Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

Een goede website voor Wow : [url]wow.allakhazam.com[/url] Dit is de link voor item-sets [url]http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html[/url] @vunce In mijn moet een lock ook niet vechten in WCG AV of AB maar gewoon lekker zieken met zijn dots.. Ik (L60 Undead mage)ben te vaak de klos door een Lock dan elk ander los lopend wild. Als ik niet gekild word voor dat ik bij de frontline ben in av, dan is het shields up blink AI For the win IceBlock blink-out (als dat nog lukt) eten/drinken en zelfde weer. Dat zaaid lekker paniek tussen de allies gna gna gna!!:D gr
Link naar reactie
[quote:5e4a556d4e="NoNoAD"]@vunce In mijn moet een lock ook niet vechten in WCG AV of AB maar gewoon lekker zieken met zijn dots.. Ik (L60 Undead mage)ben te vaak de klos door een Lock dan elk ander los lopend wild.[/quote:5e4a556d4e]Als je iemand dot werkt je fear niet 100%. Verder stopt je curse of agony als je uit bereik gaat of sterf, die gebruik ik ook niet zovaak meer. Pallies dotten heeft ook geen zin, shield en alles is weg (niet alleen dat maar hij kan zichzelf ok purgen). Ik dot eigenlijk alleen low-hp spelers zoals mages (geen coa, decurse), hunters, druids (geen coa, decurse), sword-rogues (stunlock rogues pak je liever met seduce/fear - bolt - repeat). De reden dat jij moeite hebt met locks is veelal de felhunter. Als ze demo specced zijn is het helemaal gebeurd. Ik verlies alleen van full epic geared mages en dan hebben ze mazzel dat ik op dat moment zo weinig resist. (ze hebben dan ook de 2 trinkets met + zoveel damage, ziekelijk :)).
Link naar reactie
Nou ik heb gister ook weer dik gequest.. poppie is nu alweer lvl 35.. dat betekend.. SM!!! oftewel xp gaat nu hard door instance :) ga nu heel veel die instance doen.. Verder struinde ik gister de AH af.. en wat vond ik daar? Whyrmslayer Spaulders (plate lvl 46 12str 12stam 8 agi) voor 15. had starter bid gedaan van 15g.. en mensen hebben nu al voor 21g geboden :)en hij loopt nog tot vanavond.. ik zie het weer zonnig in :p
Link naar reactie
onze guild is de laatste 3 weken alleen maar gefocussed op het neerhalen van Onyxia, pas dan gaan we weer MC in. maar wat een drama die onyxia..elke keer hebben we wel weer stomme pech. al komen we wel altijd zonder enig probleem bij fase 3 nu, maar vaak krijgen we onyxia niet meer snel genoeg in positie. laatst hadden we haar op 8% komen ineens alle wardens uit de gang binnestormen..waar die vandaan kwamen snapte niemand
Link naar reactie
Gisteren weer Ragnaros geprobeerd, op dit moment lijkt het nog onmogelijk om hem neer te halen, maar ik weet zeker dat die dag zal aanbreken. Tot 90 secs. gaat alles perfect, maar dan spawnen er een stuk of 10 fire elementals die lopen te zieken tussen de squishies. Elke keer weer worden we gewiped door die *peepende* *peep* mobs. Ik heb nu (gebuffed) 210 Fire Resistance, dus met mij zit het wel goed, nu de rest nog en we kunnen eens een goede poging wagen. -- [url=http://img16.imageshack.us/img16/8362/000289jr.jpg]2 locks wachtend op het naderend onheil in Ragnaros' Lair[/url]. --
Link naar reactie
Ach jah.. 372 damage op mijn warrior.. resulteerd in overpower crits van 1400.. zullen rogue's leuk vinden :p Solo'de gister nog een lvl 37 alliance rogue ;-) die d8 van.. Oeh VOER! :P viel alleen tegen dat ik hem in de gaten had en via demoralizing shout hem uit ze stealth haalde.. hamstring erop.. even stukje wegrennen.. bloodrage.. *beserkermode* intercept.. en toen ging het hard want ik switchte weer snel terug naar battlestance.. en maakte hem gruwelijk af :) ik was 400 hp kwijt :p
Link naar reactie
Voor zover ik weet krijg je dit wapen niet uit een quest maar word het gedropt, [url=http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2291]kijk hier[/url] maar eens. Maar inderdaad, het is een superwapen, jammer dat het geen stats heeft :( Maar [url=http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17182]deze[/url] is beter :lol: @Smoosh Heel goed, zometeen haal je me nog in :o hoe lang ben je nou met die moordmachine bezig?? Ik heb op het moment [url=http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=870]Fiery War Axe[/url] en hij bevalt me best :wink: die vuurbal komt ongeveer om de 5 klappen :D Rogues vinden dat ook heerlijk omdat het een kleine DoT is :P Ach nja, ik mag die dingen toch niet
Link naar reactie
:o :o Hoe krijg je dat voor elkaar?? Ik ben iemand van geldnood eigenlijk (repairs liggen zo rond de 2g en KOOPZIEK) Of ben jij zo iemand die minstens 3 uren per dag gaat grinden en daarna nog even 2 quests afhandelen en dan nog even als toetje een instance induikt, repairen, en dan alle items die je niet nodig hebt in AH drukt? (er niet van uit gaand dat je zo triest bent om goud te kopen... :wink: )
Link naar reactie
Heb ook nog een lvl 48 shaman ;-) en.. onze economie is verziekt. en sommige mensen zijn stom. Zoals ik al eerder had beschreven. heb ik een hoop financiele meevallers gehad. bv.. ik koop 2 dingen voro 30g en verkoop ze voor 60. mijn shaman maakt mooncloth en dat kost 2g om te maken en levert 10g op. elke 4 dagen is dat. verder heb ik nog een auction l open op het moment: Whyrmslayers Pauldron 12 stamina 8 agi 12 strenght 4xx armor lvl 46 req voor 15g gekocht. Zelfde avond nog voor 15g op starter bid gezet. en toen ik vanochtend keek stond huidige bid al op 21g. dus dat is zowiezo al 6g.. gaat nog wel verder denk ik!
Link naar reactie
Bij ons is de economie ook 3x niks, maar dat komt omdat te veel spelers te veel voor hun items vragen. Er word dus weinig gekocht/verkocht. Als je bv 1 item vandaag voor 100g ziet staan, kan hij er over bv 3 dagen voor 50g staan, omdat hij gewoon geld wil hebben, maar niemand er zoveel voor over heeft of het domweg niet heeft. Dat schiet dus niet op, of wel??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...