Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

even een voorbeeldje. 20 kingsblood zo weg voor 4 goud 20 briarthorn ook weg voor 3 goud en dan 20 swiftthisstle ook zo weg voor 4.5 goud. Het geld stroomt bij mij lekker binnen als ik gewoon onder de quests door afentoe wat plantjes kaal pluk :) Weet niet of het in verhouding met mining/skinning beter is maar naar mijn id iig wel :lol:
Link naar reactie
Hm ik dacht tog echt dat die +3 intellect een glow gaf, misschien was het dan een hogere + intellect bonus. Iig was het zo dat die glow niet helemaal lekker werkte (iemand moest ff een buff ofzo opzich zelf doen en toen zag je hem pas) Die prijzen van herbs zijn iid best hoog maar dit ligt ook zeker aan de server waar je op zit. Op de server waar ik zit worden iig niet van zulke hoge prijzen betaald voor die herbs. Wss dat je op een server met een high population minder krijg voor je herbs dan op een low server. Die server waar ik op zit is een high server volgens mij.
Link naar reactie
Ik heb gisteren direct wat herbs verkocht en voel me een stuk rijker... Ik dacht voor AH eerst even op de tradecanal te roepen.. een rogue wel 80 fadeleaf kopen voor 20g 40 Briarthorn ging voor 8g buyout op AH 20 Swiftthistle ginw weg voor 2g 30s 60 Gloldthorn ging weg voor 15g 40 sungrass ging weg voor 10g Dus in een avondje 50g verdiend met herbs en weer ruimte op de bank. :P
Link naar reactie
[quote:9c4549e569="Therasan"]Ik heb gisteren direct wat herbs verkocht en voel me een stuk rijker... Ik dacht voor AH eerst even op de tradecanal te roepen.. een rogue wel 80 fadeleaf kopen voor 20g 40 Briarthorn ging voor 8g buyout op AH 20 Swiftthistle ginw weg voor 2g 30s 60 Gloldthorn ging weg voor 15g 40 sungrass ging weg voor 10g Dus in een avondje 50g verdiend met herbs en weer ruimte op de bank. :P[/quote:9c4549e569] hahaha ja dat tikt echt lekker aan he :D Gister zag ik dat er nix van Swiftthistle werd aangeboden bij ons dus ik dacht laat ik eens een achterlijk hoge prijs proberen . 8 goud. zo en het was gewoon in een half uur weg :D
Link naar reactie
Ik denk dat ik maar weer eens verder ga met het collecten van herbs. Ik had zoiets van ik ben 300 mooi en nu niet meer. Maar het levert toch meer op dan ik dacht.. :wink: Enchanten gaat ook lekker. Ik ga naar een lowlevel dorpje en mensen willen weten hoe je zo'n glow krijgt.. ik zeg dan voor 1g.. het ging echt snel. Ik ben nu al door mijn voorraadje greater magic escnences heen :-?
Link naar reactie
[quote:34e07f9bbd="Therasan"]De meeste enchanters op onze server richten zich op de high level klanten of klanten met veel poen. Ik kijk gewoon naar wat voor level een char is en geef aan hoeveel het kost.. vooral noobs schrikken van de prijs. Maar over het algemeen doet beast+2 het goed bij lowlevels. Het disenchanten levert ok leuke bedragen op op AH.[/quote:34e07f9bbd] Wat vraag jij eigenlijk voor beast +2? Ik vraag gemiddeld 70s en dat schijnt aan de hoge kant te zijn :(
Link naar reactie
Het valt mijop dat de herbs waar je de betere potions mee kan maken het duurst zijn... (logisch :lol: ) Sungrass + Kadgarswhisker = Superiorhealing Kingsblood hebben ze nodig voor een quest op een hoger lvl, dan betalen ze er ook goed voor. Liferoot & Goldthorn is ook wel vraag naar. @R-bin Zijn de Ingredients voor enchanten op jullie server ook zo goedkoop dan?? Ik ben al meer dan 50sil kwijt om spullen voor beast+2 te kopen.
Link naar reactie
[quote:da2bee8ad7="Therasan"]@R-bin Zijn de Ingredients voor enchanten op jullie server ook zo goedkoop dan?? Ik ben al meer dan 50sil kwijt om spullen voor beast+2 te kopen.[/quote:da2bee8ad7]Het zal ook liggen aan het aantal aanbieders, bij ons heb je van die mensen die met verlies andere enchanten en dan bied ik niet meer aan want daar is niet tegen op te boksen. Soms ga ik wel lager omdat ik mijn skill omhoog wil hebben, dan ben ik wel bereid wat in te leveren (tipje: als iemand enchants aanbied noteer dan alle enchants + prijzen daarvan. Zo krijg je een generale indruk van prijzen en kun je daar eventueel handig op inspelen. Ik heb nu zo een kant en klare prijslijstje liggen zodat ik klanten snel kan beantwoorden).
Link naar reactie
[quote:51909fc3fc="Therasan"]Ik zit er over te denken om met kortingen te gaan werken. Dat als zo'n persoon een echant wil en twee extra mensen kan leveren dat hij een 50% korting krijgt. 50% op 1g is aantrekkelijk lijkt mij.....[/quote:51909fc3fc]Wat ook werkt is korting als ze meer dan 1 enchant willen. 5%, 10%, 25%. Ze bestellen meer en jij verkoopt meer. Het liefst verkoop ik zelf de enchants waarvan mijn skill omhoog gaat. Ik enchant wel de lagere maar de voorkeur gaat uit naar rood (daar maak ik ook reclame mee). Ik zit nu de op 272 en ik heb er maar 3 in het rood :(. Ik zal de korting eens toepassen :). Ik had gisteren een klant die ik een paar dagen eerder had geholpen en hij wilde weer een enchant kopen :). Altijd fijn als mensen naar je terugkomen (ik was toevallig in og). Ik heb zelfs iemand die een bestelling voor een mooncloth vest heeft geplaatst, nu alleen het recept nog (skill gisteren naar de 300 gebracht).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...