Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:50683d5105="R-bin"]Ik ben nu al ffies aan het spelen met dit spel en ik vind het in ieder geval de pleuro's ervoor dubbel en dwars waard! Maar goed ik post hier niet zonder een vraag natuurlijk :): Ik heb momenteel 2 characters, een (human)rogue en een (troll)shaman en ik moet voor beide nog een beroep uitkiezen. Dan nu de geijkte vraag: Welke 2 primary proffessions kan ik het beste kiezen voor deze characters die ook het beste het rogue of shaman zijn ondersteunen?[/quote:50683d5105] voor zowel rogue als shaman is skinning/leather working een goede combinatie. Herbalism/alchemy is ook aardig voor cloth dragers (mages enzo) is tailoring echt handig(te combineren met enchanting of een ander losstaande profession). voor klassen met de zwaardere armour mining/blacksmith
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:381a9fe192="Vandread"] Watvoor build ben je mee bezig?[/quote:381a9fe192] Ehm nou weet ik ff niet wat je precies bedoel? Mij lijkt herbalism-alchemy of skinning-leatherworking ook wel de beste keuze ja. Maar ik speel samen met iemand en die is herbalist dus ik kan erg makkelijk aan herbs komen dus ik kan hier ook alleen alchemy kiezen maarja wat moet ik dan nog als 2e kiezen? Ik kan bv skinning kiezen en dan aan leatherworkers vragen of ze wat voor me kunnen maken of mining doen en dan de boel verkopen. Alchemy kan ook maar is best lastig en duur en gaat pas wat op leveren alleen als je op hoge levels zit had ik gelezen. EDIT: overigens is skinning-leatherworking misschien ook niet zo interresant want bij de meeste quests krijg je vaak al armor enzo.
Link naar reactie
Ah zo, dus je talentpoints op een bepaalde manier verdelen. Ja die auteur van die guide heeft natuurlijk zelf een aantal dingen builds hiervoor gemaakt, ik zal even kijken of een bepaalde build me aanspreekt en anders kijk ik zelf wel wat ik doe. Wat ik in de handleiding of Wowwebsite had gelezen is dat je op z'n best 1,5 van de 3 talentstukken vol kan krijgen en dat er werd aangeraden om je te richten op 1 en die vol te krijgen (maarja wie zegt dat dat het beste is :)) Nog even over de beroepen (ja ik weet het ik ben een echte piekeraar :P) Opzich kan ik wel enchanting nemen (bij me alchemey), het is iets wat bij een rogue "past" volgens de wow site en het is ook wel een hele uitdaging om daar ver in te komen (alleen die kosten dan he). Of als ik nou moet kiezen tussen skinning of leatherworking dan lijkt mij leatherworking de beste keuze, aan de grondstoffen hiervoor kan je wel komen door ze te kopen. Skinnen lijkt me dan minder handig omdat je dan iemand moet zoeken die wat voor je wil maken en het ook niet zo makkelijk is om ff te kijken wat ik nou kan gebruiken van de dingen die gemaakt kunnen worden. Nou ja benieuwd hoe jullie hierover denken :)
Link naar reactie
Ik snap je dillemma niet helemaal, bij een beroep als Leatherworking past juist heel goed een beroep als Skinning, omdat je met skinning zelf je leer kan maken etc dus hoef je dat niet "duur" te kopen voor je beroep van leatherworking waarbij je dat leer nodig hebt. Zelfde geld voor herbalism->alchemy. Dus als je ECHT iemand kent die die skills voor je kan doen kan je misschien mixen en ruilen. Maar aanvullende skills lijken me een stuk handiger dan 2 niet aanvullend skills. Enchanting gebruikt herbalism (je hebt voor enchanting herbs enzo nodig) Dus ik zou voor het gemak en de kosten zowiezo aanvullende dingen doen :)
Link naar reactie
[quote:7f913a99fe="R-bin"]Ah zo, dus je talentpoints op een bepaalde manier verdelen. Ja die auteur van die guide heeft natuurlijk zelf een aantal dingen builds hiervoor gemaakt, ik zal even kijken of een bepaalde build me aanspreekt en anders kijk ik zelf wel wat ik doe. Wat ik in de handleiding of Wowwebsite had gelezen is dat je op z'n best 1,5 van de 3 talentstukken vol kan krijgen en dat er werd aangeraden om je te richten op 1 en die vol te krijgen (maarja wie zegt dat dat het beste is :)) Nog even over de beroepen (ja ik weet het ik ben een echte piekeraar :P) Opzich kan ik wel enchanting nemen (bij me alchemey), het is iets wat bij een rogue "past" volgens de wow site en het is ook wel een hele uitdaging om daar ver in te komen (alleen die kosten dan he). Of als ik nou moet kiezen tussen skinning of leatherworking dan lijkt mij leatherworking de beste keuze, aan de grondstoffen hiervoor kan je wel komen door ze te kopen. Skinnen