Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:1cfe3e8305="Gearman"][quote:1cfe3e8305="Nightfire"]Aangezien ik het spel binnekort kan bemachtigen heb ik wat vragen. Wat moet ik kiezen: Alliance of Horde en waarom? Dan de vraag die volgt: Welk soort moet ik gaan kiezen: Orcs, Night Elfs, Taurens enz. en waarom? Dan nog een aparte vraag: Wat betekenen die classes zoals Paladins enz? Roy[/quote:1cfe3e8305] Ik zou eens op deze site gaan kijken staat het allemaal goed in uitgelegd en uitgebreid dus je bent wel even bezig :wink: Succses http://www.wow-europe.com/en/info/classes/[/quote:1cfe3e8305]Idd, ze hebben prima info over vrijwel alles op hun site staan.
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

elke klasse heeft ze plus en min punten, dus kies wat je gewoon leuk lijkt om te doen. wil je gewoon met wapens vechten als zwaarden, bijlen kies dan een warrior klasse, gebruik je liever magie dan kies je mage. je kan ook hunter zijn en dan kan je dieren tam maken die samen met je mee vechten enz het beste kan je gewoon sites opzoeken (er zijn er genoeg bijv www.wow-europe.com of de meest handige site, vooral voor quests informatie: www.thotbot.com) en gewoon lezen over de verschillen
Link naar reactie
k weet alleen dat de Warrior echt wél de lastigste klasse is , en vooral in PvP onder de maat , de Paladins bij de Alliance zijn echt verschrikkelijk overpowered , dus als je sterker dan iedereen wilt zijn , kies een paladin... ik ben zelf nu een lvl 27 Tauren Warrior , op de PvE server : DoomHammer.
Link naar reactie
ik kan inderdaad bevestigen dat de warrior in pvp het er slecht afbrengt. we zijn te langzaam om vijand bij te houden, we hebben geen root o.i.d. (wel hamstring, maar daarvoor moet je eerst bij hem komen en genoeg rage punten hebben om het uit te voeren). we hebben geen stealth om zo te kunnen verdwijnen. wanneer een vijand blijft staan en terug vecht, dan is warrior wel leuk. paladin is trouwens al een heel eind teruggebracht in zijn powers, dus die vallen wel mee nu
Link naar reactie
[quote:cf7bd5d24d="Hu'uruun"]Kijk maar eens op de (Amerikaanse) fora, daar vind je legio informatie over allerlei karakterbuilds. Daarnaast staan daar ook links naar andere sites met informatie, zoals een simulator enzo...[/quote:cf7bd5d24d] Zie alleen door de bomen het bos niet meer :-? Kan iemand die echt zin en wat verstand heeft niet wat zeggen :lol: Mooi buildje, lekker afslachten die hap ^_^ Troll Rogue word et als ik zo'n stink gameprepay kaart kan vinden!
Link naar reactie
Gewoon logisch nadenken lijkt me het beste ;) Een trol als 'rogue' ??? Tenzij dat hele stille trollen zijn gaat dat nie werken. Ik zou voor een rogue-klasse eerder een ras kiezen dat hoger scoort in 'dexterity'/behendigheid. Meestal zijn dat elfen & half-ling-achtigen. Mensen zijn meestal de 'alles-kunners' Dwergen/trollen lijken mij meer geschikt als melee-gerichte vechters doordat ze in het algemeen flink veel schade kunnen incasseren. Maar da's theorie. Reken er op dat de meeste rassen een voorkeur zullen hebben voor een bepaalde klasse/beroep. Een en ander hoort in de handleiding/help te staan. Op forums zie je meestal alleen diegenen die klagen over veelal imaginaire zwaktes van hun favoriete klasse-combo. Overigens is een troll/rogue een interessante uitdaging van het standpunt van een echt rollen-spel. Voor een power-gamer (en dat ben je aangezien je je druk maakt over meest effectieve ras/klas-combo) lijkt me die combinatie absoluut ongeschikt.
Link naar reactie
Trol is juist heel agile etc en aangezien ik horde moet zijn (wil bij een maat van me spelen die ook horde is) leek me die de juiste keus :) Heb gelukkig een goede guide gevonde: http://strategy.worldofwar.net/news.php?id=41 Betreft die ras kwestie: [quote:230e1f8b8e]The difference in races in nominal at best. At level 60 each race is almost identical in statistics (items aside). Do not pick your race based on stats. Racial traits are not defining either. There is something about each race that is good for rogue. Again, do not pick your rogue based on these traits. Some will say human is best, others will say night elf is best. Frankly, the other races are just as good if not better. It’s the same story on the horde side. & Agility is the rogue’s primary attribute. [/quote:230e1f8b8e] Laat nou net de troll de hoogste horde start stats hebben qua agility ;) Dus qua powergamer standpunt is een troll[i:230e1f8b8e] juist [/i:230e1f8b8e]effectief :P Misschien kies ik trouwes voor undead... qua looks wat "cleaner" wat ik wel mooi vind voor een rogue :) Speel jij trouwes WoW jafo?
Link naar reactie
[quote:f7cfa684ec="JaFO"]Als die Gamecards makkelijk te krijgen waren dan zou ik het wel eens willen proberen, maar momenteel heb ik geen zin in een spel dat iedere maand geld kost ook al speel je het niet.[/quote:f7cfa684ec] Is niet waar, als je niet betaald staat de boel gewoon op pauze en je chars blijven 3 maanden geldig.
Link naar reactie
Ik ben nu al ffies aan het spelen met dit spel en ik vind het in ieder geval de pleuro's ervoor dubbel en dwars waard! Maar goed ik post hier niet zonder een vraag natuurlijk :): Ik heb momenteel 2 characters, een (human)rogue en een (troll)shaman en ik moet voor beide nog een beroep uitkiezen. Dan nu de geijkte vraag: Welke 2 primary proffessions kan ik het beste kiezen voor deze characters die ook het beste het rogue of shaman zijn ondersteunen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...