Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:d6ea665ca2="Hu'uruun"]We weten natuurlijk allemaal dat 'Forest Spiders' 'in het echt' 2x zo groot zijn als de speler zelf. Dat staat allemaal in het "Algemene Handboek der Verhoudingen van Fantasycreaturen", iets wat de makers voor dit spel duidelijk niet gebruikt hebben :roll: . En als jij Dungeon Siege mooier vindt, dan is er duidelijk iets mis met je videokaart drivers...[/quote:d6ea665ca2] Denk eerder met die van jou in de tijd dat dungeon siege uitwas... Moet je die bomen in WoW eens bekijken... het zijn nog net geen rechthoeken. (Speel alles high en 4x anti alias)
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Heb wel een paar vraagjes btw: klopt het dat armor niks lijkt te helpen??? Ging van 67 chest naar 105 (+ extra schild totaal van 333 naar 450+) maar take nog evenveel damage zo te zien :-? Hoe gebruik je je schild goed om te blocken??? Bij de quest in goldshire bij guard tomas moeten er 2 guards langs de rivier liggen, zie ze niet help :-? Hoe kom je aan 8 zilver zonder 800/20=40 beesten te verslaan.
Link naar reactie
[quote:7f5d0ccf65="sdk"]Heb wel een paar vraagjes btw: klopt het dat armor niks lijkt te helpen??? Ging van 67 chest naar 105 (+ extra schild totaal van 333 naar 450+) maar take nog evenveel damage zo te zien :-? [/quote:7f5d0ccf65] Als je je muis op je totale armor aantal hou dan staat er als het goed is een percentage van damage dat je tegen hou. Waarschijnlijk zorgde dat hogere aantal voor een paar % meer. [quote:7f5d0ccf65]Hoe gebruik je je schild goed om te blocken???[/quote:7f5d0ccf65] Het precieze weet ik hier niet van maar met een shield heb je een bepaalde hoeveelheid kans om een aanval te blokken, hoe hoger de block waarde die bij je schild staat hoe meer kans je heb om een aanval te blokken volgens mij. [quote:7f5d0ccf65] Bij de quest in goldshire bij guard tomas moeten er 2 guards langs de rivier liggen, zie ze niet help :-? [/quote:7f5d0ccf65] 1 van die guards ligt dacht ik aan de linker kant van die rivier zo'n btje aan het einde (anders rechts), die andere ligt aan de linkerkant van het murloc kamp. [quote:7f5d0ccf65] Hoe kom je aan 8 zilver zonder 800/20=40 beesten te verslaan.[/quote:7f5d0ccf65] Ik vrees dat je hiervoor tog gewoon een aantal beesten voor zal moeten verslaan, misschien dat je een beroep heb en dingen daarvan kan verkopen?
Link naar reactie
Ok bedankt, idd block 3 staat bij mijn schild (en bij talents kun je extra punten toevoegen). Klopt het trouwens dat je pas vanaf level 10 talents krijgt :-? Trouwens leuke plek gevonden ten zuiden van dat westfall(?) guard gedoe 2x een staf 1 is 6 silver waard en de ander 1 :D wat kost zoeits wel niet om zelf te kopen want bij die oplichter aka de smid betaal ik 4 zilver voor een zwaard en later krijg je er 40 koper voor terug ofzo... (wil namelijk die 2 handed staf van 1 silver wel doorverkopen) Owja nog 1 vraagje heb net na ff sparen Overpower(???) (ben de naam ff kwijt :-? ) iig kan hem niet doen weet niet precies waarom ik denk doordat ik een short sword heb ipv een 2 handed kan dat???
