Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:20c3fa8857="Therasan"]Ik zit nu op enchanten 115. Ik hoop dat het een beetje makkelijk blijft gaan tot 200-225. Ik probeer ook veel in mijzelf te investeren, maar dat levert nix op.. het gaat alleen sneller. Alle wapens die ik op AH plaats geef ik ook een glow leg de prijs wat hoger en heb dan ook 9van de10 keer een buyout.[/quote:20c3fa8857]Levert idd niks op maar het verkopen en daar tijd insteken levert ook niet echt iets op :). Ik ben tot de 250 gegaan met het enchanten op mezelf. Ik hoef ook geen 90g te spenderen aan mijn paard dus dat scheelt enorm. Na de 250 ben ik gaan verkopen, dan kan ik ook de wat betere enchants doen. Haha ik heb gisteren een schild verkocht zonder enchant, dat had ik eigenlijk erop moeten zetten! Helemaal niet aan gedacht :).
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Volgens mij is het op hogere levels niet haalbaar, er zijn nl. blacksmith recipies waarbij je om te beginnen al 26 mithrill bars nodig hebt en die ga je liever niet kopen. Ook leatherworking/alchemy zijn vrij prijzig om zonder de sub-professions vol te houden. Je moet ook in je achterhoofd houden dat je zonder resources je skills niet omhoog kunt werken.
Link naar reactie
Ik heb gisteren een Troll Warrior aangemaakt en al 5x doodgegaan door lag/bugs. Danwel werden vijanden onzichtbaar of verzoop ik terwijl ik aan de oppervlak zat. Ik heb dat soort dingen echt nog nooit eerder meegemaakt en ik speel toch al een geruime tijd. Het is wel irritant. Ook bij de valley of trials was ik in een grot bezig toen de imps onzichtbaar werden. Heb het er niet levend vanaf gebracht ;/. Ik heb met dit mannetje Skinning/Mining gepakt om mijn toekomstige Raptor te kunnen sponsoren. Er zijn niet echt professions die ik wil gaan uitvoeren muv misschien Engineering. De meeste gear vind je toch wel ergens of kun je eventueel via ah kopen. Het zijn de grondstoffen die juist het geld opleveren en voor skinning of mining hoef je bijna niks te doen.
Link naar reactie
Wat voor prijzen hanteren ze dan bij jullie? Like +7 dmg 2h +7 stam boots/shield etc. Is mining en enchanting wel een goede combo? Nu moet je echt alle enchant grondstoffen kopen en ja, je verdient wel met mijnen maar als je bv tailoring pakt dan kun je de groene items die je maakt zelf disenchanten met kans op dure shards. Vooral de red mageweave headband is zo een lekkere disenchant item. Je hebt alleen mageweave nodig die je in felwood kunt grinden en dan stijgt je reputation ook nog eens!
Link naar reactie
Ik zal vanavond eens kijken voor hoeveel ze weg gaan, het is voor mij nu moeilijk zeggen omdat in de guild alles gratisch is. Mining en Enchanting gaat voor mij goed samen. Ik ben de tweede enchanter in de Guild en de regel bij ons met raid of dungeon is als je het niet kan gebruiken disenchanten. Heb gisteren nacht een priest aangemaakt maar die hebben nog aardig wat power... het viel me echt reuze mee.
Link naar reactie
[quote:4cc4d64667="GamerNeo"]Lol ik zal nu wel een n00b enzow zijn maar... Kheb nu ook WoW en als ik zo ga vechten tegen een lvl 1 dier (met rechtermuisknop tog?) dan ben ik zo dood en heeft dat beest nog 90% leven ofzowiets Hoe kan ik het in het begin t beste aanpakken? Thnx alot[/quote:4cc4d64667] Ik weet niet wat voor een klasse je heb gekozen (druid/mage/warrior enz) maar volgens mij moet iedere klasse wel in staat zijn om met gewone melee damage (oftewel door gewone klappen uit te delen met het wapen wat je heb) een vijand te verslaan. Ik neem aan dat je character wel gewoon achter elkaar blijft aanvallen? In ieder geval is het zo dat iedere klasse in het begin ook een paar abilities heeft. Je kan daar ook op klikken als je een vijand heb geselecteerd dit zijn namelijk vaak sterkere aanvallen. Welke server zit je trouwens op?
Link naar reactie
[quote:793bfe64b4="GamerNeo"]@R-Bin Ik zit op een minder legale server dus zal de naam maar niet noemen (je weet hoe dat gaat hier) Het gaat inmiddels wel wat beter. Kben een Night Elf Priest. Maar nog ff een vraagie...hoe kan je aan nieuwe spells komen? Thnx[/quote:793bfe64b4]Er staat in het startersgebied een klein stadje met een hoge boom, als je daar naar boven gaat vind je diverse trainers. Ik weet niet zeker of de priest ook daar boven staat maar de druid in ieder geval wel (volgens mij staat de priesttrainer ernaast).
