Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:f3bfeca0da="R-bin"]Goeie vraag ik heb geen idee hoeveel mensen er op 1 server spelen, zeker wel een paar honderd per side lijkt mij. Over het minen: je heb dus nog geen grondstoffen uit zo'n plek kunnen halen? Je moet om dit te kunnen wel een mining pick bij je hebben, die kan je wel kopen bij een trade vendor/general goods vendor.[/quote:f3bfeca0da] maak er maar enkele duizende per side van :) meen dat je hier de populatie kan zien: www.warcraftrealms.com met statestieken en aantallen.
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Leuke site bedankt voor de link :) Tagus wat een mensen zeg op 1 zo'n server, maarja een groot deel is ook wel alt char van iemand, de meeste hebben tog zeker wel 1 of 2 andere characters dus... Er gaan dus zo te zien iets van 14000 man op een server, maarja dan zit je al een paar 1000 ofzo boven de grens van dat alles lekker loopt/geen inlog ques en dat soort zaken. Ik snap sowieso niet dat blizzard niet een echte harde limiet stelt aan hoeveel mensen er op 1 server kunnen zitten, dan zit je tenminste ook niet met de wachtrijen en moeilijkheden met het niet kunnen killen van vijanden...
Link naar reactie
duizenden :-? vind 200 al (te) veel, alhoewel je als je naar andere provincies gaat idd zelden iemand tegenkomt. Weet iemand waar de warrior trainer in Lakeshire zit??? (heb ff een betere trainer nodig zodat ik me skils kan upgraden)' Heb btw vaak erg zacht geluid en muziek verdwijnt steeds, zie op forums van WoW dat er erg veel problemen hiermee zijn incombinatie met creative kaarten. geen idee wat je moet hebben voor 5.1 eax :-? [quote:5584c829e6]-1 = Auto select 1 = Windows Multimedia 2 = Direct Sound 3 = Aureal3D 4 = Open Sound System 5 = Enlightment Sound Daemon 6 = Alsa 7 = No Sound 8 = Xbox 9 = Playstation 2 10 = Mac Sound Manager [/quote:5584c829e6] btw dat cmos ownt (!!!) man wat een geavanceerde plugin is dat :D jammer dat /tloc niet helemaal werkt bij mij, zie echter wel mijn eigen coords dus kan het toch vinden. Bovendien zie je automatisch de levels en healthbar van je vijanden ipv dat je zelf op V moet drukken. (Weet ieamnd trouwens hoe je instelt dat dit al op grotere afstand werkt???).
Link naar reactie
Ik denk niet dat er een warrior trainer in Lakeshire zit ik denk dat je het beste naar Stormwind kan gaan hiervoor. Overigens kan je het ook aan een guard vragen die vertellen dan waar de dichtsbij zijnde zit. Ik heb ook dat cosmos gebruikt maar heb het er weer snel afgegooid vanwege gehark van dat programma met de chat kanalen. Ik gebruik nu CTmod die is iets minder uitgebreid maar werkt wel lekker.
Link naar reactie
Ik weet niet zeker of het die is maar die quest heb ik ook gedaan en die gast zit boven in het kasteel met die elite orcs in het kasteel en er omheen. Best nog een lastige quest als je niet met een groep ben met gasten van lvl 25, of 1 die heel hoog is in level. btw als je al boven in dat kasteel ben geweest om iets te halen voor een quest dan zit die gast daar dus niet... zou dan alleen niet weten waar hij wel is.
