Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:8600e41b6e="Red Dragon"]Word tijd dat ik is ga vissen ;) duurt alleen zo verekte lang.[/quote:8600e41b6e]Ik heb mijn fishing op 85 maar je hebt er bar weinig aan. Ben er ook mee gestopt. Je kunt je cooking wel daarmee omhoog werken maar ik koop liever gewoon wat recipies bij de vendors. Daar kun je ook mee uit de voeten en het scheelt je enorm veel tijd.
Link naar reactie
Ik ben van de week een Paladin opgestart en ik moet zeggen dat ik me nu meer vermaak dan vroeger. Zal ook wel komen omdat ik nu weet wat ik moet doen :). Heb ook al weer de vreemdste dingen gezien: Orc in Westfall in het beginnersdorpje. Nu zul je zeggen, wat boeit dat nu maar deze speler was slechts level 9 lol. Die was dus dik 2 uur bezig geweest om daar uberhaupt te komen. Ik tik dus zo lollig als ik ben /pvp in en kijk naar hem. Begint hij op mij in te slaan haha (ik was level 6 op dat moment). Ik weet niet hoeveel level 55 guards er naar hem toesnelde maar hij lag in 1 tik en ik kon het niet laten om heel hard te lachen ingame :). (die human lach heeft sowieso wel sadistische trekjes op dat soort momenten :)). Evenlater challenged een level 7 mage mij (ik ook level 7) en die beuk ik in elkaar zonder gebruik van healspells of shield. Ik dacht dat ik zonder die spells zou verliezen maar ze deed niet echt veel dmg. Had nog 30% over ofzo. Heb haar maar gehealed naderhand :). Nu weet ik ook meteen welke professions ik nodig heb en dat is echt zo superfijn, kan ik tenminste spullen maken die ik nog nodig heb (het is echt grijze trash maar voor mijn lage pala nog voldoende). Dat vissen laat ik toch maar liever voor wat het is. Ik ga de skill ook niet oppakken. Zolang ik al het vlees bak wat ik nodig heb zou ik mijn cooking skills wel redelijk op moeten weten te krikken. Alleen ik heb het voedsel eigenlijk bijna niet nodig, mana zal waarschijnlijk veel belangrijker zijn omdat ik toch mijzelf kan healen ten koste van mana. Waar ik trouwens ook achter ben gekomen is dat je niet alleen kan eten maar dat je tegelijkertijd ook een slok kan nemen voor de mana. Daar kwam ik er toeval achter met mijn Lock. Daar had de tutorial niets over gezegd... Mijn nieuwe mannetje heb ik op Stormreaver gemaakt omdat de verdeling Alliance/Horde 50/50 is. Ik hoop dat de BG daar super zijn.
Link naar reactie
[quote:a0b6723471]Is overigens wel een fijn systeem, je kunt nu ook voor instances queuen bij de inn, dat is zooo handig. Je moet er dan wel heenreizen maar je hoeft niet meer constant de lfg chan te spammen.[/quote:a0b6723471]Dat hebben ze in Euro-Disney ook :) [b:a0b6723471]Virtual Queue[/b:a0b6723471] oid.
Link naar reactie
[quote:7acba6b2db="Vunce"][quote:7acba6b2db]Is overigens wel een fijn systeem, je kunt nu ook voor instances queuen bij de inn, dat is zooo handig. Je moet er dan wel heenreizen maar je hoeft niet meer constant de lfg chan te spammen.[/quote:7acba6b2db]Dat hebben ze in Euro-Disney ook :) [b:7acba6b2db]Virtual Queue[/b:7acba6b2db] oid.[/quote:7acba6b2db]Alleen daar kun je het personeel niet een kopje kleiner maken als ze vervelend voor de voeten lopen :P.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Jammer dat dit topic een beetje dood bloed :cry: Ik heb nou een lvl 36 night elve druid en kan bijna een mount kopen :D Hoe zit het eigenlijk met die quest in Stranglethorn Vale met die pages. Moet je al die pages verzamelen en dan is de quest compleet? En hoeveel XP krijg je eigenlijk voor al die moeite? Ow en nog wat :P In die nieuwe patch is toch ook dat nieuwe darkmoon faire ofzo gekomen zon markt die wel is in elwynn forest stopt? Heeft iemand die al is gezien en is het een beetje boeiend?
Link naar reactie
wat betreft die pages quest in STV, het is een tijde geleden maar ik kan em nog herinneren dat het minder pages waren als ik dacht. de XP is wel goed die je voor de quest krijgt, dus zeker de moeite waard. even roepen in general chat als je nog bepaalde pages zoekt, wellicht genoeg mensen die willen ruilen. voor meer quest info kan je het beste even kijken op www.thottbot.com. typ gewoon de naam van de quest in het zoekvenster. dan kan je ook zien waar welke bladzijde het meeste dropt en door welke mob ik moet toch maar eens een char lvl60 gaan maken ik heb nu lvl58 undead warrior lvl41 troll shaman lvl37 undead rogue lvl30 undead mage lvl30 tauren druid lvl22 troll mage lvl20 orc hunter
Link naar reactie
[quote:6d260d1e17="Michelz"]Hoe zit het eigenlijk met die quest in Stranglethorn Vale met die pages. Moet je al die pages verzamelen en dan is de quest compleet?[/quote:6d260d1e17]Het gaat hier om 16 pagina's (ipv de 27 waar het op lijkt) en deze kun je in bundels van 4 inleveren. Bundelen kan bij de questgever. Je krijgt per gemaakte bundel +/-700 en voor de 4 bundels totaal +/-3600. Ik vond het persoonlijk wel redelijk de moeite waard want die pages vind je echt overal, je hoeft er bijna niets voor te doen (behalve bewaren natuurlijk). Ze brengen per stuk 3s 75c bij de merchant op dus je hebt er ook nog een beetje inkomsten aan :P. Ik zou persoonlijk niet focussen op deze quest, er zijn zoveel quests daar te doen dat je vanzelf de bundels compleet krijgt. Enige nadeel is natuurlijk de ruimte, mijn bags zaten wel bijna vol :P.
Link naar reactie
Ik heb zelf: lvl 54 Undead Warlock lvl 12 Human Paladin lvl 8 Gnome Mage Ik spendeer toch de meeste tijd aan mijn lock omdat ik toch wel de lvl 60 wil bereiken om zo de hogere lvl instances te gaan doen. Ben nu ook al naarstig opzoek naar Dreadmists stukken maar die zijn toch wel vrij prijzig op ah. Hoe zit het met jullie guilds?
Link naar reactie
ik kan even geen link posten omdat tweakers.net hier op me werk geblocked is maar gisteren werd officieel bekend dat nu WoW de grootste online game (lees dus game en niet alleen mmorpg) is momenteel. Daarmee heeft het Lineage van de troon gestoten. dat is overigens voor wie het niet kent ook een verschrikkelijk mooi mmorpg wat er echt geweldig uitziet, probleem met dat spel is alleen het XP grinden is echt zwaar k*t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...