Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

[quote:2edff19c0a]Jij snapt het! Gister nog in STV was tegen mobs aan het vechten bijna die mob dood. ik 300hp over... vervolgens zie ik zo een huntesr mark boven me kop verschijnen dus ik had zoiest.. lekker ik met 300hp naar die lvl 35 hunter. ff potion gedronken.. toen was die hunter nog bijna dood ook. ik dus dood... ga spawnen.. zorg voor full hp.. en wat zie ik daar wandelen? Jawel de hunter... dus ik ga lekker chargen naar die gast.. hamstring erop.. hij dodge.. ik overpower *400 crit* ik lekker beuken.. en hardstikke dood was die. Vervolgens ging die nog 3 x dood.[/quote:2edff19c0a]Heerlijk, als je zo lekker enthousiast praat over de warrior. Als je op de officiele wow fora kijkt dan praten ze eigenlijk alleen maar negatief, over dat de warrior zwak is, geen hoge dps output heeft bla bla bla. Ik ben geloof ik 1 van de weinige gelukkige en tevreden warriors. [quote:2edff19c0a]We hebben bij ons 1 shammie die we standaard niet doodmaken, dit omdat hij nooit maar dan ook nooit ganked en altijd maf aan het doen is . Ik heb hem wel eens gekilled met andere en dan verdedigt hij zich wel natuurljik maar nu laat ik hem ook lekker rondlopen . Het is wel grappig om hem te zien rondbanjeren in IF met al die guppies die dan kijken met die rollende ogen[/quote:2edff19c0a]Zo 1 hebben wij ook op de server, maar dat is een Undead Warlock, die spoort ook niet. Hij loopt naakt IF binnen, niemand valt hem aan :-? , hij begint een imp te casten en stuurt die op een low lvl af, die is bij de eerste fireball dood, word gerezd door lieve preist :D , en ondertussen gaat die 2e low lvl er al aan :lol: (dit hebben ze aan zichzelf te danken, ze vallen hem aan en gaan er van uit dat rest ze wel helpt)...dit gaat zo'n half uur tot 3 kwartier :o door en dan heartstone en we hebben rust. We hebben 'm nog maar 1x afgemaakt omdat hij toen dat kleine bakkersvrouwtje had afgemaakt...dat pikken we niet, een weerloze NPC slachten :P wat doet die shammie bij jullie dan eigenlijk rapier?? Tot slot nog een vraag voor Rapier en wel deze [b:2edff19c0a]wat is RFC[/b:2edff19c0a] (ik heb al op de wow site gekeken maar ik zal wel blond zijn... :( ik kan het niet vinden
Link naar reactie
  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

ik doe dat ook wel eens ja, gewoon iemand helpen die in nood zit. ik heb in tanaris gehad dat ik werd geslacht door een troll rogue, even later zie ik die gast bijna dood gaan omdat hij werd aangevallen door 2 mobs die 2 lvls hoger als hem waren...ik charge, challenging shout en ff helpen met die 2 dingen...kreeg ook een /thanks /sorry terug en komt ongeveer 10 min later een whisper van zijn alt + mailtje met een stukje armor geloof ik, omdat ik zo sportief ben :lol: YAY!! Ik zie net dat ik tot sergeant ben gepromoveerd en dat ik nummer 1609 in de 2000 lijst ben van onze server :lol:
Link naar reactie
[quote:4ea23b527a="Vunce"]Tijdens de war effort is het juist de bedoeling dat horde en alliance samenwerken, vraag maar aan de alliance ambassador in OG. Er is nu een soort van staakt-het-vuren op veel servers, zelfs pvp, waar RFC gewoon openstaat voor alliance en stockades voor horde om zodoende makkelijk te farmen.[/quote:4ea23b527a] Ik heb geen idee hoe het op andere servers is, ik speel alleen op Aszune, daar is absoluut geen sprake van staakt-het-vuren. Het samenwerken tussen horde en alliance gaat tot zekere hoogte, we moeten beiden zoveel mogelijk spullen inleveren voor de war effort om de poorten van AQ te openen. Dat wil absoluut niet zegen dat het de bedoeling is dat de Alliance zomaar door onze steden kan banjeren. Net alsof RFC de enige plek is voor linnen. Enige Alliance die ongestraft door OG loopt is de Alliance Ambassador, maar daar is hij ambasadeur voor ;) [quote:4ea23b527a]Als er een naakte horde door IF komt rennen zal IK em niets aandoen, vind dit alleen maar leuk. Als ik voor MC sta te wachten en er staat horde om me heen is het alleen maar /tickle /kiss /dance /flirt /shy /laugh en nooit /rasp oid. Make love, not war :) En het nut van in OG komen als Alliance is puur voor het plezier, want dit is immers de reden waarom mensen wow spelen, toch? Het lijkt er sterk op dat veel mensen dit spel te serieus nemen.