Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

[quote:bb45af9343="R-bin"]Ik ben blij dat je die instance zo leukt vind. Ik vind hem persoonlijk maar nix eigenlijk. De gewone mobs droppen zo goed als nix en voordat je die bosses in het draken gedeelte kan doen moet je eerst dat gedeelte doen met die trolls. Dropt die laatste draak boss trouwens nou nog 2 items of niet?[/quote:bb45af9343]De 6 mini-bosses (trolls) dropte de vorige keer bijna allemaal groen en 2 zelfs blauwe items. Jammal dropte blauw, 2 draken dropte blauw (de andere 2 groen) en de final boss dropte 2 blauwe items. Rod of Corrosion en een non-caster item, kan het me niet meer herrinneren. :) Vanavond ga ik weer :D
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Tip: Installeer de "auctioneer" mod 1x per dag een scan uitvoeren en je hebt ziet bij het looten meteen voor hoeveel je het kan verkopen bij een vendoor en hoeveel er voor wordt gevraagd bij AH. Zo zie je bijvoorbeeld heel snel dat je het beste ore kunt verkopen ipv eerst omsmelten in bars. Bij thorium is dit verschil 20s per bar ! En ik kom de laatste tijd heel veel grijze items tegen in instances die ~1g op brengen bij vendors. Auctioneer heeft ook een fijne optie die laat zien of er winst kan worden gemaakt met het kopen en opnieuw aanbieden van items. Laatst bijv. 2 black diamonds gekocht voor 5g en meteen weer verkocht voor 45g. Dat is snel geld :)
Link naar reactie
[quote:83c19fb6e8="Vunce"][quote:83c19fb6e8="ge0rgiie"]Nu is al me geld op :P[/quote:83c19fb6e8]Moet je tussen de AH en bank gaan staan en dan steeds "50s plz" "money pls" roepen. Dat doet er bij ons ook eentje elke dag, volgens mij heeft 90% van Azsune hem al op ignore staan. De overige 10% vind het gewoon leuk om hem zo nu en dan af te zeiken, hehe[/quote:83c19fb6e8] Dat is ook een manier om gold te farmen :)
Link naar reactie
Ja van dat programma heb ik al meer gehoord ja. Persoonlijk vind ik dit nix eigenlijk, op die manier kan iedereen lekker items gaan inkopen en weer hoger op de AH zetten waardoor anderen weer meer kunnen gaan betalen als ze het nodig hebben... Ook het af en toen eens tegen komen van een goeie deal wordt op die manier een stuk minder. Enne grijze armor en wapens altijd houden, zeker de hogere lvl items leveren zo een goudstuk of meer op.
Link naar reactie
Ik heb geen auctioneer maar wel een prog dat aangeeft hoeveel je voor een item kunt krijgen bij vendors (vooral in dm lucratief bij de elementals, die droppen shards die toch al gauw 40s per stuk opbrengen :). Verder probeer ik de ah zelf te volgen, maakt het een stuk leuker :). (demon enchant rec. gekocht en verkocht met winst hehe.
Link naar reactie
Ik heb juist iemand afgezet die die mod had. Er dropte in dm nl. een libram of focus en die heb ik nodig voor een quest maar de shammy won de rol. Ik whisperde hem omdat ik interesse had en we zouden het na de run bespreken. Eenmaal terug in og checkte hij ah en zijn addon en vertelde mij de gemiddelde waarde van 7g. Na een vlugge blik op een website zag ik dattie gem. 200g waard is (dankzij zul gurrub). Ik heb hem dus gekocht zonder te pingelen =). Geloofde hem wel op het gemiddelde van zijn addon hehe.
Link naar reactie
[quote:dc3d63d57e="Rapier"]Ik heb juist iemand afgezet die die mod had. Er dropte in dm nl. een libram of focus en die heb ik nodig voor een quest maar de shammy won de rol. Ik whisperde hem omdat ik interesse had en we zouden het na de run bespreken. Eenmaal terug in og checkte hij ah en zijn addon en vertelde mij de gemiddelde waarde van 7g. Na een vlugge blik op een website zag ik dattie gem. 200g waard is (dankzij zul gurrub). Ik heb hem dus gekocht zonder te pingelen =). Geloofde hem wel op het gemiddelde van zijn addon hehe.[/quote:dc3d63d57e]Dan heeft hij waarschijnlijk auctioneer al een hele tijd niet ge-update. En de prijzen verschillen ook altijd per realm, dus die van de website hoeft ook niet precies te kloppen. In ieder geval, jij mazzel, hij pech, haha We doen nu trouwens Sunken Temple zonder tank, iedereen verklaard ons steeds voor gek, maar we zijn nu nog nooit gewiped, als een geoliede machine rammen we overal doorheen. Mage shielden en in een groep laten rennen met AoE, lock AoE eroverheen en klaar. Bij de laatste draak gebruiken we de hunterpet als mt, met een goede healer en goede nukers is dit gevecht eerder saai dan moeilijk :)
Link naar reactie
[quote:e0dc1be1d3="Vunce"]Dan heeft hij waarschijnlijk auctioneer al een hele tijd niet ge-update. En de prijzen verschillen ook altijd per realm, dus die van de website hoeft ook niet precies te kloppen. In ieder geval, jij mazzel, hij pech, haha[/quote:e0dc1be1d3]Klopt, ik gebruik de prijzen ook meer als richtlijn :). Dat het boek meer dan 7g waard is moge duidelijk zijn. Ik heb gezien wat je ervoor kunt krijgen en daar ga ik nu dus ook voor :). (up to 16 spelldmg, +1 crit chance als een enchant op je hoed of broek).
Link naar reactie
kijk dit eens : vandaag een Legendary gemaakt op Doomhammer EU , gisteren een andere guild de Hand of Ragnaros , wij vandaag Thunderfury. Screenshots : http://img167.imageshack.us/img167/3767/14jr1.jpg http://img167.imageshack.us/img167/4913/29jx.jpg http://img167.imageshack.us/img167/545/36ae.jpg http://img167.imageshack.us/img167/3724/muerto1io.jpg en ja : we moesten hem 3 keer killen voordat hij loot dropte , diegene met de quest was eerst geen MasterLooter ofzo :P dus , 3 zwaarden in de grond :)
Link naar reactie
Ja het gaat lekker met servers die het niet doen en lag in het spel. Op onze server forum wordt er ook enorm geklaagd hierover en er zijn al heel wat onderwerpen gelocked en mensen gebanned :( Ondertussen ben ik bezig met me shaman om de elements set bij elkaar te krijgen, maarja een 2% drop chance op de leg armor (en ook voor de chest armor) schiet niet op natuurlijk. Ik vind dit ook een btje scheef want alleen shamans hebben zo'n lage drop chance met onderdelen voor hun armorset :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...