Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

Ik speel ook op een normale server en daar kan je ook prima PVP doen, ik ben met mijn level 40 sinds gisteren ook al weer "scout", dat is op een pvp server niet zo bijzonder met dat level maar met een "normal" server ben je dat niet 1,2,3, tenzij je vanaf een vroeg level al veel met raids of raid defends mee gaat. Ook op mijn server is het vaak raak bij Terran Mill, alhoewel XR ook een erg populaire plek is. verder word Ogrimar om de zoveel tijd aangevallen. Wat ik prettig vind aan een normale server is dat je zelf lekker bepaald of je PVP doet of niet, nooit last van gankers en je kan rustig je quests doen in een gebied waar veel alliance rondloopt (ik ben Horde). Met een normal server is er genoeg PVP actie, als je wilt kan je elke avond wel meedoen aan een Riad of Raid defend.
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:27c9aa74ce="Red Dragon"]Ik speel ook op een normale server en daar kan je ook prima PVP doen, ik ben met mijn level 40 sinds gisteren ook al weer "scout", dat is op een pvp server niet zo bijzonder met dat level maar met een "normal" server ben je dat niet 1,2,3, tenzij je vanaf een vroeg level al veel met raids of raid defends mee gaat. Ook op mijn server is het vaak raak bij Terran Mill, alhoewel XR ook een erg populaire plek is. verder word Ogrimar om de zoveel tijd aangevallen. Wat ik prettig vind aan een normale server is dat je zelf lekker bepaald of je PVP doet of niet, nooit last van gankers en je kan rustig je quests doen in een gebied waar veel alliance rondloopt (ik ben Horde). Met een normal server is er genoeg PVP actie, als je wilt kan je elke avond wel meedoen aan een Riad of Raid defend.[/quote:27c9aa74ce] en toch vind ik de sfeer anders op een normal server. Op een PVP leeft het echt, ook het zeg maar "oplettende" gevoel dat je hebt als je een contested area in gaat, je weet dan gewoon dat altijd je pvp flag aan gaat. Je moet er van houden, questen wordt gewoon moeilijker. Als je een mob aan het aanvallen bent en ondertussen ook wordt aangevallen door alliance, tja dat is ff balen, maar dan pak je hem er na toch gewoon terug want vaak is hij daar ook aan het questen Ik merk ook dat je veel meer samenwerkt met andere, je gaat specifiek op zoek naar mensen van je eigen kant om door een contested area heen te baggere. ik kan concluderen dat er mee teamplay ontstaat op een PVP server.
Link naar reactie
[quote:47824186f0="DaBehemoth"] Raids op tarren mill of waar dan ook ontstaan ook vaak heel spontaan en worden vaak snel beantwoord door de andere fractie. Bovendien de spelers die zich in raids bevinden die nog niet pvp-flagged zijn worden echt in de gaten gehouden hoor en zijn 9 van de 10 keer dood voordat ze ook maar een fatsoenlijke actie hebben kunnen doen nadat ze pvp-flagged werden. (Dit is precies hetzelfde als jullie op de pvp server in enemy territory raiden en de andere fractie NIET pvp-flagged is (want het is immers zo dat je niet constant pvp-flagged bent tenzij je dat zelf wildt))[/quote:47824186f0] Wat ik af en toe zie is dat Lvl60 mannen die nog niet geflagged zijn zich vrijelijk tussen de vijanden kunnen lopen en ze dus van achteren kunnen bestoken. Het zal misschien weinig voorkomen maar het is op een pve server wel een taktisch voordeel :P
Link naar reactie
[quote:5bd52cf327="Rapier"][quote:5bd52cf327="DaBehemoth"] Raids op tarren mill of waar dan ook ontstaan ook vaak heel spontaan en worden vaak snel beantwoord door de andere fractie. Bovendien de spelers die zich in raids bevinden die nog niet pvp-flagged zijn worden echt in de gaten gehouden hoor en zijn 9 van de 10 keer dood voordat ze ook maar een fatsoenlijke actie hebben kunnen doen nadat ze pvp-flagged werden. (Dit is precies hetzelfde als jullie op de pvp server in enemy territory raiden en de andere fractie NIET pvp-flagged is (want het is immers zo dat je niet constant pvp-flagged bent tenzij je dat zelf wildt))[/quote:5bd52cf327] Wat ik af en toe zie is dat Lvl60 mannen die nog niet geflagged zijn zich vrijelijk tussen de vijanden kunnen lopen en ze dus van achteren kunnen bestoken. Het zal misschien weinig voorkomen maar het is op een pve server wel een taktisch voordeel :P[/quote:5bd52cf327] Niet echt stealthed rogues en ranged characters (hunters/mages/warlocks)houden de personen die niet pvp geflagged zijn nauwlettend in de gaten en zodra ze overstappen naar pvp toeslaan. Je trekt meer aandacht als je niet een pvp flag hebt dan dat je er wel een hebt.
