Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

900gold @ level 60 op het moment dat je level 60 word gaat je niet lukken. Je bent van level 40 t/m 60 zo veel geld aan je upgrades kwijt die alsmaar duurder worden dat je blij mag wezen als je meer dan 100gold hebt @ level 60. Ik ben nu al meer dan 1,5 maand level 60 en heb nu pas 310gold. Wat de Fagadin (zoals ik de pally's noem) betreft, die zijn zo slecht nog niet in PVP, erg irritant met hun Immune + heal die ze telkens doen. Warlock kan ook zwaar irritant zijn in pvp, berg DoT over je heen en dan fear en weg ben ik. Ik spreek dit vanuit de ogen van een Rogue natuurlijk.
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Zo ik ben net in Ironfroge geweest en het ziet er allemaal geweldig uit (ja ik begin net lvl 8, dus ben nog verbaast) Mijn vriendin gaat dit spel niet leuk vinden :cry: ; ik kan niet haast stoppen met spelen. Als beginnende speler is het toch het beste om 'normal' te gaan spelen of had ik meteen voor PvP moeten kiezen ondanks mijn lage lvl?
Link naar reactie
[quote:bf6d7afca4="kompod"]Zo ik ben net in Ironfroge geweest en het ziet er allemaal geweldig uit (ja ik begin net lvl 8, dus ben nog verbaast) Mijn vriendin gaat dit spel niet leuk vinden :cry: ; ik kan niet haast stoppen met spelen. Als beginnende speler is het toch het beste om 'normal' te gaan spelen of had ik meteen voor PvP moeten kiezen ondanks mijn lage lvl?[/quote:bf6d7afca4] Op een normal server kun je ook de pvpmode in gaan door /pvp te tikken. Opzich moet je zelf kijken wat je het leukst vind. Ik blijf bij de normal server. Dit om dat ik het niet prettig vond om tijdens een quest een pak slaag te krijgen en weer opnieuw te moeten beginnen. Op welke server zit je? Als je alliance speelt start dan een char op Runetotem ik ben daar ook net met een nieuwe char begonnen.
Link naar reactie
[quote:1d8d88eded="GreyHornet"]wat vind je van warriors dan RD ? ik heb nog van geen enkele rogue op de server verloren in een duel :)[/quote:1d8d88eded]Das ook niet zo gek :P. Warriors hebben een veel hogere ac dan rogues. Rogue is voor de lock juist 1 van de lastigere tegenstanders. Het gevecht begint meteen in melee en daar houden lockjes niet van... dan moet ik wel eerst fearen omdat ik er anders aan ga (ze doen nogal veel dmg en mijn ac is al zo laag). Als de fear niet doorgaat kan ik het vaak wel shaken. Ze choppen mijn hp's er zo vanaf ;/. Alleen succubus is de echte reddende engel (eehm ja) hier. Maar ja, dat is ze bijna in elke situatie ;P. Heb al een keer 2v2 battle gedaan waarbij mijn teamie veel lager was (ik kwam er net aan om hem te helpen) en hij ging nog dood ook. Kon de palie seducen en de ander afmaken. de palie zal wel gebaald hebben hahaha. 15sec toekijken hoe je teammaat dood wordt gemaakt.
Link naar reactie
Je bent zeker specced naar healing. Moet je maar eens naar shadow switchen en dan gaan pvpén... best sterk! Zeg die dreadsteed van mij; ik kwam er gisteren achter dat ik nog ff bijna 350g moest ophoesten voordat ik hem mag summonen... zucht en ik dacht nog wel zo snel klaar te zijn. Hij heeft me nu al veel geld gekost en ik moet nog 250g spenderen ;/.
Link naar reactie
[quote:a46ec547cd="Rapier"]Je bent zeker specced naar healing. Moet je maar eens naar shadow switchen en dan gaan pvpén... best sterk! Zeg die dreadsteed van mij; ik kwam er gisteren achter dat ik nog ff bijna 350g moest ophoesten voordat ik hem mag summonen... zucht en ik dacht nog wel zo snel klaar te zijn. Hij heeft me nu al veel geld gekost en ik moet nog 250g spenderen ;/.[/quote:a46ec547cd] Ik zal eens gaan kijken wat ik met shadow kan. ik heb daar nu maar 1 spell van.
Link naar reactie
Therasan zei: " Op een normal server kun je ook de pvpmode in gaan door /pvp te tikken. Opzich moet je zelf kijken wat je het leukst vind. Ik blijf bij de normal server. Dit om dat ik het niet prettig vond om tijdens een quest een pak slaag te krijgen en weer opnieuw te moeten beginnen. Op welke server zit je? Als je alliance speelt start dan een char op Runetotem ik ben daar ook net met een nieuwe char begonnen. " He Therasan, ik wil best naar je sever komen, maar alleen als ik mijn character mee kan switchen of behouden want ik ben net een lvl 10 dwarf hunter geworden en ben bezig beesten te temmen Kan ik mijn character op mijn oude server gewoon behouden? , zoniet dan blijf ik maar op Aszure. c ya kompod
Link naar reactie
[quote:76ba59c550="kompod"]ok, ok, level 10 valt reuze mee . Ik ben ook pas maar een paar uurtjes bezig; zal niet zeuren! Ik heb het spel (kadootje van mijn vriendin en oh wat heeft ze spijt) nog maar net en begon van scratch en ben nu al 'hooked' C ya on Runetotem[/quote:76ba59c550] :roll: Volgens mij zijn alle vriendinnen zo :roll:
Link naar reactie
Echt niet, de vriendin van een vriend van mij schopt hem bijna achter de pc weg, ze gamed zelf erg fanatiek, ook op lans, en verslaat te veel lui (mij niet natuurlijk ;-) ). Helaas doet mijn vriendin niet zo met me mee. Die gaat de Yes lezen en na 25 min. moet ze op schoot, aandacht etc, dus dag spelletje. :cry: Over een week ben ik helemaal klaar met werken hier en ga ik weer full-time in Groningen wonen, ik geloof dat WoW dan ook op mijn pc verschijnen gaat :-D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...