Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Zaterdag 60 geworden :lol: :lol: . Ik wilde bij ons de needler verkopen maar niemand had interesse voor 15g. laten disenchanten bij een vriend en ik had veel mazzel, nexus crystal :P :P. Denk niet dat het zozeer de economie is maar meer de spelers die de spullen voor te weinig aanbieden. Laatst 2x wildheart bracers gekocht voor 6g en 10g. Normale waarde is 20g... Later op ah zetten als er geen andere aanbieders zijn (ik rol liever als hij dropt nl.).
Link naar reactie
Grats met je lvl 60. Ik heb volgende week vrij.. dus dan ben ik zowiezo lvl 40. Dan gaan we ff SM doen en RFD voor die ownage helm en ownage plate. tot 44 ofzo SM doen. daarna grinden @ feralas. daarna ZF :O jaja ik kom er wel. Gister me eerste avontuurtje @ STV gedaan -_- liep uit grom'gol en metteen geganked door een lvl 60 rogue. oftewel.. de sfeer zat er weer goed in.
Link naar reactie
ik vind Uldaman helemaal geen lamme instance, vermaak me daar prima hoor. En die ring van 50 armor...wat is nou 50 armor, tenzij je cloth draagt zie ik het nut er niet van in ;) Hebben we hier ook tanks die niet protection specced zijn?? Ik vind het altijd maar moeilijk om die krengen op mij in de laten hakken, ze vliegen altijd meteen naar de priest of mage. Hoe zit dat bij jullie?
Link naar reactie
Mijn warrior was prot-specced. De truuc is om constant Sunder Armor op je vijand te gooien en je klappen met meerdere vijanden te verdelen (5-man instance bv). Al je andere abilities genereren namelijk minder aggro vergeleken met Sunder Armor. Vertel je party ook dat ze je ff 5 seconden moeten geven voordat ze beginnen met nuken. Ze moeten ook stoppen met casten wanneer ze aggro trekken zodat jij de kans krijgt aggro terug te krijgen. Priests hebben overigens fade (vanaf lvl 8.) dus ze kunnen hun aggro heel makkelijk kwijt raken. Druids/locks/mages daarentegen niet, die zul je ook iets beter in de gaten moeten houden. 1 handed wapen met shield is ook erg belangrijk :) (shield slam is leuk tegen casters btw). Taunt gebruik ik vaak op adds, dat zijn mobs die ongewenst het gevecht binnenstormen. Vaak gaan ze direct op de healers omdat elke healspell aggro trekt (hoevaak ik wel niet doodga met adds in ubrs is gewoon niet leuk meer - vaak noob tanks ;/). Je hoeft in principe niet perse prot-specced te zijn maar voor het grotere werk zoals mc/bwl/ony/zg wel. Het scheelt een enorme hoop damage op de lange termijn en je maakt het je healers makkelijker (scheelt ook mana).
Link naar reactie
1 weekend verder en 2 epix rijker: [color=violet:ccb50e0134][url=http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=16805]Felheart Gloves[/url][/color:ccb50e0134] (Eerste Felheart Item!) en [color=violet:ccb50e0134][url=http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18809]Sash of Whispered Secrets[/url][/color:ccb50e0134] De Felheart Robe dropte ook, maar we hebben onder de warlocks prijsafspraken gedaan zodat we niet teveel ELP uitgeven. Zou een beetje stom zijn om tegen elkaar op te gaan bieden, terwijl we allemaal een item willen die toch wel vaker gaat droppen.
