Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:7f5febb964="Therasan"][quote:7f5febb964="R-bin"]Tja wat voor een proffessions heb je? Kan je niet wat dingen maken die misschien redelijk eenvoudig zijn om te maken maar waar een aardige markt voor is? Een ander idee is misschien makkelijkere dungeons ingaan om daar geld en items te verzamelen welke je weer te koop kan zetten op de auction house.[/quote:7f5febb964] Makkelijke dungeons in gaan lukt niet meer, na de laatste patches zitten er lvl limits op dungeons... ik op lvl37 kan BFD niet meer in..... Ik ben nu 283 herbalism en 256alch[/quote:7f5febb964] Wat betreft makkelijke dungeons: Ik ben afgelopen zaterdag nog in rage fire chasm geweest in Ogrimmar als een level 36 shaman (terwijl RFC een dungeon is voor lvl 12 tot 20 ofzo) en ze hebben daarna toch geen patch meer uitgebracht? vanavond nog maar eens proberen... misschien bedoel je dat je de meetingstones niet meer kan gebruiken als je boven een bepaald level komt...dat hebben ze wel geimplementeerd.
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:0fc4e00319="fimoklei"][quote:0fc4e00319="Therasan"][quote:0fc4e00319="R-bin"]Tja wat voor een proffessions heb je? Kan je niet wat dingen maken die misschien redelijk eenvoudig zijn om te maken maar waar een aardige markt voor is? Een ander idee is misschien makkelijkere dungeons ingaan om daar geld en items te verzamelen welke je weer te koop kan zetten op de auction house.[/quote:0fc4e00319] Makkelijke dungeons in gaan lukt niet meer, na de laatste patches zitten er lvl limits op dungeons... ik op lvl37 kan BFD niet meer in..... Ik ben nu 283 herbalism en 256alch[/quote:0fc4e00319] Wat betreft makkelijke dungeons: Ik ben afgelopen zaterdag nog in rage fire chasm geweest in Ogrimmar als een level 36 shaman (terwijl RFC een dungeon is voor lvl 12 tot 20 ofzo) en ze hebben daarna toch geen patch meer uitgebracht? vanavond nog maar eens proberen... misschien bedoel je dat je de meetingstones niet meer kan gebruiken als je boven een bepaald level komt...dat hebben ze wel geimplementeerd.[/quote:0fc4e00319] :oops: Ik heb de patch idd verkeerd begrepen... het werkt andersom.. als low lvl kun je niet meer met carebears mee dungeons in om snel te lvlen en verdienen.
Link naar reactie
[quote:a9970cb175="Michelz"]Weten jullie of mages ook healing powers kunnen bemachtigen?[/quote:a9970cb175]Nee dat kunnen ze niet leer gewoon first aid kan je je eigen verbandjes maken uit linen, wool, silk, mageweave runecloth. First Aid, Fishing en Cooking kun je gewoon naast je 2 professions leren. Je kunt ze alle drie nemen naast je 2 professions.
Link naar reactie
[quote:dda337437c="Dot-cpu"][quote:dda337437c="sdk"]ventrillo heeft toch een iets slechtere kwalitiet, dit omdat je ts p gsm 16.4 kunt zetten en dit dus bij een goede adsl verbinding gewoon als telefoon klinkt.[/quote:dda337437c] dat kan kloppen :) ik weet het ook niet precies, maar ik heb ooit iets opgevangen dat ventrilo bij evenveel bandbreedte, een betere geluidskwaliteit heeft, en hier heb je het al over een [i:dda337437c]goede[/i:dda337437c] adsl verbinding, dus ik neem aan dat teamspeak dan meer B/W in beslag neemt[/quote:dda337437c] neej maar goed is altijd beter ik had al Teamspeak toen ik nog een 256/64 (ja kilobits) verbinding had uit het oeradsl tijdperk alleen was er toen vaak gekraak (kwam ook deels door micofoon techniek, iedereen die ik ken heeft nu een redelijk dure dus dat scheelt ook, heb zelf een sennheiser van 50 euro).
Link naar reactie
[quote:352256280e="Noctus"]bij mijn tweede poging was het goed gelukt, maar je leert dan de megaweave en greater megaweave bandages (tenminste dat kreeg ik ervoor)[/quote:352256280e] klopt maar als het goed is moet je ook bij hem de runecloth en heavy runecloth krijgen. runecloth rond 260-280 heavy runecloth 300
Link naar reactie
Zwaar irritant dat je level 40 moet wezen voor de Artisian First Aid quest. Ben zelf level 36 en heb 225 first Aid en wil nu al die quest doen... :( Nog een paar dagen geduld dus. zelfde geld overigens voor Artisian Cooking, daarmoet je ook level 40 voor zijn voordat je die quest krijgt om dat te leren. gelukkig is dit bij primaire skills niet zo. Kan iemand van jullie "greater ant-venom" maken? de skil is te leren door een boek, echter het boek kan nergens worden gekocht. Je moet stomweg geluk hebben dat hij door monsters word achtergelaten of in een kist zit.
Link naar reactie
Ja kan toch op de site van "Thobott" of zoiets kijken waar de grootste drop-rate is van dat boek.. en daar lekker gaan sweepen. Ik zal ff kijken of ik de spell heb (weet wel dat ik deze standaard als druid heb) Alchemy gaat langzaam en je hebt veel ingredients nodig en je moet de recepies zien te vinden, daar baal ik soms ook van.