Link naar reactie
[quote:437a1a4502="fimoklei"]Dabehemoth: ik ben het niet eens met wat je zegt dat het aan de soort mensen ligt die op een server spelen. Er spelen gemiddeld 10000 mensen op een high level server (misschien meer?) zeg 5000 per side. het moet wel erg toevallig zijn dat net op de ene server 2000 daarvan gankers zijn en op een ander server dat niet het geval is. (dus misschien een wat volwassener en serieuzer volk)[/quote:437a1a4502] 50% horde en 50% alliance komt nooit voor maar dit even terzijde Nou het is algemeen bekend dat de populairdere servers vaak % gezien meer gankers bevat dan de minder populaire servers omdat veel gankers aandacht willen en dat krijgen ze alleen op de populaire servers. tuurlijk komt het zelden voor dat een server alleen maar gankers bevat maar je kan wel voorspellen welke servers er vatbaarder voor zijn. [quote:437a1a4502] elke server is een mix van van alles, misschien kom je niet altijd met alle soorten (gankers, noobs, peuters, volwassenen etc) mensen in aanraking en kan het zo zijn dat je op een bepaalde server een beeld krijgt van dit is een noob server of hier zitten veel gankers etc [/quote:437a1a4502] HIer ben ik het helemaal mee eens
Link naar reactie
Mijn voorkeur gaat uit naar een pve server ook al heb ik nog nooit op een pvp server gespeeld dus wellicht dat ik hier dan niet goed over kan oordelen. Ik zou een pvp server gewoon minder vinden omdat je dan bijvoorbeeld ergens moet zijn voor een quest en je daar dan niet terrecht kan omdat er een paar hogere lvls zitten van de tegen partij. Zelfde voor als je daar wil minen of herbs wil plukken. Het lijkt mij idd wel spannender omdat je in de contested gebieden tenslotte ook uit moet kijken voor de andere spelers. Ook kan je makkelijker tegen andere spelers vechten. Naar mijn idee hebben pvp en pve dus allebei hun voordelen. Het ligt er dus maar net aan wat een speler zelf het leukste vind.
