Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

[quote:fd967f208e="TeH.SMooSH"]heb ehm.. twig of the worldtree geloof ik.. maar ik speel eigenlijk nooit meer op mijn pally.. wil die shaman lvl 60.. met een beetje geluk.. is die dit weekend 39-40 :D:D[/quote:fd967f208e]Hm meen dat dat een lvl 49 item is :). Nouja ik hoor echt zovaak dat pallies geen dps hebben en je bent 1 van de weinige die dat tegenspreekt. Ik vraag me af welke tree het beste is voor de shaman, kzal het de volgende keer eens vragen als ie mij weer verslaat qua dmg :) (enige keer waarbij ze mij echt niet bij houden zijn de aoe plekken in de instances, dan vlieg ik iedereen voorbij muv de mages).
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Die ene instant heal die je kan doen is juist erg sterk in duels. Een gewone healing spell gaan doen is gewoon lastig om er voor te zorgen dat die ook gebeurt en healt daarbij ook niet veel. Veel klasses kunnen je healing interrupten en dan kan je dus niet healen. Je offert idd wel dps op tegen over de elemental tree die leuke dingen heeft zoals een kortere cooldown op je shocks en bv een gegarandeerde crit met je shocks. De enhancement tree doet juist niet veel voor extra damage, flurry is een leuke ability icm met thunderingstrikes. (die overigens ook te halen is met de rest in restoration :P) Voor de rest zitten er weinig talents in die je _echt_ een verschil geven met dps. Die laatste talent stormstrike is niet zo geweldig, kost veel mana en om er voor te zorgen dat je 2 nature damage spells kan doen in de volgende 12 sec moet je wel talents hebben zitten in elemental om de cooldown op shocks te verlagen en dat kost bij elkaar dus echt een hoop mana om te doen :) Daarbij is 20% extra damage op een shock van standaard 500 damage 100 damage extra... tja het scheelt maar echt veel is het ook niet. Elemental zal idd wel het beste zijn voor veel dps, maar de aantal keren dat nature swiftness mij of iemand van me party gered heeft is enorm :) Maar goed een shaman kan gewoon erg veel damage doen met windfury op een 2h, maarja dan moet die wel proccen dus als je een btje mazzel hier mee heb dan doe je echt een hoop damage. Overigens is het niet zo dat paladins niet veel damage kunnen doen maar de damage is niet controlable, de ene keer doe je enorme veel damage zoals teh smoosh al zegt maar vaak niet. (ik weet niet wat een paladin moet doen om een hoop damage te doen maar volgens mij is het mazzel hebben met dat het 1 en ander proct)
Link naar reactie
36 gehaald en nog bezig :). Gisteren de pummeler in Gnomeregan geprobeerd te grinden, 1-2 zover en geen mace drop :(. Mace dropte wel in groep en de mage ging ermee vandoor ...... Wel een mooie discussie, er dropte nl. naderhand een +5 agi ketting en aangezien ik op het moment alleen een casterketting heb wilde ik dat ding wel hebben. Priest er vol tegenin en 'leer je class' etc. Affijn, de mage (ja alweer) won de rol en de priest was daar al helemaal niet blij mee. Ik had greed gerolt omdat ik geen zin had in gezeik maar na wat gezeur van de andere leden (excl mijn broer die de rogue was) kreeg ik de ketting. Ik /w mijn broer of hij hem wil en inspect hem en zie totaal geen ketting :P. Sjah alsjeblieft dan maar hehe. Later bij de endboss dropt de ring +7int, +7spi met wat res dus ik wil dat ding. Priest weer meteen dat het een caster item is (ik vroeg nog of ik mocht rollen en rollde uiteindelijk niet). Sjah toen plaatste ik de opm. dat ik echt Nergens op mocht rollen en dat de druid maar een kut-class is. Zegt ie: 'ja maar druids willen alles'. Zucht o-O. Kortom, geen drops voor mij op een blauw boe zwaard na die 20g is :) (nouja, toch nog wat gewonnen dan, ook al kan ik het niet gebruiken). Ik was overigens de tank nadat onze tank weg was gegaan en de priest krijgt het maar niet in zijn harses dat ik een ongeloofelijke slechte tank ben in caster-gear. Knul heeft een lvl 40 druid pre-patch (voordat de feral tree een make-over kreeg) en denkt de class te kennen ;/. Toekomstpersectieve: geen parties meer met die priest, healen kan ik ook :P. Mijn broer kon het wel met mij vinden overigens, hij vond het niet eens erg als ik die ketting aan had gedaan.