Link naar reactie
Dus Sunder Armor doet 't 'm...dan zal ik die wat vaker gebruiken (vind/vond 'm nutteloos :D ), klappen met meerdere vijanden verdelen bedoel je de aanval Cleave mee? Of steeds switchen tussen vijanden? Dit doe ik nu namelijk... Wat n00b tanks betreft...praat me er niet van hahaha ik heb 1 keer met zo'n ding samengewerkt. Het was een groep van 2 priests (waarvan 1 shadow), 1 rogue en 2 warriors (n00b tank en ik) in Scarlet Monastery...we kregen wat meer vijanden dan de bedoeling was en die eikel gebruikt [url=http://www.thottbot.com/?sp=5246]Intimidating Shout[/url] :o :x Zegt dat stuk ongeluk ook nog als er 6x zoveel vijanden terugkomen "WTF Instance bugged??" Nja, dan rest nog 1 ding "Battle Stance, 2H equipen, Challenging Shout, Retaliation, Sweeping Strikes en Cleave doen tot je er bij neervalt" :lol: Mijn complimenten aan de healers want we hebben het overleeft :-? Is er trouwens ook een mod om te zien hoe veel aggro je hebt???
Link naar reactie
Hm nutteloos? Hij verhoogt wel je dps he ;). Op lvl 60 heb je met 5 Sunder Armors een ac penalty van -2200 :P. Das best veel. Met meerdere mobs aanvallen bedoel ik idd apart selecteren en een klap verkopen. Voornamelijk in instances met 5 man moet je dit soms doen (als je er 3+ pulled en geen crowd control hebt). Er is zover ik weet geen mod die dat laat zien. Je kunt nl. niet goed berekenen hoeveel aggro een aanvalt maakt. Kwestie van veel oefenen. Mages gaan er in het begin nogal vaak verkeerd mee om omdat ze vaak alleen questen :). Locks en hunters leren heel vaak vrij snel wat hun grenzen zijn omdat ze pets hebben. (ik kan met mijn demo lock vaak wel een curse of doom of dotjes gebruiken omdat ik -20% aggro generation heb. dat scheelt heel veel). @Vunce; heel lekker. ik kan de items niet bekijken maar ik weet van felheart dat dat een hele goede set is (mag ook wel :P). Wel handig om loot afspraken te maken over sets, scheelt je idd een bak dkp die je beter kunt inzetten op non-set items. Heb je btw al ge-pvpéd met je lock?
Link naar reactie
Voor lock heb je toch Dreadmist (of hoe het heet)? Verder heb ik een haat/liefde verhouding met locks...Ik haat ze omdat bij ons op de server een stel van die gasten dacht grappig te zijn en 14 infernals los lieten in IF. :-? Die pet mogen ze (samen met die doomguard) heel snel afschaffen. Maar voor de rest speelt het heel leuk met een lock. Imp erbij= 2e power word: fortitude. Voidwalker= ideale tank. Felhunter= SUPER! En de aanvallen die ze hebben zijn erg handig in instances: Doom bv, 3000 damage na 1 minuut ofzo
Link naar reactie
[quote:0778595bd8="SSytse"]Voor lock heb je toch Dreadmist (of hoe het heet)? Verder heb ik een haat/liefde verhouding met locks...Ik haat ze omdat bij ons op de server een stel van die gasten dacht grappig te zijn en 14 infernals los lieten in IF. :-? Die pet mogen ze (samen met die doomguard) heel snel afschaffen. [/quote:0778595bd8]Dreadmist is de blauwe set. Je hebt 2 epic sets (paars) voor de lock nl. Felheart en Nemesis. Dit geldt voor elke class. Deze epic sets zijn weer een graadje beter dan de blauwe variant (zeg maar gerust 100x beter :)). De stats, armor en resistance zijn nl. hoger naast het feit dat de set bonussen vele malen beter zijn dan de blauwe variant (Felheart/Nemesis buffed bv je pet met extra hp en 100 resistance als je 5 of 6 stukken hebt, probeer als mage zijnde dan nog maar eens die felhunter te mollen met 300 res to all :)). Die pets gaan ze buffen in 1 van de volgende patches. Locks kunnen er nu nl. niets mee behalve loslaten in IF/OG :P. Ze krijgen meer armor en een hogere dps maar ik vind dat ze de enslave timer ook wel op de 5 minuten mogen zetten. Het is niet prettig als je de doomguard hebt die zich midden in een gevecht ineens tegen je keert (geen enkele lock grind er nl. mee). Zie hem