Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

Ik ging gisteren mee naar BRD, kwam er tussentijds achter dat iedereen er voor "Attunement to the Core" was. Na een half uurtje kwamen we aan bij de moeder van instances, Molten Core. Best wel indrukwekkend om het te zien en het was best moeilijk om niet naar binnen te gaan. Was op dat moment wel erg nieuwsgierig. In ieder geval, mijn hele groep raapte allemaal ergens core op. Maar ik had geen flauw idee waar ze dit vandaan haalde ! Ik kwam er pas na 5 minuten achter (was de hele tijd naar de MC entrance aan het kijken haha) en toen was iedereen alweer verder gelopen. Nu weet ik niet waar ze dit ding vandaan haalde. De fire-elementals waren iig niet te looten. Waar ligt dat ding?
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

van uit gaande dat je de quest attunement to the core hebt: als je voor die portal staat dan zit aan de linkerkant bij de rots een soort crystal. die moet je aanraken. de quest is dan compleet en je gaat eventjes MC binnen. vanaf dan kan je via het crystal wat je onderin blackrockmountain vindt (als je via die 2e ketting beneden komt) rechtstreeks MC in
Link naar reactie
Mag ik vragen waarom Tanaris niet lekker is om te doen? Als de creeps daar van mijn level zijn of een beetje hoger is dat alleen maar mooi dacht ik... :-? Ik ben er nog niet geweest, ik zit nu nog op stage in Duitsland (waar ik in het internaat geen internet heb :o maar dit is off-topic). Maar ik wil gewoon wat levelen, grinden, en dat dan het liefst alleen :D Wat de instances betreft, Razorfen Downs, is dat een beetje alleen te doen? Want bijna elke keer als ik met een groepje een instance in ga, zit er zo'n §$%&ß Paladin bij die dus op plate need. Zo krijg ik dus nooit een complete set, zonder het 500 keer te doen :( Ik denk dat ik voor m'n armor maar naar AH ga :) Kost misschien wat, maar bespaart ergernis. Verder...heeft iemand ervaring met een RP-PVP server, en wat is de bedoeling op zo'n server?? PVP weet ik wel, maar wat houd RP precies in?
Link naar reactie
Op die manier. Mja, die gankers zijn het probleem niet, ik zit op Emerald Dream, dat is een normal server, dus niet constant PVP. Wat de quests betreft is het dan wel makkelijk om wat hoger in lvl te zijn. Wat die paladins betreft...ze zijn toch wel heel handig omdat er geen cooldown zit op hun rebirth (geloof dat het zo heet), dus mocht er iemand sterven dan is dat geen probleem. Wat betreft Feralas, is dat niet horde terrein?? (lees: lvl ?? elite guards waar ik een aggro range op heb zo groot als Teldrassil :-? ) En dat grinden...mobs van lvl 36 looten toch items die minder waard zijn als een mob van lvl 42...en voor zo ver ik weet krijg je meer xp van een mob die een lvl hoger is als en lvl lager, of praat jij over snelheid? In de tijd van 1 lvl 43 kan ik ook 2 van 36 afmaken...ik vind 't wel moeilijk allemaal :D
Link naar reactie
Ag ik denk dat hier op het forum het nog aardig gelijk verdeeld is tussen horde en alliance. Ik heb zelf een lvl 60 shaman en een lvl 60 rogue (alliance). En aan beide kanten heb ik ook een paar alts tussen de lvl 20-30 dus vanuit mij is het iig aardig gelijk. Als je bij ons op de server kijk dan is de H:A ratio niet normaal. Er is bij ons zowat 3x zoveel alliance...
Link naar reactie
Volgens het verhaal.. Vroeger waren nightelves van oorsprong mages maar de hoge order van de NE's had gezegd dat dat niet meer mocht. Toch bleef er een groepje doorgaan met het oefenen van magie. Deze NE's werden verdrongen uit de alliance. en gingen verder met hun magie.. ze werden toen uitgenodigd bij de horde... en werden Bloodelves..d us wat ik denk is dat ze vooral op magie gericht zijn --> Priest/Warlock/Mage
Link naar reactie
Ik ben nog steeds Alliance, maar heb ook een Undead Rogue aangemaakt, wildde eens wat compleet anders dan een gnome warlock. Heb alleen geen zin om em te lvlen aangezien de 60 nu in zicht is op mijn main. PvP vind ik trouwens helemaal niets, is me allemaal veels te onrustig. Ik wil gewoon achteruit hangend in me stoel op mijn gemak een beetje door STV banjeren zonder dat ik steeds achter me moet kijken.
Link naar reactie
[quote:29615c26aa="TeH.SMooSH"]Volgens het verhaal.. Vroeger waren nightelves van oorsprong mages maar de hoge order van de NE's had gezegd dat dat niet meer mocht. Toch bleef er een groepje doorgaan met het oefenen van magie. Deze NE's werden verdrongen uit de alliance. en gingen verder met hun magie.. ze werden toen uitgenodigd bij de horde... en werden Bloodelves..d us wat ik denk is dat ze vooral op magie gericht zijn --> Priest/Warlock/Mage[/quote:29615c26aa] Was het niet dat ze "dark magic" gingen oefenen waardoor ze verbannen werden door SW en nu lief en onschuldig kijken naar de horde :)
Link naar reactie
[quote:4d580ae1ce="ge0rgiie"][quote:4d580ae1ce="TeH.SMooSH"]Volgens het verhaal.. Vroeger waren nightelves van oorsprong mages maar de hoge order van de NE's had gezegd dat dat niet meer mocht. Toch bleef er een groepje doorgaan met het oefenen van magie. Deze NE's werden verdrongen uit de alliance. en gingen verder met hun magie.. ze werden toen uitgenodigd bij de horde... en werden Bloodelves..d us wat ik denk is dat ze vooral op magie gericht zijn --> Priest/Warlock/Mage[/quote:4d580ae1ce] Was het niet dat ze "dark magic" gingen oefenen waardoor ze verbannen werden door SW en nu lief en onschuldig kijken naar de horde :)[/quote:4d580ae1ce] Een beetje van beide. In de 3e oorlog zijn ze verslagen door de Undead, die ze tevens hun kracht vernietigde door de Sunwell te vervuilen. Hierdoor werden ze nogal wanhopig, want wat moeten ze zonder. Toen kwam een Elf genaamd Kael'thas Sunstrider, de laatste uit zijn edele familie. Die zag dat de High Elves, zo heetten ze eerst, hun dood tegemoet zagen en leerde ze verschillende manieren om ergens energie uit te halen. Ook noemde hij ze Blood Elves, omdat ze de laatste in hun soort waren. De Alliance wilde hierna niets meer met ze te maken hebben omdat ze ook demonische energie gebruikten. Dus sloten ze zich aan bij de horde... :D :D (en ze leefden nog lang en gelukkig) :D :D Heel kort samengevat dan... bron: http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/townhall/bloodelves.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...