Link naar reactie
Tja idd een btje triest gedoe dat je op veel dingen niet mocht rollen. Enne een casters ketting waar een druid niet op mag rollen? Ik zie persoonlijk een druid meer als een caster dan wat voor andere klassen dan ook... tuurlijk kan je ook goed andere spullen gebruiken voor als je in cat of bear form ben maar dan alsnog. Je zal dit gedoe nog wel veel vaker tegenkomen als je bv wil rollen op agility spul bv, omdat vaak andere klassen er bij zitten die dit echt als enige hoofdstat hebben zoals een hunter/rogue. Dit geldt ook voor andere attributen. Volgens mij is het vrij normaal dat voor bv agi of str spul andere klassen eerste keuze hebben. Ik was laatst met mijn rogue naar Strat baron geweest en de baron dropte shadowcraft pants (rogue set armor) die wou ik natuurlijk graag hebben. Een druid vroeg nog of hij er op mocht rollen want hij had slechte leg armor. Nou weet ik niet of hij dit bedoelde voor in casters vorm, dat lijkt mij niet want dat zou echt nergens op slaan. Hij rolde er maar niet voor, we hadden ook van te voren afgesproken om niet te rollen op andermans class items.
Link naar reactie
Woei ! Gisteren lvl 50 gehaald met mijn lock. Heb meteen de quest gedaan voor de Soul Harvester en heb dus nu een leipe scythe met demonslaying enchant erop. Voor deze quest moest ik sunken temple doen en heb deze met een groep van ~53, in 1x gehaald zonder wipes in 1 uur tijd! Mage, hunter, priest, warrior en ik. Geen enkel probleem, die grote draak op het eind was even spannend, maar op het nippertje gehaald. dit was echt de eerste keer dat ik voelde hoe het moest, heb me erg vermaakt. De gedropte loot was zwaar kl@&*e, maar ik kwam in de eerste instantie ook voor de quest.
Link naar reactie
@R-bin Op class items zou ik sowieso nooit rollen maar op de normale items zou ik er net zoveel recht op mogen hebben als de andere classes toch? Die agi ketting heb ik afgestaan omdat de rogue niets had maar in principe ben ik toch ook volledige lid van de groep? Ik ben juist degene die 1 van de 3 rollen invult danwel healen, dps of tanken. Dan wil ik daar wel de juiste gear voor hebben (scheelt al gauw 200hp tussen bear/cat en 1200 hp tussen caster/bear).
Link naar reactie
Ja natuurlijk je heb ook het recht om er op te rollen. Maarja het probleem met mooie items die droppen is natuurlijk het verdelen vaak zijn er meerdere personen die iets willen hebben. Combineer dit met, volgens mij, dat veel mensen het niet echt vinden dat een druid mag rollen op bv agility spul en ja dan krijg je gedoe in een groep hier over.
Link naar reactie
[quote:f3645c3dd3="R-bin"]Ja natuurlijk je heb ook het recht om er op te rollen. Maarja het probleem met mooie items die droppen is natuurlijk het verdelen vaak zijn er meerdere personen die iets willen hebben. Combineer dit met, volgens mij, dat veel mensen het niet echt vinden dat een druid mag rollen op bv agility spul en ja dan krijg je gedoe in een groep hier over.[/quote:f3645c3dd3]Ik ken er tot nu toe 1 die er altijd een punt van maakt :). Denk niet dat ik nog veel met hem zal spelen. (en dat terwijl hij de priest is, ik skip standaard op cloth).
Link naar reactie
Ik rolde gister op dat schild van Mograine :) Ik ga nu nog even die dagger halen. en dan ga ik healing gear maken. Ben nu ook gerespecced naar healing. alvast voor instances.. heb hele grote kans dat ik in een MC/ONI/ZG guild ga komen. Ken nu iemand uit die guild en die was heel tevreden met me en gaat een goed woordje voor me doen! :)
Link naar reactie
Zo, gisteren een erg goede dag gehad. Nieuwe manier gevonden om geld te verdienen, aangezien ik de enige aanbieder ben op de server van Big Iron Fishing Poles @ 20g buyout per stuk. Ik heb een leuke plek pet toeval gevonden waar ik er ongeveer 2 per uur vind. Verer nog 2x Sunken Temple gedaan, wederom zonder wipes en met de volgende loot: ======== Kilt of the Atal'ai Prophet Binds when picked up Legs Cloth 69 Armor +4 Strength +9 Stamina +18 Intellect +18 Spirit Durability 65 / 65 Requires Level 50 Sells for 1 Gold 52 Silver 2 Copper to vendors Item Level 55 ======== Verder nog boots met +20 Shadow damage en een blauwe belt. En XP als een dolle daar, wat een ontzettend stoere instance is dat !
Link naar reactie
[quote:fa025b4141="Rapier"]Het zou voor jou wel apart zijn om door te gaan na de lvl 60 :). Dat heb je volgens mij nog niet eerder gedaan (en dan bedoel ik ook de high-end instances). Als je die guild in kan komen moet je dat zeker doen![/quote:fa025b4141] Is inderdaad zo.. maar shaman is precies de class die ik zoek.. echt super! Als mijn healing tree vol is.. kan ik daarna altijd nog elemental erbij nemen heb nu 0/11/19 en dat gaat worden uiteindelijk 9/11/31 Denk ik zo.. en misschien als ik respec nog voor 1-handed shield dat het 20/0/31 word maar dat weet ik nog niet :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...