmg :)). 1 Rogue verslagen maar hij was niet zo goed, probeerde constant te vluchten en te stealthen (best lastig met een dot, lees fire dmg, op je). Warriors lijken me lastig. Meer dps maar met een 2h heb je wel een redelijke kans om te healen, geen interrupt in battle stance (wel in defensive stance). Druid; sjah die van mij was 4 lvls hoger, stealthe en critte voor 209 de eerste klap =). Zoveel hp heeft mijn shaman niet op lvl 19 :P. Een feral druid lijkt me pittig, die hebben nl. heal In feral form (zie feral als in bear met plate = 380%+). Paladin = fun. Zodra hij bubble+heal doet kun je gewoon shocken, krijgt ie disrupt en kun je hem afmaken =) Locks: sjah tremor totem maar ik heb geen ervaring tegen locks. Dots lijken me wel langzaam te gaan en locks hebben geen enkele interrupts (seduce maybe maar ook alleen die = shock en klaar). Shamans; sjah ik heb een 23 geprobeerd te verslaan maar hij resiste nogal vaak mijn spells en ik ging dood. Enhanced shamans lijken mij het best, scheelt je nl. mana en resto sjah, die lijken me het makkelijkst. Hunters: niet geprobeerd, ground totem lijkt me een goeie (zet pet en hunter op slow speed). Verder fireshock erop en naar melee gaan )kan hij niet schieten, overigens wél met een boog naar hem toe, nooit rechtstreeks).
Link naar reactie
[quote:ea193d6dde="TeH.SMooSH"]Rogues.. zijn pittig als ze opduiken.. denk dat het met Mail een stuk beter gaat. Warriors.. best moeilijke class hoge dps.. weinig kans om te healen denk 50% kans op winnen Paladin.. is fair duel.. alleen jij hebt voordeel met purge shocks en andere narigheid ;-)[/quote:ea193d6dde] Rogue is nou eenmaal pvp damage dealer.. denk wel een van de al wel neit DE beste PvP class die er is. Kan ook zo heerlijk spellcasters interrupten.. Kick of Gouge of Kidney Shot of Cheap Shot misschien nog wel meer en dan ook nog eens de daggers die je casting time langer maken door snel te slaan. Als een warrior gewoon blijft door rammen wordt het altijd moeilijk. Paladin heeft ook stuff zoals Consecration, ook altijd handig. Verder is een Paladin naast zn spellcasting ontiegelijk sterk met veel dps wapens en Mail/Plate, maar afijn dit heeft een Shaman ook (op lvl40 mail toch?).
Link naar reactie
[quote:9b8a9d219a="Rapier"] Paladin = fun. Zodra hij bubble+heal doet kun je gewoon shocken, krijgt ie disrupt en kun je hem afmaken =) [/quote:9b8a9d219a] Als een paladin zijn shield doet dan kan nix hem raken geen spells en geen melee/ranged damage dus dan kan je shocken totdat je een ons weegt :P iig is dat zo met divine shield weet niet of dat met devine protection ook zo is. [quote:9b8a9d219a="Rapier"] Shamans; sjah ik heb een 23 geprobeerd te verslaan maar hij resiste nogal vaak mijn spells en ik ging dood. Enhanced shamans lijken mij het best, scheelt je nl. mana en resto sjah, die lijken me het makkelijkst. [/quote:9b8a9d219a] Een resto shaman is juist volgens mij het sterkste omdat je bv 75% kans heb om niet interrupted te worden met je 1.5 sec durende heal en om nature swiftness, oftewel instant je grootste heal die je dan kan doen. Enhancement helpt je niet echt veel in een duel vind ik, flurry is wel aardig en parry maar voor de rest heb je er niet veel profijt van in een duel. Warriors en paladins zijn op hoge lvl erg lastig. Ze hebben dikke armor dus als je met een 1h gaat slaan doe je erg weinig damage maarja zonder shield komen hun klappen (vaak van een 2h) weer een stuk harder aan. Een paladin is nog aardig op afstand te houden maar een warrior niet (hamstring). Tja voor de rest slaat een warrior nog al hard dus je moet vaak healen, tis een btje een uitputtings slag :)
Link naar reactie
Je kunt een paladin wel shocken terwijl hij zijn shield heeft hoor, hij krijgt dan wel geen damage maar men zegt dat zijn spell wel wordt interrupt. Ik vind rogues niet de beste pvp class, die is er nl. niet echt. Het is net waar je goed mee bent en waar je in uitblinkt. Overigens, als een rogue gezien wordt legt hij vaak het loodje. Pallies en dps? Ik hoor andere verhalen =). Ze krijgen nu een remake en dat zal niet voor niets zijn. Volgens mij zijn resto's juist makkelijker omdat je je dps opoffert voor healing. Zodra jij probeert te healen krijg je gewoon een shock op je donder tenzij die spell instant is (cooldown zoveel minuten). Volgens mij heeft de enhancement tree wel meer leuke trucjes, iig veel dps. Laatst in dm zelf ondervonden, kon de shaman amper bijhouden als lock zijnde ;/ (nadeel aan casters dat vijanden soms iets té snel dood zijn waardoor je maar 1 bolt hebt kunnen afvuren :P).
Link naar reactie
Als paladin Divine shield aan heeft. dan is hij IMMUNE to alles. ook interrupts.. gebruikt hij blessing of protection. Dan! is hij alleen imune to Physical. Verder doet mijn paladin een hoop damage.. mijn record is 2.2k crit.. dus heb niets te klagen.. Shaman is nu lvl 37 zit nu enhancement class te trainen.. maar weet niet of ik dat wel wil. vind 2-handed wel beter dus zowiezo 11 punten erin. Misschien toch maar restoration gaan en een klein stukje richting elemental
Link naar reactie
[quote:df52630f60="TeH.SMooSH"]Als paladin Divine shield aan heeft. dan is hij IMMUNE to alles. ook interrupts.. gebruikt hij blessing of protection. Dan! is hij alleen imune to Physical. Verder doet mijn paladin een hoop damage.. mijn record is 2.2k crit.. dus heb niets te klagen.. [/quote:df52630f60]Dat is zelfs boven mijn locks record en ik draag alleen maar blauw spul met redelijk wat +dmg... Welk wapen gebruik je?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...