Link naar reactie
[quote:35a4c0ba7e="R-bin"]In de eerste straat van stormwind heb je bij het zaakje op de rechterhoek iemand die tassen verkoopt, deze dingen zijn alleen best duur, vaak kan je van andere goedkoper zo'n tas kopen doordat ze die te koop aanbieden of als je er om vraag. Je kan ook naar ironforge gaan om te kijken op de veiling.[/quote:35a4c0ba7e] feit is ik kan ze maken (tailoring als profession) alleen weet ik niet op welke server sdk zit ik zit op emerald dream PVE ga naar pvp server als de nieuwe servers erbij komen (a.s. vrijdag dus)
Link naar reactie
[quote:b4523e6ef3="DaBehemoth"][quote:b4523e6ef3="R-bin"]In de eerste straat van stormwind heb je bij het zaakje op de rechterhoek iemand die tassen verkoopt, deze dingen zijn alleen best duur, vaak kan je van andere goedkoper zo'n tas kopen doordat ze die te koop aanbieden of als je er om vraag. Je kan ook naar ironforge gaan om te kijken op de veiling.[/quote:b4523e6ef3] feit is ik kan ze maken (tailoring als profession) alleen weet ik niet op welke server sdk zit ik zit op emerald dream PVE ga naar pvp server als de nieuwe servers erbij komen (a.s. vrijdag dus)[/quote:b4523e6ef3] Speel op gratis servers :wink: (newhope germany 200 players ping 30) Trouwens wel het idee dat de warrior een stuk zwakker is in aanvallen dan de tovenaars (warlocks etc) heb net het beste one haned zwaard gekocht wat ik op inet zo snel kon vinden (level 14 salinogwat) en doe met level 21 nu 32 damage. Een vriend van me die net level 11 warlock is doet dat ook met zijn shadowattack (29) :-?
Link naar reactie
Precies waar jij in je eentje met 2 vingers in je neus tegenover 2 of 3 vijanden loop te hakken moet een mage of warlock dit niet proberen die kunnen gewoon veel minder hebben. Overigens doet een rogue volgens mij niet meer damage per klap dan een warrior maar maakt gewoon meer klappen in een bepaalde tijd. (gesproken over een normale aanval, abilities zijn wat anders :P)
Link naar reactie
[quote:e6bd54a462="sdk"]Ik heb net tailoring geleerd maar hoe kom je aan bolt of linne/bolt of wool??? (heb wel gewoon linnen verzameld maar dat is nog geen bolt...)[/quote:e6bd54a462] simpel klik op je tailoring "plaatje"/knop en scroll naar onder in het schermpje dat verschijnt helemaal onderaan kun je bolt of linencloth en bolt of woolcloth(moet je deze niet kopen?) vinden hier staat tevens bij hoeveel van elk (linen, wool en later silk, mageweave, runecloth mooncloth) er in een bolt gaan. Maar waarom heeft een warrior gekozen voor tailoring als ik vragen mag. Naar mijn mening niet echt handig je mag immers mail armour dragen terwijl tailoring alleen maar cloth spul is en dus iets meer voor mages of warlocks en het verkoopt niet echt goed in de Auction Hall
Link naar reactie
[quote:ef9f01392d="DaBehemoth"][quote:ef9f01392d="sdk"]Ik heb net tailoring geleerd maar hoe kom je aan bolt of linne/bolt of wool??? (heb wel gewoon linnen verzameld maar dat is nog geen bolt...)[/quote:ef9f01392d] simpel klik op je tailoring "plaatje"/knop en scroll naar onder in het schermpje dat verschijnt helemaal onderaan kun je bolt of linencloth en bolt of woolcloth(moet je deze niet kopen?) vinden hier staat tevens bij hoeveel van elk (linen, wool en later silk, mageweave, runecloth mooncloth) er in een bolt gaan. Maar waarom heeft een warrior gekozen voor tailoring als ik vragen mag. Naar mijn mening niet echt handig je mag immers mail armour dragen terwijl tailoring alleen maar cloth spul is en dus iets meer voor mages of warlocks en het verkoopt niet echt goed in de Auction Hall[/quote:ef9f01392d] speel samen met een vriend en die is warlock :wink: helaas kan dat niet kiezen en zag het ook niet te koop in stormville.
