Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Het is gewoon een betere uitdaging die ZG. En kans op epic voor de mensen die moeite hebben met een guidl te joinen. Met mijn koetje gaat het slecht atm.. ik kan geen groups vinden dus ben even GOED verveeld met me lvl 44.. ben nu even rested aan het sparen en dan ga ik maar golden pearls grinden voor wat xp.. vanaf lvl 45 hoop ik wat Zul'farrak te kunnen doen.. Ben nu bezig met een UD warrior.. heb altijd al warrior willen spelen.. en tja.. nu ik meer van het spel snap is het een stuk leuker! en UD is echt sterk ras!
Link naar reactie
makkelijke van UD warrior is cannibalize. als je aan het grinden bent en je mist wat HP dan eet je gewoon je slachtoffers op. ook altijd leuk om een alliance speler op te eten. En will of the forsaken is ook leuk tegen 'fear' we hadden als drops in ZG de zulian slicer (blauw) van de tijgerboss. de bloodlord defender (paars) van bloodlord. helaas kreeg de andere tank die. ook de bloodsoaked pauldrons dropte, maar ik heb ze al en de andere tank had might pauldrons dus die zijn geshard. nouja vanavond gaan we weer verder met de spiderboss...wat een irritante boss is dat
Link naar reactie
[quote:bd0a33c4af="TeH.SMooSH"]Met mijn koetje gaat het slecht atm.. ik kan geen groups vinden dus ben even GOED verveeld met me lvl 44.. ben nu even rested aan het sparen en dan ga ik maar golden pearls grinden voor wat xp.. vanaf lvl 45 hoop ik wat Zul'farrak te kunnen doen.. Ben nu bezig met een UD warrior.. heb altijd al warrior willen spelen.. en tja.. nu ik meer van het spel snap is het een stuk leuker! en UD is echt sterk ras![/quote:bd0a33c4af]Oh bij mij is het levellen echt rap gegaan, ik heb STV in 1 a 2 dagen helemaal afgerond (groene mobs ;P) en ben nu in Tanaris. Ik heb sm/uldaman/zf nu wel gehad, ben nu aan het levellen zodat ik naar de plaguelands kan gaan. Ik denk dat ik ungoro crater maar oversla, ik vond de missies niet zo en speel liever in searing gorge (rep met thorium brotherhood). Daar ga ik overigens heen als ik in tanaris klaar ben.
Link naar reactie
[quote:b049eea3ad="Rapier"]Welke epics heb je Vunce?[/quote:b049eea3ad] http://wow.allakhazam.com/profile.html?488961 Erg knap gedaan Vunce, nog maar net level 60 en nu al zulke gear. Ik ben al 6 maanden level 60 en heb maar 1 epic (2e komt er aan). Zit dan ook niet in een guild die MC/BWL/Onixya aan kan. ben wel voor alle 3 attuned. Mijn guild is helaas te klein. Zit wel op de zelfde server, Aszune, alleen dan Horde. Je hebt wel ongelovelijk veel geluk zeg, moet je die drop rates zien: [url=http://www.thottbot.com/index.cgi?i=23875] Alanna's Embrace[/url] 0,2% drop kans op Ras Frostwhisper in Scholomance. [url=http://www.thottbot.com/?i=19086]Jeweled Amulet of Cainwyn[/url] 0,2% drop kans op diverse High level elite's
Link naar reactie
[quote:4bffbdc1f2="Red Dragon"][quote:4bffbdc1f2="Rapier"]Welke epics heb je Vunce?[/quote:4bffbdc1f2] http://wow.allakhazam.com/profile.html?488961 Erg knap gedaan Vunce, nog maar net level 60 en nu al zulke gear. Ik ben al 6 maanden level 60 en heb maar 1 epic (2e komt er aan). Zit dan ook niet in een guild die MC/BWL/Onixya aan kan. ben wel voor alle 3 attuned. Mijn guild is helaas te klein. Zit wel op de zelfde server, Aszune, alleen dan Horde. Je hebt wel ongelovelijk veel geluk zeg, moet je die drop rates zien: [url=http://www.thottbot.com/index.cgi?i=23875] Alanna's Embrace[/url] 0,2% drop kans op Ras Frostwhisper in Scholomance. [url=http://www.thottbot.com/?i=19086]Jeweled Amulet of Cainwyn[/url] 0,2% drop kans op diverse High level elite's[/quote:4bffbdc1f2]Red, dat amulet is een world drop. De mijne dropte van een hond in de plaguelands :). Die robe heb ik nog nooit gezien, errrug mooi.
