Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Ben nog niet begonnen aan een nieuwe character, veel te druk met mijn huidige, eerst level 60 worden. Wat de draken betreft, je hebt Onyxia, Level 63-500 Boss dragon: [img:c12376f738]http://wow.allakhazam.com/images/mobs/onyxia.jpg[/img:c12376f738] Ook een Raid dungeon voor level 60 gasten. [edit] In onze guild doen we V of N V = Vendor G = Need Ons team bestaat uit uitsluitend mensen van 30 jaar en ouder, ik ben met mijn 28 jaar zelf de jongste. Je merkt dat je met volwassenen prima het V(G) of N systeem kan toepassen. Meeste pubers zijn "greedy bastards" en ongeduldig. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen (voordat iedereen hier over de zeik gaat ;) ). Ik doe ook het lieft een Party met alleen Guild members en niet met vreemden, de de Guildmembers weet ik teminste wat voor vlees ik in de kuip heb en hoe ze in een party zijn. Er is niets erger dan in een slecht georganiseerde party zitten midden in een high level elite gebied / dungeon.
Link naar reactie
Ah, je geeft precies aan waarom ik niet altijd even graag in een groep zit. De meeste jongeren zijn inderdaad greedy bastards, of geven d.m.v. vage codes aan wat ze willen (afkortingen die niemand snapt... breezertaal). Ik speelde toevallig zondagavond met 3 vreemden, die echt geweldig goed samenwerkten. Loot was om-en-om, maar als ik een axe kreeg, gaf ik die aan degene die hem wilde/nodig had.... als ze een reden hadden/er iets voor terug hadden wat ik kon gebruiken. Maar ik heb de hele avond met ze samengewerkt, en dat ging van een leien dakje :) De meeste mensen van m'n clan kom ik af en toe wel eens tegen, maar degene die rond mijn level zijn zitten vaak al in een groep. Maar ik probeer wel zo vaak mogelijk in een groep te zitten met relaxte figuren, en niet van die Breezer-figuren met hun vage codetaal, en greedy-bastard handjes ;) Dan ben ik z.s.m. weer weg ook, lol! Mvg, Joram
Link naar reactie
Nu moet ik zeggen dat de leeftijd in onze guild gemiddeld rond de 25 zit :P hadden we pas geleden een discussie over. Daarnaast zijn er genoeg in de guild die graag mee willen naar een dungeon of elite gebied. Ik speel vaak met mensen zoals Rowena, Switch en Scotia. gewoon een volwassen clubje die als er bijwijze een spot vrij is een whispertje sturen. @Flabber Dan zit je nog steeds met de items die soulbound zijn... als iemand anders die claimt kun jij ze niet meer gebruiken.
Link naar reactie
:) En zo hoort het ook... dat werkt 't fijnst inderdaad. Ik ben eens een "kleuter" tegen gekomen die eerst tot 3x toe alles voor je neus wegkaapte, en daarna doodleuk zei dat ik nog meer jatte dan hem :D Toch wel érg handig dat ze ook een block op iemand kunnen zetten, lol! Over het algemeen geef ik niet zo om blauwe/paarse items, tenzij ze me écht kunnen helpen in WoW. Maar ik wil wel graag zo'n set hebben van de PvP Epic-sets! Die zien er geweldig uit zeg! even een maandje flink PvP-en, en je hebt op z'n minst een paar van die items. Na ± 3x een raid gevolgt te hebben ben ik nu Private (laagste rank), dus op zich gaat het best snel.
Link naar reactie
[b:5ae868a5cf][quote:5ae868a5cf="Therasan"][/b:5ae868a5cf]@Flabber Dan zit je nog steeds met de items die soulbound zijn... als iemand anders die claimt kun jij ze niet meer gebruiken.[/quote:5ae868a5cf] Da's gedeeltelijk waar: Niet alle items zijn gelijk soulbound. En tja, da's even balen dan. Maar als ik in een onbekende groep zit, of in een groep met voornamelijk dezelfde classes (dan heb je het probleem dat iedereen het nodig hebt), dan heb ik liever dat iedereen er evenveel kans op hebt, en niet dat je zo hard mogelijk moet roepen datje het nodig hebt, vervolgens "pies"geluk hebben en continue het item winnen. En het is nogal frustrerend dat je in een instance/dungeon om de 2 minuten 1 minuut moet stoppen omdat er gerolled moet worden. (overdreven scenario, maar zo werkt het wel)
Link naar reactie
Hoe hoger de dungeons, des te vaker mensen de n/g regel toepassen. Dus je moet er toch een keer aan geloven? :wink: Of je wacht en gaat solo.... :lol: Nog even wat anders. Sinds de Battlegound patch uit is, is er op de normal server (runetotem) praktisch geen pvp actie meer buiten deze portals. Normaal is SS chaos en nu is het weer rustig en vredig.
