Ga naar inhoud

World of Warcraft part IV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 350
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    351

[quote:6ed397ab5c="ge0rgiie"]Ik ga zeker weten voor Blood Elves wanneer dit uitkomt, Alliance zijn op mijn level gewoon kindjes en WSG is een verloren zaak. Horde doet goeie zaken in battlegrounds door gewoon allemaal te aanvallen.. iedereen meteen bang. Horde FTW![/quote:6ed397ab5c]Veel plezier dan als 80% van de server tegelijk een Blood Elf aanmaakt. :wink: Ik geloof het allemaal wel, ik vermaak me prima aan de alliance kant bij ons. We hadden gisteren een farm wedstrijd met de guild. Wie de meeste linen cloth had gefarmt die had gewonnen. Samen met een priest toen naar Westfall gegaan en daar op een ruimte van 10 m2 631 linen gefarmt. Jammergenoeg bleek dat niet genoeg want de winnaar had er in z'n eentje ~450 bijmekaar. AQ is weer een stapje dichterbij ! :D Na afloop ben ik met 3 man nog even RFC gedaan om linen cloth te farmen voor het event, maar jammergenoeg stuitten we op wat sukkels in OG. We gingen naakt naar binnen en jawel hoor, met 50 man gaan ze je lopen ganken. Echt heel erg flauw. Er liepen wel een paar alts rond van kennissen die de general kanalen liepen te spammen met het verzoek om ons niet aan te vallen, maar ja, er lopen natuurlijk altijd van die sukkels rond die het nodig vinden om een paar lieve kleine naakte gnoompjes op brute wijze af te slachten.
Link naar reactie
Dat is inderdaad een leuke ketting, ik heb 'm ook :D [quote:da802f0bbe]We hadden gisteren een farm wedstrijd met de guild. Wie de meeste linen cloth had gefarmt die had gewonnen. Samen met een priest toen naar Westfall gegaan en daar op een ruimte van 10 m2 631 linen gefarmt. Jammergenoeg bleek dat niet genoeg want de winnaar had er in z'n eentje ~450 bijmekaar. AQ is weer een stapje dichterbij ! [/quote:da802f0bbe]Goed idee, moeten we bij ons ook maar eens doen. Je kunt op[url=http://www.wow-europe.com/en/info/basics/events/wareffort/servers.html] de site van WoW[/url] de statistieken per server bekijken hoeveel resources ze al hebben... :o Wat doet Emerald Dream het SLECHT!! :(
Link naar reactie
niet zo gek he Smoosh, ik kan alleen maar 's weekends spelen, door de weeks ben ik in Oldenburg (duitsland), zonder internet in het verblijf waar ik zit. (ja, ik zit 's avonds met zweterige, trillende handen op m'n kamer denkend aan hoe goed ik dat grote wijf in Uldaman heb getankt en de preist me zo uitstekend geheald heeft :( ) :lol: :lol: Mja, het is niet anders, eind januari ben ik klaar, dan heb ik 4 weken vakantie tot school weer begint, dan moet ik toch wel lvl 60 kunnen halen :roll: ik bedoel, wat is 9 uren slaap per dag minder nou?? :P
Link naar reactie
[quote:2ed2cd9cf2="Vunce"] Na afloop ben ik met 3 man nog even RFC gedaan om linen cloth te farmen voor het event, maar jammergenoeg stuitten we op wat sukkels in OG. We gingen naakt naar binnen en jawel hoor, met 50 man gaan ze je lopen ganken. Echt heel erg flauw. Er liepen wel een paar alts rond van kennissen die de general kanalen liepen te spammen met het verzoek om ons niet aan te vallen, maar ja, er lopen natuurlijk altijd van die sukkels rond die het nodig vinden om een paar lieve kleine naakte gnoompjes op brute wijze af te slachten.[/quote:2ed2cd9cf2] Ik zit op dezelfde server als jij: Aszune. Ik ben Horde, (level 60 Tauren Druid, Level 60 Undead Rogue). Als ik jou en je kameraden in OG zie poedenaakt ros ik je direct in elkaar, als je zo graag RFC in wilt moet je maar Horde worden. Als ik IF of SW of Darnassus in loop naakt word ik ook afgeslacht, en terecht. Ik ga ook SW niet in omdata ik zo graag in die gevangenis instance wil neuzen aldaar. Dat is echt geen ganken, Alliance in Horde city's dat gaat echt niet hoor. Het gebeurd zo vaak op Aszune dat een stel kleuters een character aanmaken met een sneue naam, ("hordesuxxx" en zo) en dan net voor onze AH dood gaan in OG. dat is pas kinderachtig. Kortom, die gasten die jullie hebben vermoord zijn geen sukkels, die doen gewoon wat er moest gebeuren. For the Horde!!