lijkt me dan minder handig omdat je dan iemand moet zoeken die wat voor je wil maken en het ook niet zo makkelijk is om ff te kijken wat ik nou kan gebruiken van de dingen die gemaakt kunnen worden. Nou ja benieuwd hoe jullie hierover denken :)[/quote:7f913a99fe] waarschuwing: kan lang stuk tekst worden. Ga je voor alchemy dan moet je bijna ook wel voor herbalism gaan herbalism geeft je de grondstoffen die nodig zijn voor alchemy. Hetzelfde geldt voor leatherworker, skinning voorziet je in gratis grondstoffen. Skinning als losstaande skill kan geld opleveren via de auction houses door je geskinde leather daar aan te bieden. alchemy/leatherworking combo vind ik een geld verslindende combo omdat je zowel de grondstoffen voor alchemy als voor de leatherworking moet kopen en dat kan aardig in de centen lopen. Hetzelfde geldt voor alchemy/enchanting het is erg moeilijk om aan enchanting grondstoffen te komen, kopen kost bakken met geld of je moet aan genoeg 'groene'/'blauwe' items moeten komen(kun je ook wel kopen maar kosten ook weer veel geld). Deze kun je door te disenchanten 'omtoveren' tot enchanting grondstoffen. Tailoring/Enchanting combo is handig omdat de tailoring skill je groene en blauwe items laat maken(die je dan weer kan omzetten in enchantgrondstoffen) hetzelfde zal gelden voor de Leatherworking/Enchanting combo alleen is hier het nadeel dat je bij leather working eerst het leer moet kopen terwijl je bij tailoring je wool/linen/silk/mageweave cloth (deze worden gedropped door monsters)kan omzetten tot bolts waarmee je kelding kan maken. Mijn rogue heeft skinning/leatherworking combo en mijn warlock de tailoring/enchantment combo beiden werken uitstekend. tot zover dit relaas.
Link naar reactie
[quote:05af3c2e5c="Vandread"] Enchanting gebruikt herbalism (je hebt voor enchanting herbs enzo nodig) Dus ik zou voor het gemak en de kosten zowiezo aanvullende dingen doen :)[/quote:05af3c2e5c] Dit is niet waar Vandread ik ben zelden herbs tegen gekomen in de enchanting formulas. Alleen op hele hoge levels komen ze voor maar dan nog in een klein aantal (1 a 2 potions) en daar is gemakkelijk aan te komen veelal door drops of via het auction house of een bevriende alchemist.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Jaja leuk gedoe met dat betalen gelukkig heeft me vriendin sinds kort een creditcard en kan ik die gegevens invullen :) Hoe zit het trouwens met het "re-releasen" van het spel? Is ie ondertussen al gewoon weer verkrijgbaar of is het nog steeds zo dat ie nergens te koop is? al eerder gevraagd, maar: weet iemand hoe je op het forum van wow-europe kan posten?
Link naar reactie
Had ik ook in het begin van de middag toen ik na de update probeerde in te loggen. Net weer ff geprobeerd en toen had ik er geen last van, ik neem aan dat dat bij jou ook zo is? Overigens kan ik me gewoon niet aanmelden op dat forum, je hoor nadat je heb ingelogd een scherm te krijgen met welke character je wil en dat krijg ik gewoon simpel weg niet :( erg raar, bij iemand anders account werkt het wel gewoon.
Link naar reactie
Om effe wat onrust weg te nemen wat dingetjes: Standaard is vrijdag 'maintenance day', vaak zijn de realms dan offline van 7 tot 11... Vandaag echter ging er iets mis met het installeren van de nieuwe patch en lagen de servers er voor ettelijke uren uit. Als dit zo is, krijg je inderdaad die lege realm lijst te zien.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:39ea014c90="R-bin"]Met wat voor een ras speel je dan? Er zijn overigens vaak meerdere quests te vinden op een bepaald moment dus kan je ook een ander doen als je er ff niet uit kom.[/quote:39ea014c90] bleek aan de server te liggen. Btw graphics zijn wel erg slecht, dungeon siege ziet er 2x beter uit ook kloppen veel verhoudingen niet (die forest spiders...) Dus vernieuwend kan ik de game niet noemen, dungeon siege is namelijk niet alleen beter deze kon 2 jaar geleden ook al online met en tegen elkaar... Beetje goedkope ripoff geworden, wel erg uitgebreid.
Link naar reactie
We weten natuurlijk allemaal dat 'Forest Spiders' 'in het echt' 2x zo groot zijn als de speler zelf. Dat staat allemaal in het "Algemene Handboek der Verhoudingen van Fantasycreaturen", iets wat de makers voor dit spel duidelijk niet gebruikt hebben :roll: . En als jij Dungeon Siege mooier vindt, dan is er duidelijk iets mis met je videokaart drivers...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...