Link naar reactie
Hmmm, da's inderdaad waar... ik vond't al zo verdacht stil. Maar er stonden wel een aantal PvP-ers te wachten. Misschien dat het een truece wa, of een time-out ofzo? :D Volgens mij als je naar Tarren Mill gaat ofzo, of je gaat met een Raid naar een Horde-stad, krijg je vanzelf wel weer een flink aantal raids. Die SS-raids begonnen nadat er een flinke groep Hordes naar IF kwam om de boel te slopen, hehehe.
Link naar reactie
SS? IF? Ik ben Horde en ken die afkortingen niet. Bij ons (Ashune normal server) is er alleen Raid op XR (CrossRoads) en TM (terran Mill). Soms probeert de Alliance een Raid op Ogrimar (Orc capital) maar die lukken nooit. Sinds de Battlegrounds is het bij onze server ook rustiger. wat Need or Greed/Vendor betreft, mensen die daar niet in mee willen werken komen niet eens in onze party, zo simpel is dat. En dat gebeurd ook veel met anderen, ik vind het zelf wel de beste methode. Mij maakt het niet uit dat ik dan wat minder spullen heb en de ander wat meer doordat ie meer spullen voor zijn class heeft gevonden. veel tijd neemt het helemaal niet in beslag. het gebeurd alleen maar bij blauwe en paarse items (en oranje en rode maar die heb ik nog nooit gezien).
Link naar reactie
Het guild waar ik in zit werkt alleen met Need or Greed en voordat we een instance ingaan wordt er vastgelegd wie interesse heeft in bepaalde items(epic armour sets of bepaalde wapens) die mogelijk als drop kunnen voorkomen bovendien wordt er pas geloot(lichaam geplunderd) als ALLE mobs in het gevecht gedood zijn en de kust veilig is zo heeft een ieder zat tijd om te bepalen of hij of zij het item wil hebben of niet. Wat nu ook vaak gebeurd is dat als er een enchanter aanwezig is in de groep al de niet bruikbare BOP(binds on pickup) of alle slecht te verkopen BOE(bind on equip) door hem haar wordt geloot en ter plekke of na afloop worden gedisenchant zo bouwen we een gratis enchant supply op die voor iedere enchanter in ons guild te gebruiken is.
Link naar reactie
[quote:82df3b62dc="flabber"]Ja, maar als je in een instance zit waar veel Druid spullen vallen, dan hebben alle tanks en mages gewoon pech, en krijg ik voornamelijk alle speciale drops. Buiten dat zoiets naar mijn mening niet helemaal eerlijk kan verlopen, kost het per drop weer meer tijd, dan wanneer je het later met degene die het nodig kan hebben altijd nog kan onderhandelen. Zit je lekker met 5 man in een instance, waar toevallig 6-7x iets voor een druid valt, dan heb ik dus al die keren een Need, terwijl de rest gewoon pech heeft.[/quote:82df3b62dc] Als er veel Mail valt heb ik met mijn Warlock sowieso pech, of ik nou de roll uiteindelijk win of niet. Gebruiken kan ik het toch niet, hoogstens disenchanten. Geloof me, als je in een party zit die n/g doet gaat alles heel snel. Je hebt na een battle toch altijd even een adempauze nodig om te regeneraten, vooral Druids ivm mana. Als je door een Dungeon heen raced moet je misschien naar een iets moeilijkere instance :). Gisteren bij Scarlet Monastery hadden we ook redelijk vaak adempauzes (1 Warrior, 3!! Warlocks en een Priest). Goede groups zijn niet altijd makkelijk te vinden helaas. Gisteren pullde onze Warrior toch best vaak wat extra mannen naar buiten en snapte onze main puller niet precies wat ik bedoelde met 'het gevecht naar buiten' nemen. De vorige groep die ik op SM had deed dat juist uitstekend :P.
Link naar reactie
[quote:bf09640d3c="DaBehemoth"]Het guild waar ik in zit werkt alleen met Need or Greed en voordat we een instance ingaan wordt er vastgelegd wie interesse heeft in bepaalde items(epic armour sets of bepaalde wapens) die mogelijk als drop kunnen voorkomen bovendien wordt er pas geloot(lichaam geplunderd) als ALLE mobs in het gevecht gedood zijn en de kust veilig is zo heeft een ieder zat tijd om te bepalen of hij of zij het item wil hebben of niet. Wat nu ook vaak gebeurd is dat als er een enchanter aanwezig is in de groep al de niet bruikbare BOP(binds on pickup) of alle slecht te verkopen BOE(bind on equip) door hem haar wordt geloot en ter plekke of na afloop worden gedisenchant zo bouwen we een gratis enchant supply op die voor iedere enchanter in ons guild te gebruiken is.[/quote:bf09640d3c]\ Kijk dat is nog eens een idee.. Nu betaal ik mezelf scheel aan de enchantments. Mijn mening is dat het allemaal een stelletje matenaaiers zijn. Ze vragen bijv 10g voor +8str. :evil:
Link naar reactie
[quote:74b7e7e2fc="Therasan"]Kijk dat is nog eens een idee.. Nu betaal ik mezelf scheel aan de enchantments. Mijn mening is dat het allemaal een stelletje matenaaiers zijn. Ze vragen bijv 10g voor +8str. :evil:[/quote:74b7e7e2fc] 10g?? Tjees dat lijkt me duur. Ik ben zelf een Enchanter maar dat soort bedragen heb ik nog niet voorbij zien komen. Kun je btw enchantments nu verkopen via AH? Ik geloof dat dat wel de bedoeling zou zijn. Ik wil nl. ook gaan beginnen als enchanter en ik sla er liever een zakcentje uit dan dat ik alles op mijn eigen spullen verspil. Ik geloof dat +3 beastslaying bij ons 50s is.