Link naar reactie
[quote:7d2efdda5d="TeH.SMooSH"]Pff lucky you :p Nou maar vond eh.. Gaz'rhilla's Scale mail :O Xp gaat hard in ZF! HEEEL hard :) vanavond weer ff een run doen.. dan benk weer bijna lvl up :) Rested zijn gaat hard.. netzoals mooncloth maken.. elke keer 8g winst op onze server! wat wil je nog meer?[/quote:7d2efdda5d]Ik heb er ook lang over nagedacht of ik het amulet moest houden ja of nee. Dit is 1 van de beste dus ja, aangedaan :P. Uiteindelijk verdien je het goud toch wel terug. De guild waar ik in zit komt eindelijk van de grond. Ze willen ZG gaan doen en maken al plannen voor MC. Blij dat ik 280g heb gespaard :P :P. Mijn druid is ook goed op weg, zit nu op de 760g =). Dat zonder main op die server of suikeroom hehe.
Link naar reactie
Zo, de kerst is nu weer voorbij, heeft iedereen de cadeautjes uitgepakt die onder de kerstboom in IF lagen? Ik heb inderdaad ontzettend geluk gehad met die drops. Was bezig met UBRS runs voor mijn Dreadmist robe, dus toen opeens die robe dropte in Scholomance moest ik eerst 3x knipperen met mijn ogen. We waren met 5 man, de andere gegadigden waren een mage en de masterlooter die een priest was. Ik won met een roll van 76 en het duurde erg lang voordat de ML aangaf dat ik had gewonnen. haha De dreadsteed quest is waar ik nu mee bezig ben, gaat nog wel een tijdje duren, aangezien de mats die ik nodig heb best duur zijn. Voor de laatste quest kan ik gelukkig een mede-lock aanspreken die met me meegaat om de portal te openen, dat bespaard me weer 200g.
Link naar reactie
[quote:42f5db7bff="Vunce"]De dreadsteed quest is waar ik nu mee bezig ben, gaat nog wel een tijdje duren, aangezien de mats die ik nodig heb best duur zijn. Voor de laatste quest kan ik gelukkig een mede-lock aanspreken die met me meegaat om de portal te openen, dat bespaard me weer 200g.[/quote:42f5db7bff]Maak daar maar 250g van :). het heeft mij 650g totaal gekost incl. de laatste 3 items. Het ritueel zelf is vrij makkelijk, je moet gewoon weten wat je moet doen :). Dat zal die lock ook wel uitleggen.
Link naar reactie
Nou, gisteren ook eens voor het eerst meegeweest naar Onyxia, binnen een kwartiertje was ze dood, jammergenoeg was ik ook dood, aangezien ik nog niet veel FR gear heb. Daarna ook MC gedaan, Gahennas, Garr en nog een paar anderen, weet eigenlijk niet meer hoe ze allemaal heten. Alles ging redelijk snel neer en ik heb me ontzettend vermaakt. Ik heb nog wel niet genoeg ELP om te bieden, maar al die epics die overal uitvielen was toch wel leuk :D
Link naar reactie
Vunce heeft inderdaad erg geluk met zijn guild, ik ken zijn guild wel, grootste nederlandse guild op Aszune server alliance side. Ik kom zelden in MC en als ik er kom is het met een PUG en dan komen we niet eens langs Luciferon. Ik zit in een kleine nederlandse guild Horde side Aszune en dan heb je helaas niet de luxe om MC in ge te gaan. ZG doen we wel samen met een andere guild, dat gaat redelijk goed. de eerste 2 bossen krijgen we nu zonder wipe en met 1e poging direct neer.
Link naar reactie
[quote:279d96c007="Red Dragon"]Vunce heeft inderdaad erg geluk met zijn guild, ik ken zijn guild wel, grootste nederlandse guild op Aszune server alliance side.[/quote:279d96c007]Ik heb ook al eens gevraagd of het niet een leuk idee zou zijn om ook een Horde CE aan te maken, maar er is niet zoveel interesse in, de meeste hebben overigens wel een aantal horde alts rondlopen. Als er daadwerkelijk iets word ondernomen zal ik het je wel laten weten.
Link naar reactie
[quote:8e766534d6="Vunce"]Nou, gisteren ook eens voor het eerst meegeweest naar Onyxia, binnen een kwartiertje was ze dood, jammergenoeg was ik ook dood, aangezien ik nog niet veel FR gear heb. Daarna ook MC gedaan, Gahennas, Garr en nog een paar anderen, weet eigenlijk niet meer hoe ze allemaal heten. Alles ging redelijk snel neer en ik heb me ontzettend vermaakt. Ik heb nog wel niet genoeg ELP om te bieden, maar al die epics die overal uitvielen was toch wel leuk :D[/quote:8e766534d6]Kwartiertje? Ik zou willen dat ik ook eens mee zou kunnen ;/. Genoeg hoge locks bij ons. Steek nu een stuk minder tijd in mijn lock omdat ik al die normale instances onderhand wel gezien heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...