Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

[quote:7caf55035d="SSytse"]ik geloof dat ik 1 van de eerste gebruikers van die mod ben :D Maar inderdaad, dat is een heel leuk tooltje. Items waarvan je denkt dat ze niks opleveren blijken opeens 10s waard te zijn bij een vendor[/quote:7caf55035d]Grijze items gooi ik nooit weg. Vooral bij de high lvl instances wil je nog wel eens vaker op grijze wapens stuiten die je voor bijv. 1g80s aan vendors kunt verkopen. Vendortrash is in het spel gedaan om je repaircosts te dekken. En ik denk denk eerlijk gezegd een van de velen bent met deze addon, ik ken in ieder geval niemand die em NIET heeft :)
Link naar reactie
Dat mag ook wel, als je moet repairen op kosten van wat je verdient in een instance (geld loot), dan kom je niet ver. Er zijn wel grijze items die ik weg gooi, maar dan moeten ze niet vaak droppen en weinig waard zijn. Maar items die bijvoorbeeld 2s per stuk opleveren, die je vaak kunt looten en ook nog eens per 20 in 1 slot gaan neem ik mee.
Link naar reactie
[quote:7128931d74="SSytse"]Dat mag ook wel, als je moet repairen op kosten van wat je verdient in een instance (geld loot), dan kom je niet ver. Er zijn wel grijze items die ik weg gooi, maar dan moeten ze niet vaak droppen en weinig waard zijn. Maar items die bijvoorbeeld 2s per stuk opleveren, die je vaak kunt looten en ook nog eens per 20 in 1 slot gaan neem ik mee.[/quote:7128931d74]Onyxia heeft bijv maar 4 trashmobs, onze MT is na elke Onyxia raid 4~7G aan repairs kwijt, ik hoogstens 2G, maar meestal nog veel minder. Niet echt eerlijk, Onyxia dropt ongeveer 1g en nog wat silver per persoon. Daarom kunnen onze MT's en OT's geld opvragen van onze guildbank.
Link naar reactie
[quote:b99eba44f6="SSytse"]Dat valt wel tegen, ik had wel meer verwacht eigenlijk van Onyxia :o Wat zijn OT's eigenlijk, er zijn veel afkortingen waarvan ik geen idee heb waar het nou eigenlijk voor staat :oops: BWL, ST en BRD bijv. het zijn instances geloof ik, maar wat de naam betreft heb ik geen idee :([/quote:b99eba44f6] MT= Main Tank OT= Off Tank (voor als de MT doodgaat of op een andere manier agro verliest) BWL= BlackWing Lair (momenteel de moelijkste instance) ST= Sunken Temple (lvl 45-50 instance) BRD=BlackRock Depths (lvl 55-60 instance) Via deze instance kom je in Molten Core (MC), wanneer je geattuned ben voor MC kun je voordat je BRD ingaat via een crystal meteen naar MC gaan. nog een paar: LBRS= Lower Blackrockspire UBRS= Upper Blackrockspire Deze zitten beiden in dezelfde instance, met als verschil dat je in het begin voor UBRS naar links moeten (door een afgesloten deur) en voor LBRS rechts. Via UBRS kun je naar BWL, maar net als bij MC kun je ook via een shortcut direct naar BWL. Verder nog iets? ;)
Link naar reactie
whahahaha geniaal :lol: [color=darkblue:e7e339fd7f]Carrot on a stick lol[/color:e7e339fd7f] Carrot On A Stick is trouwens de meest zinloze quest reward imo Nightsabers, wolven en raptors eten vlees Skeletal Horses eten volgens mij helemaal niet Mechano Strider :-? 't is dus alleen maar zinvol voor de paarden, geiten en kodo's...
Link naar reactie
Sarcasme :P. Das 1 van de weinige trinkets die men bewaard tussen alle epix :P. Owja net in ZG, boss dood en hij dropt leather gloves met att power, 16 stam en +1% crit. Ik als druid zijnde wil hem wel. Zegt de hunter 'rogue item, if rogue doesnt gets it i roll to'. Wtf ;/. pwned etc. Andere druid probeerde er nog tegenin te gaan maar ik had er geen zin meer in :P. Was overigens een andere guild, priest van mijn guild kreeg een uitnodiging en nam mij mee.
Link naar reactie
[quote:108691446b="SSytse"]whahahaha geniaal :lol: [color=darkblue:108691446b]Carrot on a stick lol[/color:108691446b] Carrot On A Stick is trouwens de meest zinloze quest reward imo Nightsabers, wolven en raptors eten vlees Skeletal Horses eten volgens mij helemaal niet Mechano Strider :-? 't is dus alleen maar zinvol voor de paarden, geiten en kodo's...[/quote:108691446b] veel mensen hebben ook een aangepaste outfit voor als ze gaan mounten (kan je met wardrobe instellen dat dat automatisch gebeurt). maar dan equip je de carrot on a stick, goedkope boots met mithril spurs en goedkope gloves met riding skill. hoeveel procent snelheid het opleverd weet ik niet. wel grappig trouwens dat je nu ook kan mounten als je geshapeshift bent. guildm8 (tauren) was een gnome geworden, en dat op een black war kodo :) heb er een screenshotje van gemaakt, maar die heb ik thuis
Link naar reactie
Wat brengt Glowing Brightwood staff eigenlijk op? Gisteren bood iemand dat ding aan voor 400g en heb 300g geboden (met het excuus dat ik niet meer had, ben druid :)) maar hij ging daar niet op in. Wilde min. 375g hebben maar het lijk me nogal riskant. Wel Eye of Shadow voor 180g gekocht en teruggezet voor 200g/250g bo (eigenlijk zijn het wel naai-acties omdat je de priests in dit geval hiermee best wel benadeelt :)).
Link naar reactie
[quote:5c6dfe08b4="Rapier"]Wat brengt Glowing Brightwood staff eigenlijk op? Gisteren bood iemand dat ding aan voor 400g en heb 300g geboden (met het excuus dat ik niet meer had, ben druid :)) maar hij ging daar niet op in. Wilde min. 375g hebben maar het lijk me nogal riskant. Wel Eye of Shadow voor 180g gekocht en teruggezet voor 200g/250g bo (eigenlijk zijn het wel naai-acties omdat je de priests in dit geval hiermee best wel benadeelt :)).[/quote:5c6dfe08b4] Op mijn server gaat deze mooie staff weg voor min 500g en als er per toeval 3-4 opstaan nog steeds voor 400g + We beginnen nu met onze guild aan blackwing lair, echt phat! Nu een beetje in mijn cenarion set rond banjeren.. nu nog wachten op een mooie mace en dagger.
Link naar reactie
Ill just stick with the night elfs, de andere classes trekken mij niet zo behalve mijn Gnome-mage. Misschien met de expansion dat ik Horde ga spelen met de Bloodelfs maar dat is nog de vraag. Eerst al mijn andere chars fully epic equipped en dan zie ik wel verder. Mijn druid gaat nu voor de Stormrage set die ziet er wel kicke uit als je 'm compleet hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...