Link naar reactie
[quote:c080d6854e="flabber"]SS = SouthShore (ten zuiden van Tarren Mill) IF = Ironforge (samen met Stormwind onze capital) Oranje en Rood??? Zijn er nóg zeldzamere items dan paars/epic?! :o Die heb ik ook nog nooit gezien, en ik "inspect" zo vaak mogelijk lvel 60 mensen om te zien wat ze allemaal hebben.[/quote:c080d6854e] grijs = Puinzooi Wit = Common Groen = Uncommon Blauw = Rare Paars = Epic Oranje = Legendary Rood = Artifact Oranje en Rood zijn zo goed als niet te vinden en zitten alleen op die super boss monsters die in die Elite Raid dungeons vind. en zelfs dan is het geen 100% drop. Echt vaak zul je ze dus niet tegenkomen :D Voorbeeld van een Legendary (oranje) item: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=17182
Link naar reactie
[quote:157bc5fd1e="Therasan"] Kijk dat is nog eens een idee.. Nu betaal ik mezelf scheel aan de enchantments. Mijn mening is dat het allemaal een stelletje matenaaiers zijn. Ze vragen bijv 10g voor +8str. :evil:[/quote:157bc5fd1e] Nou nee hoor als je naar bepaalde enchants kijkt en wat de prijs van alle benodigde ingredienten is dan valt het best wel mee. Kijk maar eens hier naar en ga dan maar eens kijken in AH naar de prijs van de ingredienten want het komt vaak voor dat je een of meerdere ingredienten niet meer hebt. http://www.thottbot.com/?t=Enchanting Voor de meeste guilds geldt dat er gratis of stukken goedkoper dan normaal dingen voor guildleden wordt gemaakt in een (goed)guild zitten heeft zo zijn voordelen.
Link naar reactie
[quote:f57bc9a658="Therasan"]Hoe hoger de dungeons, des te vaker mensen de n/g regel toepassen. Dus je moet er toch een keer aan geloven? :wink: Of je wacht en gaat solo.... :lol: [/quote:f57bc9a658] Hmm of je gaat solo dan wens ik je veel plezier in je eentje in Stratholme, Scholomance, Upper and Lower Blackrockspire en Molten Core :D.
Link naar reactie
[quote:7d6f912e69="Red Dragon"]In een goede guild krijg je ook vaak de ingredienten van je members. als ik bijzondere ingredienten vind dan verkoop ik ze niet direct maar vraag ik altijd eerst aan mijn guild memebers of ze het nodig hebben[/quote:7d6f912e69] Dat is in ons guild ook de gewoonte zelfs met bepaalde BOE items gebeurd het ook. Stel ik heb een item 'gewonnen' die ik niet kan gebruiken(allemaal greed geroepen) of gewoon een drop tijdens het grinden of questen dan 'link' (open guildchat houd <shift> ingedrukt en right-click op het item in je inventory) ik het item in de guildchat zodat men kan kijken of ze het kunnen gebruiken of als ik denk dat een guildmember die momenteel niet online is wel interesse heeft in het item gooi ik het gewoon even in de bank totdat ik het item aan hem/haar heb laten zien.
Link naar reactie
[quote:da94b5f0f3="DaBehemoth"][quote:da94b5f0f3="Therasan"]Hoe hoger de dungeons, des te vaker mensen de n/g regel toepassen. Dus je moet er toch een keer aan geloven? :wink: Of je wacht en gaat solo.... :lol: [/quote:da94b5f0f3] Hmm of je gaat solo dan wens ik je veel plezier in je eentje in Stratholme, Scholomance, Upper and Lower Blackrockspire en Molten Core :D.[/quote:da94b5f0f3] Ik zal nooit solo gaan , ben een echte team player. Dit was een reactie op een discusie met oa flabber. Het is op onze server en iig in onze guild dat der greed regel redelijk door drukt met de enchanters en dat is wel jammer. Maar meestak geef ik aandat ik nog wat items heb die ze kunnen disenchanten en dan zijn ze wel makkelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...