[/quote:4ea23b527a] Ik ben zelf ook niet het type die bij elke alliance /spit /rude /insult e.d. intik. Als ik een bepaalde alliance ken is het eerder /greet of zelfs /cheer Ik sta zelf ook vaak zat bij MC te wachten dus zal je wel tegen komen met mijn rogue :). zal dan ook gewoon /greet doen. Maar onze steden zijn gewoon off-limit. wil je daar komen voor je plezier dan maken we je voor onze plezier een kopje kleiner (en gnome's zijn al zo klein). Ik speel dit spel met net zoveel plezier als ieder ander, dat wil nog niet zeggen dat ik ineens vrede moet sluiten met alliance. De essentie van het spel zit juist in de eeuwen lange strijd tussen the horde en alliance. Als ik " make love, not war" wil spelen dan speelde ik wel " the sims 2" of zo. of " Playboy the mansion" ;) Echt serieus neem ik het spel niet, tis al triest genoeg dat mensen dit maanden lang al uren en uren spelen voor een paar epix voor wat extra stats van een virtueel character in een virtuele wereld. Terwijl je die verloren tijd beter in het echt in jezelf en je omgeving had kunnen steken om deze te verbeteren. Mijn vrouw is helemaal niet blij met dit spel, zit er zelf ook veel te lang mee te spelen. Ik ben zelf dus ook geen haar beter ;)
Link naar reactie
Nou vooruit dan, ik neem mijn woorden terug. :D Iemand kwam gisteravond spontaan op het idee om naar OG te gaan om linen cloth te farmen, toen ik vroeg of dat mogelijk was stelde hij voor om het te proberen. Het is ons trouwens wel gelukt, best een leuke instance, een soort van mini-MC, hehe Aszune is sowieso al een bizarre server, als je kijkt naar de prijzen op onze AH en vergelijkt die met thottbot klopt er echt geen hout van. En de verslaving is bij mij ook aanwezig, als ik niets plan of niets te doen heb ga ik wow spelen. En in Mei zal ik jammergenoeg mijn account moeten opzeggen (verhuis naar het buitenland), dus dan wordt het cold-turkey afkicken.
Link naar reactie
Kan je vanaf het buitenland geen WOW spelen dan? moet toch ook kunnen? Jammer als het niet kan, mis je de expansion namelijk. Prijzen op de server van Aszune zijn belachelijk, onze guild handeld echter via de AH van tanaris en met alts aan alliance side. Als iets duur Horde side is kopen we het Alliance side. Andersom kopen we goedkope dingen Horde side om deze weer Alliance side te verkopen waar bepaalde dingen weer veel duurder zijn. Arthas Tear verkoopt Alliance side per stack van 20 voor 10gold. Horde side krijg je er nog geen 2g voor. Andersom is een Ace of Warlords bij ons 300gold en bij alliance 180gold. Wat RFC betreft, best leuke instance, maar zelf nooit echt gedaan, meestal level je tussen 12-18 te snel, en daar is die instance voor bedoeld. voor dat je het weet ben je al weer level 20 en is die instance niets meer aan en ga je je klaar maken voor WC in the barrends. Mijn alt aan de Alliance side van Aszune heet overigens Coin, tis een level 16 dwarf hunter. Ik gebruik hem alleen om de AH te checken in IF en te handelen.
Link naar reactie
[quote:a5752d2a8f="Red Dragon"]Kan je vanaf het buitenland geen WOW spelen dan? moet toch ook kunnen? Jammer als het niet kan, mis je de expansion namelijk.[/quote:a5752d2a8f]Ik denk niet dat ik wil weten wat mijn latency is vanuit Japan. Kan het wel proberen, maar ik heb nu al redelijk vaak een ping van 400+. Therasan, je kunt ook niet Horde <--> Alliance mailen. Daarvoor gebruiken ze nu de AH in Tanaris/Winterspring/BootyBay. Moet je wel zorgen dat er iemand bij je staat die het meteen opkoopt. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...