dan maar weer te enslaven (casting time van 3 seconde). [quote:0778595bd8="SSytse"]Maar voor de rest speelt het heel leuk met een lock. Imp erbij= 2e power word: fortitude. Voidwalker= ideale tank. Felhunter= SUPER! En de aanvallen die ze hebben zijn erg handig in instances: Doom bv, 3000 damage na 1 minuut ofzo[/quote:0778595bd8]Mwoah voidwalker is niet zo een goede tank hoor... nadeel is nl. dat hij geen aggro terug kan pakken en dat zijn hitpoints erg beperkt zijn (de mijne heeft nu 3800, een goede warrior heeft 5.5/6k en epic geared 7/8k). Felhunter gebruik ik voornamelijk in pvp. Alleen imp en succubus gebruik ik in instances maar zelfs dan voornamelijk de imp (+2.6k hp :)). Curse of Doom is dat, 3200 dmg na 1 min. Ik doe er nu 3294 mee vanwege mijn gear die +dmg heeft. Ik gebruik de curse overigens alleen op bosses omdat de normale mobs de minuut niet overleven. Alleen op extra adds kan het bv wel. In pvp is hij ook goed, je kunt nl. de pet van een tegenstander ermee cursen :D (dat betekend vaak een zekere dood hahaha).
Link naar reactie
[quote:17de32c2d9="SSytse"]Voor lock heb je toch Dreadmist (of hoe het heet)? Verder heb ik een haat/liefde verhouding met locks...Ik haat ze omdat bij ons op de server een stel van die gasten dacht grappig te zijn en 14 infernals los lieten in IF. :-? Die pet mogen ze (samen met die doomguard) heel snel afschaffen. Maar voor de rest speelt het heel leuk met een lock. Imp erbij= 2e power word: fortitude. Voidwalker= ideale tank. Felhunter= SUPER! En de aanvallen die ze hebben zijn erg handig in instances: Doom bv, 3000 damage na 1 minuut ofzo[/quote:17de32c2d9]Dreadmist=Tier 0 set (Dropt in UBRS, Scholomance, Stratholme etc.) Felheart=Tier 1 set (Onyxia/MC) Nemesis=Tier 2 set (BWL/MC) Infernals gebruik ik echt bijna nooit, alleen voor de leukigheid, bijv. toen ik mijn koken/vissen moest lvl'en, beetje door de low lvl gebieden lopen met zo'n infernal aan mijn zij levert heel wat leuke opmerkingen op. (Curse of Doom)CoD is idd wel leuk, met als "leuke" bijkomstigheid dat wanneer deze procced op een mob en hij ervan doodgaat kans is dat er een Doomguard spawned. Is me 1x gebeurd in Dire Maul. Was toen wel leuk, kan me voorstellen dat het wat minder leuk word als het in MC gebeurd, hehe Verder zorgen locks ervoor dat we na een wipe verder kunnen, Curse of Shadow, Curse of Elements en wij kunnen banishen. En meestal staan wij ook nog eens bovenin de DPS lijst. It feels good to be lock :P Ik ben nu DM/Ruin gespecced, dit betekend: Imp: (buiten de +42 stamina bloodpact voor de groep) 20% agro reduction voor mijzelf. Bij het saccen van de imp: 15% meer fire damage. VW: Ik krijg 10% minder damage wanneer ik word geraakt. Bij het saccen van de VW: 2% van mijn totaal HP regenereerd elke 4 sec. Succy: Ik doe 10% meer damage op mobs. Bij het saccen van de Succy: 15% meer shadow damage. Felhunter: All mijn resistance worden verhoogd met 60. Heeeeel makkelijk aangezien met nu bij Ragnaros aangeland zijn. Bij het saccen van de Felhunter: 3% van mijn totaal Mana regenereerd elke 4 sec. Ruin: 100% damage increase op crits. Wanneer ik de Felhunter sac word ik echt een dps kanon, ben echt shadowbolts aan het spammen als een gek. [quote:17de32c2d9]Heb je btw al ge-pvpéd met je lock?[/quote:17de32c2d9]Niet echt veel, soms doe ik wel eens warsong gulch, maar ik loop er niet echt warm voor, PvP vind ik een beetje te druk allemaal. Je moet echt constant op je hoed blijven, dit komt vooral door die stinkrogues :evil: Ik doe veel liever een beetje relaxt. Als ik het doe, heb ik altijd mij succy uit, wanneer rogues mij stunnen meteen seducen, dan CoS en dan shadowbolt, deathcoil, shadowbolt, shadowburn en dan liggen ze meestal al onder grond. Jammergenoeg is het bij battlegrounds zo dat ik 5 sec. daarna meestal doodben ivm cooldowns en mana.
