Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

Ik ben gister voor het eerst aan het verkopen van enchants begonnen :) +5 weapon damage en +5 agi op gloves. gaat me nu nog vooral om skills hoewel ik 2g winst maakte op die +5 weapon damage. verkoop die +5 agi op gloves voor 70s. Fast lvling. Zit nu op skill 225/225.. moet dus even naar Uldaman. Tailoring is nu ook lvl 261 dus die kruipt ook langzaam richting 300 :)
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

[quote:473c464593]Kwartiertje? Ik zou willen dat ik ook eens mee zou kunnen ;/. Genoeg hoge locks bij ons. Steek nu een stuk minder tijd in mijn lock omdat ik al die normale instances onderhand wel gezien heb.[/quote:473c464593] Screenshot van mijn bezoekje aan Onyxia: http://img280.imageshack.us/img280/425/lasershow7kk.jpg LocksLasershow FTW ! haha Ow ja, ik heb net al mijn geld uitgegeven aan mijn Dreadsteed quest, vandaar de lage financien. :roll:
Link naar reactie
Kan het plaatje hier niet bewonderen :(. Vanavond pas weer. Gisteren 3 uur in de plaguelands gehangen, wat een exp krijg je daar, niet normaal meer. Denk dat ik 80k bij elkaar heb geharkt waarvan 55/60k voor quests. Ik moet nu nog die cauldrons vernaaie en Araj killen (gisteren 2x gelukt maar kon niet looten omdat de andere mobs nog leefden). Plaguelands vind ik 1 van de leukste gebieden, heerlijk sfeertje :).
Link naar reactie
Ging gister even met een maat BFD doen ik hielp hem dus.. toen dropte er paar mooie rare worlddrops: Lil'timmy's pie shooter (lvl 16 rare) en nog een rare sword van lvl 15. Past weer mooi op me warrior :) Verder nog wat spul verkocht met disenchanten. Jullie nog wat boeiends te melden? Oeh vergeet bijna dat ik nog in STV steeds een warrior en een hunter pakte :P goed voor honor en natuurlijk leedvermaak ;-)
Link naar reactie
Gisteren 16slot gevonden in de plaguelands, helemaal top ;). Daarna nog een BRD run gedaan maar wat een *** instance is dat zeg. We kwamen niet voorbij de bar omdat we geen rogue bij ons hadden. Zonder rogue moet je de deur slopen maar we wisten niet precies hoe en iemand had toen teveel bier gepakt ;/. Volgende keer springen we het raam uit, kun je zo een stuk afsnijden waaronder die bar (tenzij mensen daar quests hebben, dan doe je eerst de bar en ga je daarna terug :P).
Link naar reactie
[quote:2a8a0b3fdb="R-bin"]Voor die deur heb je volgens mij geen rogue nodig. Wat je dacht ik moest doen is die ene gast bier geven die er om vraagt, nadat je dat 2 of 3 keer heb gedaan gaat hij rondlopen en sloopt ie een biervat. Daardoor gaat de deur open :)[/quote:2a8a0b3fdb]Zoiets dacht ik dus ook. Jammer genoeg gaven de party-leden een ander mannetje het bier en begonnen ze teveel te pakken :P. Kzal de volgende keer die tekstballonnen weer aanzetten want die heb ik uitgezet. Als je overigens bij de deur gaat knokken komt de knok-brigade a 4/5 elites incl. elemental om de hoek kijken en eventueel meedoen :P. Best dodelijk maar de deur is dan ook open hehe. Overigens naderhand een stealth run geprobeerd om de attunement te doen maar ik was nog te laag en pullde de elementals op het eilandje vlak voordat ik stierf (kon er nog net een stap opzetten alvorens om te vallen :().
Link naar reactie
ik heb het al een hele tijd niet gespeeld, na een maand spelen (kan ook minder zijn) kreeg ik het erg druk met school, dus ben ik gestopt. Nu heb ik een 10 day guest pass van m'n bro gekregen, omdat ik weer wil beginnen (we gaan met z'n 6en een nieuwe char starten op een nieuwe server) Maar ik heb geen credit card, en ook geen gamecard... Nu kan je sinds kort via automatische incasso betalen (doet me bro ook). Dit kan je dus niet instellen bij het aanmaken van het account :s Weet iemand een oplossing? in het begin was er een mogelijkheid om via een vage duitse bank te betalen (door valse gegevens in te voeren, en deze na je eerste gratis maand te veranderen) maar nu lijkt dat niet meer te kunnen :/
Link naar reactie
1 of andere vage duitse bank? Nee hoor, gewoon zomaar wat invullen aan creditcard gegevens en je kan je account aanmaken. Zo heb ik dat ook toen gedaan. Wel er even voor zorgen dat de gegevens die je invul wel kloppen kwa grote enzo. Maar hoezo kan dat dan niet? Controleren ze nu op een 1 of andere manier of de gegevens die je invul wel kloppen meteen ofzo?
Link naar reactie
nu kan het 'vage-duitse-bank'-trucje idd niet meer :) het lukt mij iig niet... maar goed, ik heb m'n ma overtuigd dat het geen kwaad kan om een keer haar credit card gegevens hiervoor te gebruiken, betaling verander ik meteen naar automatische incasso, dus toen maakte het haar ook niet zoveel meer uit... (m'n ouders zijn 'uit principe' tegen betalingen met hun credit cards over internet...) Me bro heeft een 60 NE Hunter, ik nu een 8 Orc Hunter :D (vind hunter de vetste class)
Link naar reactie
ik heb best weer een nuttig weekje gehad in WoW. Zaterdagmiddag BRD gedaan, alles gecleared met 4 man en ik had de burning essence als loot. nu nog de libram en dan heb ik 20FR erbij (geloof ik) Gisteravond UBRS run gedaan met 10 man, en daarbij het blood van drakki geloot (ik rolde 99 tgen iemand die 95 had gerolled). dus ik ben weer een stukje verder met die onyxia key. en tussendoor heb ik deze week ook nog 220.000 honor gehaald, dus ik heb mijn oude rang legionnaire weer terug. ik ga deze keer eens proberen door te gaan naar champion.
Link naar reactie
Pff ik heb echt weer eens geluk gehad :) ik check AH altijd voor koopjes en ik kwam weer wat tegen :P Bindings of the elements 14g Bindings of the elements 21g kheb ze beiden gekocht dus totaal 35g Gister allebei verkocht voor 70g samen :) oftewel snel verdiend! Vandaag nieuwe patch! hopen dat ze nu is normaal gaan patchen en niet de servers er de hele dag uit laten liggen. ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...