Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

[quote:bdfff30109="ge0rgiie"]Nice.. heel vet zwaard - maar ik dacht dat dit een creatie was van 2x bindings of the windseeker (links en rechts) en niet een rechtstreekse drop van Thunderaan? Waar zit hij eigenlijk? :D Tof zwaard iig :D[/quote:bdfff30109] 2 bindings of the windseeker , 10 elementium bars en zo'n legendary van ragnaros nodig [ die altijd dropt als je de quest hebt ] dan kan je hem summonen , kill je hem , dropt legendary quest-item , en dan krijg je zwaard:) Edit : Gisteravond Firemaw [ 3e Boss in BWL gekilled ] Vanavond Ebonroc en Flamegor :D Chromaggus ook naar 90% maar we hadden een klein foutje gemaakt waardoor 20 mensen tegelijk doodgingen :)
Link naar reactie
@GreyHornet; Hebben jullie een memberstop in de guild? Ik loop er op mijn server constant tegenaan. De mensen waarmee ik veel heb samengespeelt zitten verspreid over de guilds en vervullen geen officersrank, oftewel ik heb nog geen guild gevonden die mij accepteerde en waarvan ik dacht dat ze klaar waren voor mc etc (zat guilds waar ik bij kan maar dat zijn van die fun guilds met welgeteld 1 tot 6 lvl 60 chars en dat is niet iets wat ik zoek). Ik heb zelfs meer zoiets van; een lock kun je toch altijd wel gebruiken :P. (nou snap ik wel dat je niets hebt aan +50 actieve 60érs maar het is wel irritant dat ze allemaal vol zitten :().
Link naar reactie
[quote:85a6c12cec="GreyHornet"]als spelers écht goed en geskilled zijn , en willen wipen en wipen en wipen en wipen en wipen en wipen! EN een goede recruitment post maken zoals wij het graag zien , mogen ze er vaak wel in , alleen sommige classes is de recruitment toch wel dicht.[/quote:85a6c12cec]Hoe kom je erachter dat iemand goed is als je diegene niet toelaat? De meeste spelers met wie ik samen heb gespeelt zijn echt heel erg verdeelt over de guilds. De eerste guild waar ik inzit werd net opgericht vanuit een kapotgaande guild en ik kende dus iemand die een goed woordje had gedaan (ze hadden natuurlijk ook gewoon members nodig). Ik heb een aantal leaders gemaild met de vraag of ik kon joinen en dat ik voor mc/bwl/ony ben gekeyed. Dat wipen hoort er gewoon bij, daar leer je van. Ik ben juist degene die de andere summoned na de reparaties :) (tenzij een engineer zo een bot neerploft natuurlijk :)).
Link naar reactie
Vrijdag avond een bezoekje aan Un'Goro Crater gepleegd. Resultaat: in 1 avond 2 lvl's gestegen. Wat een fantastische lokatie om te levenen wanneer je in de lage 50 zit. Bijna alle mobs die er rond lopen zijn wel nodig voor een van de vele quests die je hier kunt oppikken. Gisteravond 54 geworden en voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan BRD. We zijn niet erg ver gekomen door lag en disconnects :-? Hopelijk vanavond meer succes, heb wel al gelukkig mijn dreadmist wraps van een guild member die deze in scholomance had gekregen. Dus 1/8ste van mijn dreadmist raiment heb ik al bijmekaar :)
Link naar reactie
Hoe lang doen jullie er gemiddeld over om lvl60 te worden? En hoeveel uur speel je dan per dag/week? Ik ben nu paar weekjes bezig en speel 1 á 2 uur per dag, mits ik niet moet trainen met CS --> Dit heeft geleid tot een lvl15 priest die ik niet meer aanraak (niet mijn soort char..) dus maar een rogue begonnen ben nu lvl29 bijna 30 met skinning op 225, leatherworking op 150-200 (weet exacte getal niet meer) en First Aid op 225. Cooking en fishing heb ik terwege gelaten.