Link naar reactie
Jij snapt het! Gister nog in STV was tegen mobs aan het vechten bijna die mob dood. ik 300hp over... vervolgens zie ik zo een huntesr mark boven me kop verschijnen dus ik had zoiest.. lekker :P ik met 300hp naar die lvl 35 hunter. ff potion gedronken.. toen was die hunter nog bijna dood ook. ik dus dood... ga spawnen.. zorg voor full hp.. en wat zie ik daar wandelen? Jawel de hunter... dus ik ga lekker chargen naar die gast.. hamstring erop.. hij dodge.. ik overpower *400 crit* ik lekker beuken.. en hardstikke dood was die. Vervolgens ging die nog 3 x dood.
Link naar reactie
We hebben bij ons 1 shammie die we standaard niet doodmaken, dit omdat hij nooit maar dan ook nooit ganked en altijd maf aan het doen is :P. Ik heb hem wel eens gekilled met andere en dan verdedigt hij zich wel natuurljik maar nu laat ik hem ook lekker rondlopen :). Het is wel grappig om hem te zien rondbanjeren in IF met al die guppies die dan kijken met die rollende ogen :roll: :). Ik ben nog niet in OG geweest, ik zie het punt ook niet helemaal. Het kost redelijk wat tijd en je bereikt er vrij weinig mee. Bij mijn lock zie ik ook af en toe alliance gasten binnen wandelen en die worden standaard meteen afgemaakt. Ze willen nog wel eens bovenop de ah staan en dan de kleintjes met pvp tag afmaken. Hoe lam is dat :P.
Link naar reactie
Tijdens de war effort is het juist de bedoeling dat horde en alliance samenwerken, vraag maar aan de alliance ambassador in OG. Er is nu een soort van staakt-het-vuren op veel servers, zelfs pvp, waar RFC gewoon openstaat voor alliance en stockades voor horde om zodoende makkelijk te farmen. Als er een naakte horde door IF komt rennen zal IK em niets aandoen, vind dit alleen maar leuk. Als ik voor MC sta te wachten en er staat horde om me heen is het alleen maar /tickle /kiss /dance /flirt /shy /laugh en nooit /rasp oid. Make love, not war :) En het nut van in OG komen als Alliance is puur voor het plezier, want dit is immers de reden waarom mensen wow spelen, toch? Het lijkt er sterk op dat veel mensen dit spel te serieus nemen.
Link naar reactie
bij ons is in ieder geval een staakt het vuren in blackrock mountain. dit zodat team zonder gezeik BWL in kunnen en daar kunnen oefenen op de bazen. onze grote guilds zijn verhuist die in 5 uur heel BWL clearen, en straks voor AQ moeten guilds BWL wel op farm status hebben (de horde moet geloof ik binnen 5 uur nadat de alliance een baas heeft gekilled nefarian killen)
Link naar reactie
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet op een PVP server zit. PVP doen we in BG of een arranged fight bij Tarrenmill (40+ vs 40+) dat zijn dan wel weer de leuke gevechten. In BG hebben we een tegenstander aan de hord side die echt depressies veroorzaakt en dat is de Adnesium Guild die zijn echt te gruwelijk. Geef mij maar een leuke instance en ik heb het naar mijn zin.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...