Link naar reactie
[quote:52c50a1d14]speel samen met een vriend en die is warlock :wink: helaas kan dat niet kiezen en zag het ook niet te koop in stormville.[/quote:52c50a1d14] Welke professions heeft die vriend dan? patterns voor de tailor koop je in stormwind bij de tailor(in mage quarter) je moet wel genoeg tailoring punten hebben voor de verschillende patterns bolt of linen cloth moet in de lijst staan van basispatterns die je krijgt als je de tailoring profession begint. sleep de profession in de actiebalk klik op het plaatje (naald en klosje garen) het moet helemaal onderaan staan. vervolgens klik je op bolts of linen cloth je ziet dan onder in de balk o.a. create all, een getal en create staan klik op create en de linen wordt omgezet in linencloth. Ik zou bijna zeggen RTFM maar die heb je denk ik niet.
Link naar reactie
[quote:391ccadd93="DaBehemoth"][quote:391ccadd93]speel samen met een vriend en die is warlock :wink: helaas kan dat niet kiezen en zag het ook niet te koop in stormville.[/quote:391ccadd93] Welke professions heeft die vriend dan? patterns voor de tailor koop je in stormwind bij de tailor(in mage quarter) je moet wel genoeg tailoring punten hebben voor de verschillende patterns bolt of linen cloth moet in de lijst staan van basispatterns die je krijgt als je de tailoring profession begint. sleep de profession in de actiebalk klik op het plaatje (naald en klosje garen) het moet helemaal onderaan staan. vervolgens klik je op bolts of linen cloth je ziet dan onder in de balk o.a. create all, een getal en create staan klik op create en de linen wordt omgezet in linencloth. Ik zou bijna zeggen RTFM maar die heb je denk ik niet.[/quote:391ccadd93] Tailoring gaat niet omdat het nog niet wordt ondersteund door emu servers kom ik net achter :D . Het werkt 99% alleen om 1 of andere stomme reden is dus de optie maak bolletjes niet beschikbaar. Vandaar dat het dus steeds niet lukte :P . Emulated servers zijn trouwens niet illegaal voor degenen die dat denken, je hebt er zelfs betaalde versies van (ongeveer 18 euro per jaar) Mijn m8 heeft alleen skinning nu. Pas gisteren middag begonnen op die server dus weer @ level 18 nu en dus niet superveel geld (net voor 80 silver aan equipment gekocht dus toen was het wel op...) Wat is trouwens leuker als je in eastern logging camp klaar bent. Westfall, Duskwood of toch ergens anders???
Link naar reactie
Ja inderdaad het lijkt me echt vreselijk om op een high populated server te spelen alleen al het feit dat je amper een bepaalde unit kan killen omdat er nog tig andere zijn... Ik speel momenteel op Thunderhorn, die was eerst low maar is nu medium. Wat mij ook op viel is het verschil tussen mensen die horde en alliance spelen. Om de 1 of andere redenen lijkt het wel alsof alle "stoere" pubers veel met horde spelen omdat dat de bad guys zijn en dat die "cooler" zijn. Het algemene gedrag is, van wat ik heb gemerkt, gewoon kinderlijker. (natuurlijk zijn er ook zat die zich niet zo gedragen maar tog komt het zo een btje op mij over)
Link naar reactie
[quote:688d4c1ccc="R-bin"]Je heb dus wel al ore (copper, iron enz) gehaald uit van die mining plekken? Je moet dan naar een plaats gaan waar een Forge staat als je hier vlakbij sta dan kan je het smelten naar copper bars enzo. Ik weet niet precies op welke knop je moet drukken daarvoor maar volgens mij moet je op je blacksmithing icoontje drukken om daarna aan te geven dat je copper bars wil maken.[/quote:688d4c1ccc]nope geen coppwer. btw op een zelfgerunde server op een dual core systeem kunnen 120 man in ongeveer 2 seconde inloggen, weet niet hoeveel er in blizzard servers spelen???
Link naar reactie
Goeie vraag ik heb geen idee hoeveel mensen er op 1 server spelen, zeker wel een paar honderd per side lijkt mij. Over het minen: je heb dus nog geen grondstoffen uit zo'n plek kunnen halen? Je moet om dit te kunnen wel een mining pick bij je hebben, die kan je wel kopen bij een trade vendor/general goods vendor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...