Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

nee , niet geluk met rolls gehad, we gebruiken een DKP systeem , waar je punten verdient als je een boss killt. http://necro.xs4all.nl/dkp/listmembers.php?s=892cd454c3a55f08b94497b728840d94&o=4.0&filter=Warrior dat is het lijstje van warriors , hoeveel verdiend , hoeveel uitgegeven etc, ik sta nu wel even onderaan { GreyHornet :) } en ik ben gedeeltelijk protection warrior , heb talent build 31/5/15 , voor PvP en Instances allebei goed :) heb er wel redelijk vaak MC voor moeten doen maar dat kan je zien als je op m'n naam klikt , en ik was maar op 72% van de raids , had nog veel meer items kunnen hebben als ik niet op vakantie was geweest maar dat hoort er nou eenmaal bij :D maar heb ook een van de meeste epics. en over BWL : Geen Commentaar:) ik haal liever eerst m'n epic tier 1 set , en de hele Guild , en dan wil ik het nog wel een keer proberen :D
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Eerst maar de minder zware dungeons afronden, ben nog niet klaar met alle quests rond Scholomace, BRS, Dire Maul en stratholme. Als ik daar klaar ben ga ik me concentreren op BLW en MC. Moet ook nog honored worden bij Thorium brotherhood, Hydraxian Waterlords en Argent Dawn. Bij die laatste ben ik het bijna :)
Link naar reactie
hehe wij hebben in de Guild een aantal mensen die hun reputatie tot exhalted halen met thorium brotherhood / AD , enz.. zodat we supergoede items kunnen maken waar je weer veel aan hebt in MC. voor elke profession hebben we dus 1-2 mensen aangewezen , armor/weaonsmith zijn er dan 2 van blacksmithing ;) ik heb allemaal Quests overgeslagen in dungeons en ik mis nu toch de rewards , en nu kan ik de quests niet vinden :P maarja ik heb gewon goede items en ben er tevreden mee , ik zal proberen even zo'n wow.allakhazam.com profile te maken :)
Link naar reactie
[quote:bf4c6be1a4="GreyHornet"]ik heb allemaal Quests overgeslagen in dungeons en ik mis nu toch de rewards , en nu kan ik de quests niet vinden :P[/quote:bf4c6be1a4]Je kunt op allakhazam per instance/zone zoeken naar quests en waar ze starten. Tevens kun je de rewards bekijken. Dit kan ook gedeeltelijk op thottbot :). Op die manier kun je de quests afronden waarvan je de reward kunt gebruiken :P.
Link naar reactie
Allakhazam & Thottbot zijn idd handig om quest uit te kiezen met items die voor jouw char van belang zijn. Hebben jullie ook moeite met het vinden van prepaid kaarten? De MM in rotterdam geeft aan dat ze weer niet leverbaar zijn. Ik hoop dat ik vanavond ergens anders wel een kaart kan scoren :-?
Link naar reactie
Ik heb het spel hier al een geruime tijd niet meer in de winkels zien liggen... Wat dat betreft is de vraag naar een pre-paid kaart natuurlijk wel groter dan naar het spel zelf. Iedere speler heeft zo een ppc kaart nodig elke 2 maanden en als je kijkt naar het aantal spelers dan verbaasd het me niets dat ze telkens op zijn. Wat dat betreft is zo een kaart prima geschikt als cadeau, je kunt hem áltijd gebruiken :P.
Link naar reactie
Vrijdag avond heb ik eindelijk een kaart gevonden en die kado gegeven aan mijzelf. Ik was rond 18:00 thuis en ben doorgegaan to 06:00. Als je eemaal begint dan kun je niet meer stoppen. Lekker wat rondgelopen en 2lvls gestegen (echt makkelijk dat dubbel xp). Nu moet ik ff geld gaan sparen voor mijn mount want die kosten klauwen met geld! :-?