Link naar reactie
[quote:3e4bac95dc="Therasan"]LOL 2 nieuwe zieltjes voor WOW. @GamerNeo Waarom niet op een legale server spelen? En op welke server spelen jullie? PVP / Normal?[/quote:3e4bac95dc] Omdat ik niet van plan ben 70 euro voor een spel neer te leggen voor een spel waar ik misschien geen ene reed aan vind. (45 euro + 25 euro prepaid kaart). Op het moment vind ik het erg leuk spel en als het zo leuk blijft ga ik het zeker kopen :D Dus als ik het goed begrijp moet je naar trainers voor extra spells?
Link naar reactie
[quote:3664004e90="Therasan"] En Red je epics al bij elkaar? Hoe gaat het met je Druid?[/quote:3664004e90] Ik heb gisteren de 300gold grens doorbroken, ben wezen grinden in Easteren Plaguelands voor geld en reputation. na 2 a 3 uur grinden heb ik toch al weer dik 20 gold verdiend aan gevonden silver en materiaal. Dit ga ik de komen de weken vaker doen, maar voordat je 800gold heb ben je wel even bezig, of je moet geluk hebben met mooie drops die veel waard zijn. Mijn druid is level 27, speel niet zo veel met haar, te druk met geld verzalemen voor me Level 60 rogue ;) Qua items gaat het lekker met me rogue, bijna alle items zijn rare (blauw). helaas nog geen epic items. @ Rapier Dat is inderdaad zo, de patches brengen vaak veel nieuwe content, Patch 1.7 geeft helemaal veel nieuwe dingen. Naast een nieuwe 20 man Raid dungeon (zul gurub) en de nieuwe Battle Ground voor 15 vs 15 man (Arathi Bassin) ook een hoop andere nieuwe dingen. O.a. een dressingroom. Met behulp van de Dressingroom kan je kijken hoe een bepaald kledingstuk of wapen bij je staat als je het zou bezitten. Je Hoeft het dan niet te kopen maar je kan wel kijken of het "cool" staat :) En zo zijn er nog wel meer leuke nieuwe dingen.
Link naar reactie
[quote:2de4207eb1="Red Dragon"]Dit ga ik de komen de weken vaker doen, maar voordat je 800gold heb ben je wel even bezig, of je moet geluk hebben met mooie drops die veel waard zijn.[/quote:2de4207eb1]Wat ben ik blij dat ik als Warlock maar 235g kwijt ben aan de Dreadsteed :P. Ik ga vanavond de quest voltooien, heb gisteren nl. de laatste mats gekocht via ah. Dressing room? Hahah hoe verzinnen ze het! Er zijn wel meer rare dingen zoals de wedding ring of de sleeveless shirt of het roze shirt lol.
Link naar reactie
Ik heb mij laten vertellen dat de warlock en paladin zo gemats worden met hun mounts omdat hun erg veel geld kwijt zijn aan andere dingen. Wat is er dan zo duur aan het warlock zijn? of het Paladin zijn? Die dressing room moet je zien om het te begrijpen, lees dit dus even door: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/dressingroom.html Klinkt misschien onozel die dressing room maar ik vind hem best wel handig. Complete change log van Patch 1.7: http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html
Link naar reactie
Ik vind het niet fair dat die classes gematst worden met hun mount. De mensen kiezen zelf voor een class met leuke opties die veel kosten en dan worden ze nog gematst ook. Iedere class heeft zo zijn dure kanten... so what? Ik heb met mijn druid lopen zwoegen en zweten voor mijn eerste mount. De spells van een druid zijn ook niet gratis..
Link naar reactie
Ik weet ook niet waarom de pala's en de locks worden gematst, ik heb eerlijk gezegd ook niet echt het idee veel duurder uit te zijn dan andere classes. Ja misschien met het trainen van mijn pets maar zoveel is dat ook niet en ik gebruik over het algemeen alleen de imp en de vw. Zeker wanneer ik alleen ben heb ik de vw. Dan voldoen de andere pets echt niet. Misschien hebben ze dit gedaan omdat de pala en de lock minder sterk zijn in pvp? Pala heeft nl. een lagere dps dan een warrior, slechtere healing spells dan een priest en totaal geen range. Een lock heeft totaal geen escape spells tov een mage. Fear tell ik niet want dat is helaas geen instant 8) . @Theresan 1 van de redenen waarom ik mijn warrior laat skinnen/minen is de raptor (ben troll). Ik wil mijn raptorretje toch wel zsm kunnen kopen :P. Ben lvl 10 en al reeds 1g 50s verdient hehe. Maar geinvesteerd in grotere tassen zodat ik meer kan meenemen. Ik hoop toch wel op lvl 40 100g te hebben en 900g op lvl 60 (als ik dat ooit haal, speel maar 1x in de week ermee).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...