Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Inmiddels zit ik nu op lvl 58 (laatste paar levels gaan traaaaaaag!) heb al mijn eerste epic (drop in UBRS) en heb nu al 5 delen van mijn dreadmist setje. Jammergenoeg heeft Drakki nog geen 1 keer mijn robe gedropt en ik ben er volgens mij al 15x geweest. Verder ben ik Onyxia en MC attuned. Die missie in Stormwind (na jailbreak) is echt heeel cool gedaan. Het leuke was toen ik dit met een vriend deed er 2 lvl 16's aan kwamen lopen en vroeg of ze mee mochten met wat we aan het doen waren. Na een invite kreeg ik nog een whisper van die vriend van me waar instond "Dat gaat leuk worden (^-^)" Volgens mij lagen ze echt na 1 slag van die lvl 60 elites 50 meter onder de grond.
Link naar reactie
wat moet alliance allemaal doen voor onyxia key? ik heb weleens gehoord dat dat voor hun een stuk makkelijker is dan voor de Horde kant Gisteravond met 34 man MC gedaan, helaas te weinig DKP voor breastplate of might die dropte. we zijn tot Major Domo gekomen, normaal verslaan we die wel maar met 34 man en gebrek aan healers is het net niet gelukt
Link naar reactie
[quote:d3274d0a3e="Vunce"]Inmiddels zit ik nu op lvl 58 (laatste paar levels gaan traaaaaaag!) heb al mijn eerste epic (drop in UBRS) en heb nu al 5 delen van mijn dreadmist setje. Jammergenoeg heeft Drakki nog geen 1 keer mijn robe gedropt en ik ben er volgens mij al 15x geweest. Verder ben ik Onyxia en MC attuned. Die missie in Stormwind (na jailbreak) is echt heeel cool gedaan. Het leuke was toen ik dit met een vriend deed er 2 lvl 16's aan kwamen lopen en vroeg of ze mee mochten met wat we aan het doen waren. Na een invite kreeg ik nog een whisper van die vriend van me waar instond "Dat gaat leuk worden (^-^)" Volgens mij lagen ze echt na 1 slag van die lvl 60 elites 50 meter onder de grond.[/quote:d3274d0a3e] Is dat die quest dat je met Reginald Windsor verhaal gaat halen bij die vrouw die in Stormwind Keep staat (vermomd als Lady Onyxia)? Ik stond daar namelijk ook een keer met low lvl bij, en een area attack had mij in 1 klap dood :) Wel gaaf dat je snel die super-buff (Rallying Cry of the Dragonslayer?) krijgt :P
Link naar reactie
[quote:27462f83b7="Noctus"]wat moet alliance allemaal doen voor onyxia key? ik heb weleens gehoord dat dat voor hun een stuk makkelijker is dan voor de Horde kant[/quote:27462f83b7]Alliance gaat (afaik) zo: 1: Een brief vinden die uit random BRD mobs dropt. 2: Naar iemand in Burning Steppes toe. 3: Praten met Marshall Windsor die gevangen zit in BRD 4: 2 tablets halen die uit bepaalde mobs in BRD vallen. 5: Weer naar Marshall Windsor toe in BRD, je moet hem dan naar buiten begeleiden. Niet erg moelijk zolang je maar de weg van tevoren mobvrij maakt. 6: Naar Stormwind, hier ontmoet je dan weer Marshall en hij gaat Onyxia ontmaskeren in Stormwind, erg leuke quest om te doen. 7: Naar Winterspring om te praten met een elf ergens hoog in de bergen. 8: Naar UBRS en het bloed van Drakki pakken. 9: Terug naar Winterspring en dan krijg je de Onyxia key.
Link naar reactie
[quote:f1931bbb71="R-bin"]The burning crusade :) Tja die quests voor de onyxia key moet ik ook nog doen zowel met me horde als met me alliance char. Maarre als ik zo de beschrijving lees die vunce geeft voor de alliance kant dan is die idd een stuk makkelijker.[/quote:f1931bbb71]Mwoah je hoeft BRD tenminste niet in. Je moet alleen 4 elite dragons omleggen alsmede Drakki maar laatst genoemde moet ook door de alliance worden gepakt. Nadeel bij de horde is dat je veel meer moet reizen. Ga jij rexx in Desolace maar eens opsnorren als je vanuit shadowprey village komt en hij net stonetalon inloopt :) (dit 2x en er is geen directe path naar de village, ik ben de 2e keer maar vanuit stonetalon gekomen). Dan heb ik het nog niet eens over de dragon in het zuiden van dustwallow marsh, die moet je ook 2x bezoeken :P.
Link naar reactie
horde kant is eerst in kargath met warlord goretooth praten, dan met krall in oggri de quest krijgen. met 5 man LBRS doen en de bazen doden, dan Rend in UBRS doden (mag met raid groep). dan kan je vermomd als draak met emberstrife praten en krijg je 4 questen om 4 elite draken te verslaan (met 5 man). dan weer terug naar emberstrife. vervolgens moest je dacht ik naar western plaguelands en dan krijg je die quest om Drak te killen in UBRS. tussen door moet je inderdaad ook nog rexx zien te vinden...altijd lastig let wel op dat drac maar 1 of 2 blood dropped. en 1 iemand kan ze allemaal pakken. dus altijd van tevoren ff checken wie ze nodig heeft en er wellicht voor rollen
Link naar reactie
[quote:a70278e5c2="Noctus"]horde kant is eerst in kargath met warlord goretooth praten, dan met krall in oggri de quest krijgen. met 5 man LBRS doen en de bazen doden, dan Rend in UBRS doden (mag met raid groep). dan kan je vermomd als draak met emberstrife praten en krijg je 4 questen om 4 elite draken te verslaan (met 5 man). dan weer terug naar emberstrife. vervolgens moest je dacht ik naar western plaguelands en dan krijg je die quest om Drak te killen in UBRS.[/quote:a70278e5c2] Eerste gedeelte klopt maar je krijgt die 4 draken niet allemaal tegelijk. Eerst 3 en dan terug naar Emberstrife voor de laatste. Je moet voordat je Emberstrife bezoekt eerst naar wpl gaan om daar de vermomming te krijgen, daar moet je meen ik weer items voor farmen maar dat weet ik niet zeker (het is een tijdje geleden). [quote:a70278e5c2="Noctus"]tussen door moet je inderdaad ook nog rexx zien te vinden...altijd lastig[/quote:a70278e5c2]En dat 2x he :). Je krijgt dan de opdr. om drakki te killen en nadat je dat hebt gedaan moet je nog een keer terug. [quote:a70278e5c2="Noctus"]let wel op dat drac maar 1 of 2 blood dropped. en 1 iemand kan ze allemaal pakken. dus altijd van tevoren ff checken wie ze nodig heeft en er wellicht voor rollen[/quote:a70278e5c2]Is dit nog steeds zo? Ik heb het blood gewoon geloot en er was niemand die er iets van zei. Kan ook dat ik de bol heb gebruikt die er stond (had ik al eerder gebruikt voor bwl access).
Link naar reactie
das altijd weer afwachten ja met die patches van blizz. nouja we zien het wel weer. vorige week heeft mijn server een migratie gehad en zijn er een aantal guilds vertrokken. wat een heerlijkheid, geen queues meer van 400+ savonds na 19:00 uur. Gisteravond nog ff ZG gedaan, veel leuker dan MC. Eerst zijn we naar die tijgerboss gegaan. tot nu toe was het ons nog steeeeeds niet gelukt die dood te krijgen. en gisteren met 1 poging hadden we hem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...