Link naar reactie
[quote:08f78d24e1="Vunce"]Niet echt veel, soms doe ik wel eens warsong gulch, maar ik loop er niet echt warm voor, PvP vind ik een beetje te druk allemaal. Je moet echt constant op je hoed blijven, dit komt vooral door die stinkrogues :evil: Ik doe veel liever een beetje relaxt. Als ik het doe, heb ik altijd mij succy uit, wanneer rogues mij stunnen meteen seducen, dan CoS en dan shadowbolt, deathcoil, shadowbolt, shadowburn en dan liggen ze meestal al onder grond. Jammergenoeg is het bij battlegrounds zo dat ik 5 sec. daarna meestal doodben ivm cooldowns en mana.[/quote:08f78d24e1]Stunlock rogues, en fury warriors zijn sowieso erg pittig. Je hebt sowieso je death coil nodig anders kun je er net zo goed bij gaan liggen en een kopje koffie halen :). Ik speel regelmatig AB en het is echt een leuke class. Nadeel vind ik alleen dat mijn tegenstanders vaak in epics lopen en dat nekt me af en toe :(. Voor blue geared spelers draai ik mijn hand niet om, die heb ik vrij makkelijk. (ik heb zelf 1 epic ketting met alleen stats, rest blauw). Ik loop btw altijd met felhunter. Als je succy uit hebt kun je in principe iedere vijand aan (ik heb een undead, dat scheelt voor mij enorm. geen wotf tegen me). Ik heb overigens ongeveer dezelfde build als jij met als enig verschil de Soul link ipv de Ruin (sl is zó belangrijk in pvp, te belachelijk. zelfs na de nerf heerst hij nog). Voor MC is Ruin idd weer veel beter. Dan doet SL niet zoveel voor je :).
Link naar reactie
Kom ik aan :P ik moet dus echt mijn warrior HEEL snel lvl 60 hebben -_- bijna lvl 40.. en dan begint de armor pret.. wat x2 gaat ongeveer. dus dat is wel mooi. Enne tja :) instance gedeelte neemt het meer over van quest gedeelte.. 38-45 / SM/RFD/ULDAMAN 45-50 / ZF 50-55 / ST 55-57 / BRD 57-60 / SCHOLO/STRAT/UBRS/LBRS (Raid dungeons)
Link naar reactie
Is het verschil tussen mail en plate zo hoog?? Damn. Je moet het wel eerst vinden tho :). Jij blij dat je geen last hebt van pallies wehehehe. Instances runnen is leuk maar ik vind het raiden van scholo/strat niet latijd even leuk. Je moet zo een instance soms ook gewoon ff met zijn 5e pakken voor de quests, dan blijft het tenminste ook nog een beetje spannend :). (eg moet je meer moeite doen). Ze maken er ook erg vaak een class-raid van. Voor de set items :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...