Link naar reactie
ik heb toch zwaar de voorkeur voor een PvE server , omdat je op een High - populated PvP server , echt geen moment alleen kan lopen in bv. azshara / tanaris ofzo , je wordt altijd weer geganked. ik zit trouwens op DoomHammer { EU } 2 chars atm GreyHornet Level 60 Warrior Guild : Incoming Trixxios Level 18 Mage Guild : Incoming die mage ben ik net mee begonnen , en we proberen met de guild een goede raid-capabele groep op te richten , wat nu nog een beetje 'niet' zo is :) trouwens vanavond nog in Molten Core geweest , een hoge lvl instance voor level 60 spelers , 40 man , erg cool , maar was er al eerder geweest :)
Link naar reactie
[quote:880f43efed="DaBehemoth"] 50% horde en 50% alliance komt nooit voor maar dit even terzijde Nou het is algemeen bekend dat de populairdere servers vaak % gezien meer gankers bevat dan de minder populaire servers omdat veel gankers aandacht willen en dat krijgen ze alleen op de populaire servers. tuurlijk komt het zelden voor dat een server alleen maar gankers bevat maar je kan wel voorspellen welke servers er vatbaarder voor zijn. [/quote:880f43efed]Check http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php voor alle info voor je realm :) kan je precies zien hoeveel horde/alliance, human/NE, hunter/paladin, etc, er op de server spelen :)
Link naar reactie
Weet trouwens iemand waar ik flink kan questen en geld kan verdienen voor een lvl 42 shaman, ik heb namelijk 50g nu en moet dus nog 40 voor de mount. op zich heb ik nog veel quests in STV maar dat is 1 groot alliance feest. Scarlet Monastry heb ik al 25 keer gedaan dus ik heb z'n beetje alle blue items wel gehad daar....beetje afwisseling benodigd :D
Link naar reactie
[quote:7ea4559a58="fimoklei"]Weet trouwens iemand waar ik flink kan questen en geld kan verdienen voor een lvl 42 shaman, ik heb namelijk 50g nu en moet dus nog 40 voor de mount. op zich heb ik nog veel quests in STV maar dat is 1 groot alliance feest. Scarlet Monastry heb ik al 25 keer gedaan dus ik heb z'n beetje alle blue items wel gehad daar....beetje afwisseling benodigd :D[/quote:7ea4559a58] Meen dat je in Uldaman wel terecht kan. Ik heb nu 1 rode quest en ik ben L39. Hoor Guildmembers er ook over.
Link naar reactie
[quote:a99e19a47d="Rapier"][quote:a99e19a47d="fimoklei"]Weet trouwens iemand waar ik flink kan questen en geld kan verdienen voor een lvl 42 shaman, ik heb namelijk 50g nu en moet dus nog 40 voor de mount. op zich heb ik nog veel quests in STV maar dat is 1 groot alliance feest. Scarlet Monastry heb ik al 25 keer gedaan dus ik heb z'n beetje alle blue items wel gehad daar....beetje afwisseling benodigd :D[/quote:a99e19a47d] Meen dat je in Uldaman wel terecht kan. Ik heb nu 1 rode quest en ik ben L39. Hoor Guildmembers er ook over.[/quote:a99e19a47d] Ben er gisteren geweest, badlands, indd een goede zone voor mij nu de instance nog. Gister trouwens in AH iemand gezien ddie de polearm : The needler (51 dps, 2.10 lvl 55) verkocht voor 10g start prijs en 20g buy out. Ik heb deze even opgekocht voor de 20g en opnieuw aangeboden voor 40g en 100g buy out... ik had het gevoel dat degene die hem aanbood ver onder de prijs zat, kijken of ik er min 60g van kan maken :P
Link naar reactie
[quote:b424c357f8="fimoklei"][quote:b424c357f8="Rapier"][quote:b424c357f8="fimoklei"]Weet trouwens iemand waar ik flink kan questen en geld kan verdienen voor een lvl 42 shaman, ik heb namelijk 50g nu en moet dus nog 40 voor de mount. op zich heb ik nog veel quests in STV maar dat is 1 groot alliance feest. Scarlet Monastry heb ik al 25 keer gedaan dus ik heb z'n beetje alle blue items wel gehad daar....beetje afwisseling benodigd :D[/quote:b424c357f8] Meen dat je in Uldaman wel terecht kan. Ik heb nu 1 rode quest en ik ben L39. Hoor Guildmembers er ook over.[/quote:b424c357f8] Ben er gisteren geweest, badlands, indd een goede zone voor mij nu de instance nog. Gister trouwens in AH iemand gezien ddie de polearm : The needler (51 dps, 2.10 lvl 55) verkocht voor 10g start prijs en 20g buy out. Ik heb deze even opgekocht voor de 20g en opnieuw aangeboden voor 40g en 100g buy out... ik had het gevoel dat degene die hem aanbood ver onder de prijs zat, kijken of ik er min 60g van kan maken :P[/quote:b424c357f8] lol :) dat is wel een mooie manier om ff snel geld te maken. gewoon dikke 60 G winst :) succes ermee
