Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:046fe6d83a="Noctus"]er zijn niet heel veel mensen die voor de pole-arm gaan. daardoor zijn de prijzen ervan ook goedkoper. ik zou erzelf ook nooit meer dan 40 misschien 50g voor geven. mijn lvl56 warrior heeft die blauwe pole-arm die er net onder zit. weet even de naam niet meer.[/quote:046fe6d83a] en toch blijf ik hopen op die ene gast van de duizende die in oggrimar rondlopen per dag, deze pole-arm even opkoopt. 1 persoon moet toch wel mogelijk zijn :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:38106b8b48="Therasan"][quote:38106b8b48="fimoklei"]dat is helaas niet helemaal waar, de kosten voor AH zijn 3.5 g voor 24 uur, als hij vandaag niet verkocht wordt dan wordt het al de derde keer dat ik hem er op zet, dus 10g meer aan kosten :cry:[/quote:38106b8b48] Je kan ook een nieuwe char aanmaken en hem voor jezelf bewaren....[/quote:38106b8b48] Op zich een goed idee, maar ik ben al 4 maanden aan het spelen en ben met mijn huidge char een lvl 42 shaman. Je ziet dus dat ik niet veel kan spelen, hoogstens een paar momenten in de week, als ik dan tot lvl 55 moet komen met mijn nieuwe char dan zijn we een jaar verder :P
Link naar reactie
Ik speel het nu iets meer dan een maand (zaterdag net me abo verlengd met een maand). Ik bijna level 45 (undead Rogue, PVE). Vind zelf dat ik dat redelijk snel gedaan heb, ik weet dat het sneller kan maar toch netjes dacht ik zo. Ik heb gisteren met veel geluk een "gold pearl" gevonden in een Big Clam, nu zie ik deze gouden parels vaak voor 10G of meer te koop staan in de AH. Is de Gold pearl nog ergens belangrijk voor of gewoon te koop zetten voor 7,5G - 15G Buyout ?
Link naar reactie
Je zal 'm zelf niet nodig hebben voor een quest. Misschien dat iemand met een enchantment, blacksmith of misschien Leatherwork proffesion dit soort parels kan implementeren in een plan. Ik als alchemist zal dit niet kunnen zeggen. Ik weet wel dat ik ze wel voor meer dan 7.5g voorbij zie gaan (maar dat verschilt weer per server).
Link naar reactie
Die site gebruik ik inderdaad erg vaak zal daar is kijken, ik zelf heb Leatherworking (239 skill) en daar heb ik hem niet bij nodig voor zover ik weet. @Therasan, je speelt nu graag Druis, wat bevalt er zo goed aan? ik wil namelijk een 2e Karakter aan maken maar weet nog niet wat voor een. Ps. 1.5 patch downloaden duurt ook lang weer zeg. dat Bittorent systeem van Blizzard is een ramp, zit al weer een uur te wachten....
Link naar reactie
ik google meestal als er een nieuwe patch uit is... dat torrent gedoe gaat veeeeel te traag... ik kwam nu hier terecht: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/ alle oude updates staan er ook nog op, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe er ook wel weer op komen te staan :)
Link naar reactie
[quote:db45a900fb="Dot-cpu"]ik google meestal als er een nieuwe patch uit is... dat torrent gedoe gaat veeeeel te traag... ik kwam nu hier terecht: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/ alle oude updates staan er ook nog op, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe er ook wel weer op komen te staan :)[/quote:db45a900fb] ahh thnx voor de link, ik was elke keer maar rampzalig lang aan ut wachten. ik heb wel eens gelezen hier dat je voor dat bittorrent systeem iets aan passen in je router om de snelheid omhoog te krijgen. maar ik heb daar nog niet naar gekeken.
