Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:ff3b42fa1f="Dracoplasm"]Helaas doet mijn vriendin niet zo met me mee. Die gaat de Yes lezen en na 25 min. moet ze op schoot, aandacht etc, dus dag spelletje. :cry: [/quote:ff3b42fa1f]Ik weet er alles van :( . Bij mij gaat ze er met haar hoofd voorhangen, ongeacht waar ik ben of wat ik doe ;p. Vanavond maar eens geen wow :P
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:322d160752="Dracoplasm"]Misschien wel een hele stomme vraag maar wanneer ik wow koop, maakt het dan ook iets uit welke versie (verpakking) ik koop, want in het begin zag ik 2 soorten, of maakt dat niks uit?[/quote:322d160752]Zag je misschien de collectors edition? Die was toendertijd 150 euro. Je kreeg daarbij allemaal extra dingetjes incl. een pet in de vorm van een panda, zergling of mini-diablo. Verder maakt het volgens mij ook vrij weinig uit welke versie je hebt alhoewel je wel altijd even op de taal moet letten! (je wilt toch wel in de meeste gevallen een engels-talig spelletje).
Link naar reactie
Ik heb een voorraad met spullen om te transmuten en wat er uit komt bewaar ik ook op de bank. Als ik dan een keer cash nodig heb kan ik het verkopen. Yep als je 1 bar doet staan ze allemaal op de zelfde timer. Ik heb zelfs en extra philosophers stone gemaakt met het idee dat mischien de timer op dat ding staat. Dat was ook niet het geval. Elixer of demonslaying gaat bij ons weg voor 2.5g start 4-5g buyout
Link naar reactie
Ik kwam op een ander forum deze tips tegen voor moneymaking :) Er is zelf flink geld te verdienen in Scarlet!! tot ±30g in 2 uur tijd, hehehe. Da's lang niet verkeerd... zo kan je in een week tijd minimaal 150g sparen zónder problemen. http://www.onrpg.com/ftopic38982.html&sid=a39eeb77337807dc511d7f73029416a4 Therasan... misschien zin om zondag even [b:54a3f3455e]flink[/b:54a3f3455e] geld verdienen? We gaan even met z'n 2en scarlet slopen, hehehe.
Link naar reactie
@ Therasan Ding gaat inderdaad lekker snel 100% speed ipv 60% wat een normal mount heeft. Gratis enchant is alleen voor die crusade en als ik zelf de ingredienten heb, en 2x Orb of rightiousnes is niet makkelijk te vergaren. @ flabber Scarlet Monestery farmen is geen hol aan, heb het ook wel is gedaan, is niet zo leuk en rooskleurig als je leest op dat forum. Grinden in Eastern Plaugelands is veel beter, je hebt daar 2 hoge level locaties met level 58-60 mobs, die leveren runecloth en silver op. Silver drops van 4 to 9 silver per keer. schiet veel meer op en je krijgt reputatie voor Argent dawn. Tevens kans op dat Mooncloth bag recept valt, heb ik al een keer gehad. is ook weer 100gold waard.
Link naar reactie
Hm de drops in SM zijn niet meer zo geweldig volgens mij. Eerst wat het idd zo dat daar een heleboel groene en blauwe items vielen maar dat hebben ze volgens mij na een patch een keer flink terug geschroeft. Een ander iets wat dit gaat tegen houden is dat er nu (of bij de volgende patch?) een limiet komt op hoeveel unieke instances je in kan gaan in een uur (5).
Link naar reactie
[quote:ac497d6a47="R-bin"]Hm de drops in SM zijn niet meer zo geweldig volgens mij. Eerst wat het idd zo dat daar een heleboel groene en blauwe items vielen maar dat hebben ze volgens mij na een patch een keer flink terug geschroeft. Een ander iets wat dit gaat tegen houden is dat er nu (of bij de volgende patch?) een [b:ac497d6a47]limiet komt op hoeveel unieke instances je in kan gaan in een uur (5).[/b:ac497d6a47][/quote:ac497d6a47] Als dat er 5 zouden worden.... 5 in een uur is 12min per instant, dat is heel weining tijd... (solo dan :wink: )
Link naar reactie
Ik denk dat SM wel meer oplevert dan Tanaris... elites geven over 't algemeen meer silver en betere drops dan gewone creeps :) Maar het is inderdaad iets teruggeschroeft, maar 15g per avond kan nog steeds :P En als je die hele dungeon (linkerdeur!) uitloopt, ben je denk ik zeker 30-60 minuten bezig. 2x per uur is je maximum dan denk ik, en 't maximum aantal keren dat ze je een instance in willen laten gaan is 5x.... geen probleem dus :P
Link naar reactie
[quote:874d16619f="flabber"]Ik denk dat SM wel meer oplevert dan Tanaris... elites geven over 't algemeen meer silver en betere drops dan gewone creeps :) [/quote:874d16619f] LOL Ik zie je SM niet solo doen op lvl46 :lol: en de waarde in de weapon drops die vallen verschillen niet veel. Daarnaast val er veel soulbound in SM en je reputation stijgt niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...