Link naar reactie
Afgelopen weekend voor de 2e keer in Molten Core geweest, dit keer tot de eerste boss gekomen: "luciferon". Aangezien het een "pick-up" Raid was en geen guild raid was er te weinig kennis aanwezig om hem te verslaan. We hebben wel de 5 honden die tegelijk verslagen moeten worden verslagen. Luciferon resulteerde tot 4x een Total Wipe-out. een uur later respawnden de 5 honden weer midden in ons gevecht met Luciferon dus weer een wipe. Ik merk wel dat MC in de verste verte niet lijkt op alle andere dungeons. als je UBRS of Scholomace een eitje vind dan valt MC ineens vies tegen. Hier moet je echt ervaring voor opbouwen.
Link naar reactie
Als je mij je account passed speel ik er wel ff mee :P. 40/50 kun je wel terecht in Tanaris. Daar is redelijk veel te doen voor de Gobo's. Ook de Hinterlands heeft mobs van die levelrange. Laatst genoemde heeft ook een elite stuk waar je heen kunt namelijk Jinth' Alor. Raventusk Village heeft ook veel opdrachten voor je :P. Als je trouwens een gratis 14slot bag wilt moet je naar Strangletorn Vale gaan en een bezoekje brengen aan de Bloodsail Buccaneers ten oosten van Booty Bay, daar liggen 3 schepen en op het meest noordelijke schip ligt een questje verborgen in het onderste stuk van het schip. Je hoeft niet te vechten, enkel heen en weer reizen maar hey, je krijgt hem in principe voor niets :P.
Link naar reactie
[quote:67608f7b4f="Therasan"]Ik denk dat als ik me op die plaatsen vertoon als Night Elf :wink: snel afgemaakt zal worden. Ik doe nu continu rondjes SM niet al te veel xp maar genoeg Gold en items![/quote:67608f7b4f]Speel je op pvp? Dan zijn die gebieden wel wat lastiger ja. Sm = scarlet monastery? Kom je daar geen Horde tegen dan?? In Tanaris zelf ben je wel redelijk veilig en echt veel mensen kom je niet tegen, alleen in het noorden/oosten wel eens iemand.
Link naar reactie
[quote:703b3230ef="Therasan"]Nee ik speel op een normal server. SM is idd Scarlet Monestary, vind ik gewoon super voor geld, drops en XP. Tot nu toe voor mijn druid de aantrekkelijkste instant om te doen. Moet nog ff uitzoeken welke dungeon the next in line is... Ik zal eens in Tanaris gaan kijken, dat ligt toch aan 1000needles?[/quote:703b3230ef] Volgende dungeon is Uldaman geloof ik. Ook wel een lekkere dungeon om in rond te banjeren :). Tanaris ligt idd aan 1000 needles. Level range 38-42 geloof ik. 45-49 als je zuidelijker gaat.
Link naar reactie
[quote:2fea152b98="Therasan"]Dan pak ik mijn rugzak en ga ik maar eens een tijdje camperen in Tanaris. Kijken wat voor drops ze daar hebben. :wink: Hmmm Uldaman Die had volgens mij een redelijk hoge level range.. :-?[/quote:2fea152b98] Ik weet niet precies wat de meeting stone aangeeft maar ik schat 36 - 48 (+46 voor de eindbaas, lager dan dat kun je beter niet gaan aangezien hij lvl 50 is).
Link naar reactie
[quote:1499d8cef1="Therasan"]Hmmm lvl 50 :o Vallen daar leuke drops? meer geld dan in SM?[/quote:1499d8cef1]Ik heb niet de indruk dat ik er goede items heb gevonden maar ik ben ook niet vaak in 1 van de 2 geweest. SM dropt wel meer blauwe items dan Uldaman en heeft in principe ook 3 eindbazen waar je iets kunt halen. Uldaman heeft er maar 1 en die is zwaaaar :). Ik ben gewoon gegaan voor de levels, geld is meer bijzaak. Naarmate je stijgt vind je ook betere dingen... Ik weet wel dat rock elementals veel opleveren. Paar gold per uur meen ik. De stenen brengen veel geld op bij de vendors.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...