Link naar reactie
[quote:62809e8e4c="R-bin"]Ik weet niet zeker of het die is maar die quest heb ik ook gedaan en die gast zit boven in het kasteel met die elite orcs in het kasteel en er omheen. Best nog een lastige quest als je niet met een groep ben met gasten van lvl 25, of 1 die heel hoog is in level. btw als je al boven in dat kasteel ben geweest om iets te halen voor een quest dan zit die gast daar dus niet... zou dan alleen niet weten waar hij wel is.[/quote:62809e8e4c] Ben inderdaad naar boven gelopen en helaas zag hem niet staan. Btw helemaal niet zo lastig daar tenminste als warrior niet :wink: heb toch 1200 health. (en eenzelfde hoeveelheid armor)
Link naar reactie
Stond er in die laatste kamer daar boven in dan niet 2 gasten, die dude en een draakje? Zoniet dan waren ze blijkbaar net in mekaar gestampt of bedoel je dat daar de verkeerde gast stond? Hoe makkelijk het is is natuurlijk afhankelijk van je lvl ook, maar toen ik daar kwam met 2 vrienden waren we lvl 23 ofzo en hadden we gelukkig een lvl 38 paladin bij ons :) En voor ons waren er een paar hoge lvls geweest dus die hadden al het 1 en ander weggehaald :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoeveel beesten kun je in het begin ongeveer killen voordat je mana op is?? (zet maar level 2 mage/warlock ofzo en dan wolves killen) is btw op de blizard servers de warrior een stuk minder sterk in de aanval dan zijn magie medespelers??? (warrior doet zeg maar 6 damage en 11 met heroic strike in het begin, een simeple mage doet al 22 damage...)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:a189345293="Therasan"][quote:a189345293="R-bin"]Tja wat voor een proffessions heb je? Kan je niet wat dingen maken die misschien redelijk eenvoudig zijn om te maken maar waar een aardige markt voor is? Een ander idee is misschien makkelijkere dungeons ingaan om daar geld en items te verzamelen welke je weer te koop kan zetten op de auction house.[/quote:a189345293] Makkelijke dungeons in gaan lukt niet meer, na de laatste patches zitten er lvl limits op dungeons... ik op lvl37 kan BFD niet meer in..... Ik ben nu 283 herbalism en 256alch[/quote:a189345293] Ah okee ik wist dat er een lvl limiet op zat maar ik dacht dat dat alleen was voor dat mensen met een lage lvl niet in een dungeon konden die voor hogere lvls is. Dan is dus hulp krijgen van een hogere lvl (lees stuk hoger) dus ook niet meer mogelijk.
Link naar reactie
Op Aszune zitten ook zat nederlanders, kom er genoeg tegen. overigens kunnen de meesten goed engels die ik tegen kom, heb ook zonder problemen al eens een dag samengewerkt met een Italiaan. Wat geld verdienen betreft, ik heb Skinning en Minning. Alle Skins en de Bars verkoop ik @ de Auction House, dit leverd genoeg geld op, heb zelf nooit geldproblemen. wapens en armor vind je genoeg en anders koop ik wel wat bij de Auction House.
Link naar reactie
[quote:307ec35bab="Therasan"]Aardig wat creeps... Zit dat in een nieuwe patch?? iedereen kon met elkaar praten!!![/quote:307ec35bab] urm ooit gehoord van teamspeak...? :wink: btw de grap zat in dat die kerels alles aan het plannen waren en dat die kerel terug komt van AFK (away from keyboard) en gewoon naar binnen rent waardoor hij ervoor zorgt dat de rest afgeslacht wordt :P (wel eigen schuld dat ze achter hem aan gingen :wink: ).
Link naar reactie
TeamSpeak is een extern programma, je logt in op een TeamSpeak server, waar je medespelers ook op inloggen, en je kunt met elkaar praten... Dit wordt overigens bij alle soorten games gebruikt, een andere manier is Ventrilo, maar dit heb ik zelf nog nooit gebruikt... schijnt minder bandbreedte op te slokken, tegenover een betere kwaliteit geluid.
Link naar reactie
[quote:6df1159e61="sdk"]Voor wie hem nog niet heeft gezien: http://www.warcraftmovies.com/download.php?mirror=http%3A%2F%2Fhem.bredband.net%2Fb222680%2Fleeroy.wmv&id=1666 hehe afk leeroy :D[/quote:6df1159e61] daar ben ook geweest met groep van 15 lvl 60 als die klijn draaken kommen dan stoppen ze ook niet meer met kommen op den duur hadden we wel 200 gedood :lol: maar ze blijven kommen wand het is een bug die af en toe voor komt dat ze niet meer stop dus dan moet je de instance resesten en alles op nieuw gaan doen de heel instance dacht dezen instance was UBRS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...