Link naar reactie
jep idd, ik had even opgezocht wat de gemiddelde verkoopprijs was voor dat wapen op servers, en dat lag zelfs soms rond de 100g... die kerel die hem aanbood voor 10g start rpice moet dit waarschijnlijk niet beseft hebben :D. als je dit vaker in de gaten houdt dan kan je best snel rijk worden, al maak je van die 20g 30g dan heb je toch 10g winst in 1 dag. alleen nu nog even kijken of het wel verkoopt want het kost 3.5g om hem 24 uru aan te bieden bij AH. en aangezien ik een lvl 42 shaman ben was dit een risico volle investering :P. 20g voor de buy out en 3.5g voor aanbieden.... hmm stel dat die nou helemaal niet verkoopt, daar gaat de helft van mijn capitaal :lol:
Link naar reactie
[quote:c147096328="fimoklei"]jep idd, ik had even opgezocht wat de gemiddelde verkoopprijs was voor dat wapen op servers, en dat lag zelfs soms rond de 100g... die kerel die hem aanbood voor 10g start rpice moet dit waarschijnlijk niet beseft hebben :D. als je dit vaker in de gaten houdt dan kan je best snel rijk worden, al maak je van die 20g 30g dan heb je toch 10g winst in 1 dag. alleen nu nog even kijken of het wel verkoopt want het kost 3.5g om hem 24 uru aan te bieden bij AH. en aangezien ik een lvl 42 shaman ben was dit een risico volle investering :P. 20g voor de buy out en 3.5g voor aanbieden.... hmm stel dat die nou helemaal niet verkoopt, daar gaat de helft van mijn capitaal :lol:[/quote:c147096328] hahaha ja dat zou voor mij ook erg zonde zijn als lvl 30 mage. Maar nu ik het zo zie ga ik er ook is op letten normaal zoek ik alleen op usable items :P Ik zit trouwens op doomhammer en die schijnt erg duur te zijn qua items dan andere servers[/list]
Link naar reactie
[quote:c045c21e67="Therasan"]Je kan idd leuke winsten behalen door in en verkoop van items.... Op rustige momenten inkopen en op drukke momenten verkopen, ik merk dat als je snachts inkoopt dat je vaak de startprice betaald en dan plaats je het weer voor meer rond de drukkere periodes..[/quote:c045c21e67] jep dat merk ik ook, probleem is hij is nog steeds niet verkocht, heb hem verlaagt naar een 65g buy out. The needler blijkt toch niet een gewild item te zijn...naja het was het proberen waard en misschien als ik dadelijk thuis kom dat hij alsnog verkocht is voor 65g, let's hope:)
Link naar reactie
[quote:d628ad122d="Therasan"]Op mijn server gaan de zwarden en dagger voor het meeste geld weg, pole arms heeft haast niemand en ze worden ook vaak veel te hoog aangeboden... dan vraag ik liever rond via welke quest ik deze kan halen of waar de droprate het hoogst is en ga ik grinden.[/quote:d628ad122d] Je kunt ook op www.Thotbot.com kijken naar specifieke items en waar je hiervoor kunt grinden. Erg handige sites, zeker als je niet meer weet waar je voor een bepaalde quest moet zijn.
Link naar reactie
[quote:0a78fd6404="Rapier"][quote:0a78fd6404="Therasan"]Op mijn server gaan de zwarden en dagger voor het meeste geld weg, pole arms heeft haast niemand en ze worden ook vaak veel te hoog aangeboden... dan vraag ik liever rond via welke quest ik deze kan halen of waar de droprate het hoogst is en ga ik grinden.[/quote:0a78fd6404] Je kunt ook op www.Thotbot.com kijken naar specifieke items en waar je hiervoor kunt grinden. Erg handige sites, zeker als je niet meer weet waar je voor een bepaalde quest moet zijn.[/quote:0a78fd6404] Deze site staat in mijn Favo lijst.... kom er vaak voor de door jou opgenoemde dingen. Het is echt een handige site :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...