Link naar reactie
[quote:fba32d459b="R-bin"]Ik kan het helaas ook niet maken, je moet dat boek idd blijkbaar vinden ik zie hem ook nooit op de auction staan. lvl 36 al weer RD? dan speel je zeker vaak :P wat voor een classe en ras is je character trouwens?[/quote:fba32d459b] Level 40 Undead Rogue alweer en met een red undead horse :) Speel vrij veel, elke dag wel en in het weekend, vandaar dat ik zo weinig op het forum ben ;)
Link naar reactie
Ik kan eindelijk weer spelen!! Heb gewoon 2weken niks kunnen doen omdat mijn cube het spel niet meer trok.. Nu kan ik alles eindelijk op max zetten en ziet het er veeeeel beter uit.. Alleen jammer dat je maar 1.5balk dubbel xp krijgt. Graag zou ik iest willen horen over de pvp servers, de ervaringen die jullie daarmee hebben. Ik speel nu op een normal server.
Link naar reactie
[quote:0b95337725="Therasan"] Ik kan eindelijk weer spelen!! Heb gewoon 2weken niks kunnen doen omdat mijn cube het spel niet meer trok.. Nu kan ik alles eindelijk op max zetten en ziet het er veeeeel beter uit.. Alleen jammer dat je maar 1.5balk dubbel xp krijgt. Graag zou ik iest willen horen over de pvp servers, de ervaringen die jullie daarmee hebben. Ik speel nu op een normal server. [/quote:0b95337725] 1.5 balk maar? Ik heb na 18 uur offline tijd al 4 blokjes die ik dubbel kan verdienen.
Link naar reactie
[quote:c6ae441e2f="Therasan"]Ik kan eindelijk weer spelen!! Heb gewoon 2weken niks kunnen doen omdat mijn cube het spel niet meer trok.. Nu kan ik alles eindelijk op max zetten en ziet het er veeeeel beter uit.. Alleen jammer dat je maar 1.5balk dubbel xp krijgt. Graag zou ik iest willen horen over de pvp servers, de ervaringen die jullie daarmee hebben. Ik speel nu op een normal server.[/quote:c6ae441e2f] Ik speel op stormreaver PVP server. en heb tijdens de beat op een normal server gespeeld. mijn ervaringen kort samengevat: PVP is leuker dan normaal: 1. Meer keuzes dan alleen questen en grinden: Met je guild een raid organiseren elke week en er opuit trekken om alliance te slachten is altijd leuk! 2. Spannende gameplay doordat je in contested areas plotseling alliance 5 levels boven je tegen komt (of hoger) en dan de keuze moet maken of ik ga hard rennen (shaman rulez met ghost form :)) of ik ga proberen ze te lijf te gaan. 3. Soms frustrerend doordat je zelf "geganked" wordt en niet altijd je quests even snel kan completen. maar daar leer je mee leven. 4. Vooral in hogere levels is het leuk steden aan te vallen. Bij tarren mill bijv woed een ware oorlog continu. Altijd wel iets te doen wil je meer gaan pvpen. 5. Leuke honor rewards (als je 50+ bent en meer tijd besteed aan pvp) dat schoot me even te binnen
Link naar reactie
[quote:eb7c6a20a9]Therasan schreef: Ze hebben een limiet op de dubbel xp periode gezet, anders kun je een maand niet spelen en in no-time 10lvls stijgen....... [/quote:eb7c6a20a9] Ja maar als ik 2 avonden wel speel ben ik ook zo L10 maar dan kost het hun meer bandbreedte. Ik had overigens begrepen vanuit de manual dat wanneer je 3 weken niet zou spelen je een week dubbele exp zou krijgen maar in de praktijk merk ik daar niet zoveel van. Volgens mij is ook je level afhankelijk van hoeveel dubbele exp je krijgt. Ik heb een week geleden een mannetje aangemaakt en naar de L4 gekregen en toen ik die laatst weer inlogde had hij maar 5 blokjes gekregen. Beetje weinig [quote:eb7c6a20a9]Ik speel op stormreaver PVP server. en heb tijdens de beat op een normal server gespeeld. mijn ervaringen kort samengevat: PVP is leuker dan normaal: 1. Meer keuzes dan alleen questen en grinden: Met je guild een raid organiseren elke week en er opuit trekken om alliance te slachten is altijd leuk! 2. Spannende gameplay doordat je in contested areas plotseling alliance 5 levels boven je tegen komt (of hoger) en dan de keuze moet maken of ik ga hard rennen (shaman rulez met ghost form :)) of ik ga proberen ze te lijf te gaan. 3. Soms frustrerend doordat je zelf "geganked" wordt en niet altijd je quests even snel kan completen. maar daar leer je mee leven. 4. Vooral in hogere levels is het leuk steden aan te vallen. Bij tarren mill bijv woed een ware oorlog continu. Altijd wel iets te doen wil je meer gaan pvpen. 5. Leuke honor rewards (als je 50+ bent en meer tijd besteed aan pvp) dat schoot me even te binnen[/quote:eb7c6a20a9] Ik speel op een PvE server maar veel punten kunnen daar ook gewoon hoor. Raids zijn nog steeds te doen en Tarren Mill is ook bij ons een ware lijkenplaats. Het enige echte verschil is dat je niet geganked kunt worden en dat vind ik persoonlijk prettiger. Als ik met een quest bezig ben vind ik het wel zo fijn om niet gestoord te worden door iemand van 10+ levels hoger :P
Link naar reactie
als je in een inn staat of een van de grote steden krijg je meer xp dan als je in open terrein stopt met spelen. Wat ik begrijp, ook uit ervaring is dat je maximaal 1.5lvl aan xp kan krijgen als je een tijdje niet online bent. Ik zit nu op een normal server en daar kunnen we ook pvp modus in gaan (/pvp) en ook op de normal server is tarren mill een slachtveld :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...