Link naar reactie
[quote:7c9047bf47="Noctus"][quote:7c9047bf47="Dot-cpu"]ik google meestal als er een nieuwe patch uit is... dat torrent gedoe gaat veeeeel te traag... ik kwam nu hier terecht: http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/patches/enGB/ alle oude updates staan er ook nog op, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe er ook wel weer op komen te staan :)[/quote:7c9047bf47] ahh thnx voor de link, ik was elke keer maar rampzalig lang aan ut wachten. ik heb wel eens gelezen hier dat je voor dat bittorrent systeem iets aan passen in je router om de snelheid omhoog te krijgen. maar ik heb daar nog niet naar gekeken.[/quote:7c9047bf47] Ja ik heb poort 3724 en poort 6112 gefoward naar me client en het gaat aanzienlijk sneller haal gemiddeld een selheid van 150 KB/s down. Daarvoor ging het voor geen meter was het iets van 10 KB/s dat duurde me echt te lang aangezien ik maar 4 uur te spelen had :(
Link naar reactie
@ Red Dragon [quote:8077eb58a4="Red Dragon"] @Therasan, je speelt nu graag Druid, wat bevalt er zo goed aan? ik wil namelijk een 2e Karakter aan maken maar weet nog niet wat voor een. [/quote:8077eb58a4] Ik wilde graag spelen met een allrounder, ik speel ook veel solo. De druid kan Tanken (Bear en later Dire Bear) Handig als een party een tank zoekt. Cat form: handig om ongezien op plaatsen te komen en de stealth attacks zijn goed. Travel form: Op lvl 30 heeft de druid travelform dus 10 lvls eerder snel verplaatsen. Waterform: handig als je veel moet zwemmen. Daarnaast kan de druid beschikken een dagger, staff, mace, 2handed mace and fist weapons. (mijn voorkeur de dagger) De spells van de druid maken hem een goede solo player. Je kan dieren laten slapen. Je kan vijanden entanglen. Aanvallend: Moonfire, wrath en starfire Buffs: Mark of the Wild, Thorns en Omen of Clarity Heal: Diverse heal spells en Rebirth (mensen tot leven roepen) Mijn ervaring is dat je als je het slim aanpakt solo heel goed kan doen. Vooral met Herbalism en Alchemy voor nog meer buffs ben je multi functioneel. [quote:8077eb58a4="Red Dragon"]Ps. 1.5 patch downloaden duurt ook lang weer zeg. dat Bittorent systeem van Blizzard is een ramp, zit al weer een uur te wachten....[/quote:8077eb58a4] Ik download dit van de wat bekendere game download sites. maar als je om 6uur smorgens de patch download heb je 'm binnen 2min :wink:
Link naar reactie
[quote:91c73871de="fimoklei"]gistere rond een uur of 6 met 120k/s gedownload die patch. wast is trouwens de gemiddelde lvl voor de battlefields, is dat puur voor 50+? en iemand al ervaring mee, hier? ps. The needler heb ik gisteren moeten verkopen voor 10g, snik 6g (2*keer AH kosten) verlies opgemaakt.[/quote:91c73871de] Volgende keer beter... het lukt niet altijd :wink: Ik weet ook nog niet hoe het met de battlegrounds zit zal vanavond eens gaan kijken 8)
Link naar reactie
Ik heb gisteren begonnen met een druid het lijkt me echt wel een stoere char vanwege ze vele mogelijkheden. Ook omdat healers erg gerespecteerd worden in WoW. Maar ik heb nog een paar vraagjes. Vanaf welk level kan je anderen rezzen? Kan je ondanks die travel form op level 30 ook een mount aanschaffen op lvl 40? En kan dat in het land van de elves ? of moet je dan naar eastvale logging camp of mentinal harbor of dun morgh?
Link naar reactie
@ Rapier Lekker een gratis beestje, dat spaart heel veel gold uit. @ Red Dragon Druid is echt makkelijk en handig vooral omdat je jezelf kan genezen. Een rogue is idd ook een leuke allrounder heb mijn lvl55 gisteren gewist en dat doet nu toch wel pijn.... maar ik speelde er toch niet meer mee. Heb wel al mijn gold en items gemaild :P @ Michelz Vlieg naar Southshore en zoek naar een grote groep.. meestal zit je daar goed.
Link naar reactie
Allicht dat het op PvE servers wel kan en op PvP servers niet. Ik had in ieder geval eergisteren een Tauren ventje die beweerde een alliance gast te zijn die wij eerder dat uur hadden omgelegd (meerdere malen overigens) en hij was niet echt vrolijk :). Tjah, wie raid er dan ook de XR zonder Raid Groep. Dan vraag je er ook om :)
Link naar reactie
[quote:1810604ba8="Therasan"]@ Rapier Ik ga waarschijnlijk een kijkje nemen op "Aszune" daar ken ik ook iemand die mij misschien een Guild binnen kan loodsen. Mocht het niks worden dan graag![/quote:1810604ba8] Message Rapier maar als je toch naar Draenor komt, ik reageer wel als ik online ben :)
Link naar reactie
[quote:ba2996b191="Red Dragon"]Wat is jullie ervaring voor wat betreft mods en de nieuwe 1.5 patch.?!?[/quote:ba2996b191]Die CTmod zet toch de levels voor je quests in je quest log ? ik kreeg allemaal errors, en kon geen quests meer zien :-? na het uitschakelen van die mod, kon ik weer gewoon quests zien, maar mod werkt dus niet verder werken m'n gipsey mod voor het combat log boven je chatlog, money-bar mod en SmartPet mod nog gewoon prima lvl 46 Night Elve Hunter @ Deathwing nu :) en die battlegrounds zijn cooool :P we werden gister wel zwaar geowned door de horde... maar toch :P trouwens, er schijnt een knopje te zijn waar je de score kan bekijken, en waar je ook kan zien hoeveel mensen er bij de horde spelen... ik kan dat knopje dus niet zien :-? miss is het een van mijn mods :S heeft iemand anders hier last van?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...