Link naar reactie
Ungoro geen FP dat klopt, maar loop eens wat meer naar het westen langs de wand .... loop het pad eens op naar silitus (weet niet meer hoe je het schrijft) ... en als het goed is is daar je FP. Ben er zelf nog niet geweest na patch 1.8 Je moet naar ungoro of Hammerfal om Vuur te farmen om je Fireresistens pots te krijgen die je weer nodig heb in MC. Ungoro is wat rustiger sins AB geopend is in Hammerfal en iedereen daar gaat farmen ter verveling. ********************************************** Verder weer een warior alt tegen gekomen die beweerde dat 2x 1H weapon beter is ...en steeds maar geen sunder armor / Callenging scout gebruiken zodat elke keer ik (rogue) mobs van de priest /mage af porbeerde te halen met kidneyshot / Gouge. Die warior had een L60 shamen die MC BWL had gedaan ... :S gr, no
Link naar reactie
[quote:619105e155="NoNoAD"]Verder weer een warior alt tegen gekomen die beweerde dat 2x 1H weapon beter is ...en steeds maar geen sunder armor / Callenging scout gebruiken zodat elke keer ik (rogue) mobs van de priest /mage af porbeerde te halen met kidneyshot / Gouge. Die warior had een L60 shamen die MC BWL had gedaan ... :S [/quote:619105e155] Goeie warrior :-? Wanneer ik met anderen op pad ga probeer ik altijd zo veel mogelijk mobs om me heen te houden met Taunt / Challenging Shout / Mocking Blow. Natuurlijk lukt dit niet altijd goed, maar met healer, caster (nuker) gaat dit altijd goed. En verder, als een rogue moet tanken / taunten omdat ik m'n werk niet goed doe dan schaam ik me diep... :lol:
Link naar reactie
[quote:1817879ba2="NoNoAD"]Ungoro geen FP dat klopt, maar loop eens wat meer naar het westen langs de wand .... loop het pad eens op naar silitus (weet niet meer hoe je het schrijft) ... en als het goed is is daar je FP. Ben er zelf nog niet geweest na patch 1.8 [/quote:1817879ba2] Silithus is een beetje erg veranderd. de flightpath zit nu niet meer valk bij de ingang als je vanuit un'goro komt. dus of vanuit tanaris lopen of vliegen naar silithus en vanuit daar toch ook nog redelijk stukje lopen. ik denk dat vanuit tanaris sneller is. un'goro is wel een mooie farm plek. er spawnen daar redelijk snel op 3 plekken Rich thorium mines. en ondertussen farm ik die fire elementals over die windfury gesproken waar greyhornet het over had. bij ons zijn er inmiddels 3 op de server. 2 aan alliance kant en 1 aan de horde kant (horde had hem als eerste). bij de alliance hebben ze het zwaard aan een rogue en een hunter gegeven wat me niet echt de beste keuze lijkt (zeker voor hunter niet). vorige week ook nefarian dood. de alliance had hem al een week of 4 geleden. wij van de horde hebben hem gelukkig nu ook
Link naar reactie
Jullie praten alleen maar over high lvl instances en gebieden :( kunnen jullie ook wat tips geven voor de lezers zo rond mijn lvl?? Zo bekend ben ik nog niet in de wereld van warcraft. Bijvoorbeeld, wat hadden jullie voor gear toen jullie lvl 40 waren? En naar welke instances gingen jullie? Ik hang nu alleen maar wat rond in badlands en dat heb ik nu eigenlijk ook wel gezien...
Link naar reactie
He bedankt, ik zal eens even kijken overal. Ik heb net te horen gekregen van een lieve lvl 60 dat hij mij m'n mount geeft :D :D En wanneer ik lvl 44 ben krijg ik van een guildie de axe waar ik al tig lvls verliefd op ben...[url=http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2291]Kang the Decapitator[/url]. Dat scheelt me nogal wat goud...op mijn server kost dat ding al snel 170-250g, maar hij heeft 'm geloot en is een druid dus... /target Garlig /wave /kiss /hug :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...