Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:bae29b7ed7="Therasan"]Wij hebben ook een heftige discussie gehad in de guild en we nemen niemand meer aan onder lvl40, Tenzij het een second char van een bestaand member is.[/quote:bae29b7ed7]Ik heb al een paar maal met onze gm gesproken want ik ben het niet zo eens met zijn beleid. Je stijgt bij ons in rang als je mensen aanbrengt maar je krijgt dan oncapabele 'officers' die wel verplicht worden op de meeting te verschijnen. Nou maakt het mij niet zoveel uit wie er 'officer' is en wie niet maar ik vind niet dat je mensen zo moet belonen voor het aanbrengen van mensen. De hoeveelheid mensen die s-avonds online zijn is ook wat dat betreft niet zo hoog meer als dat het ooit geweest is. De hoeveelheid lage inactieve leden stijgt ook met de dag :(. Waarschijnlijk zal ik mijn overstap ook in een niet al te lange tijd maken, ik heb wel een paar guilds op het oog die mij kunnen bieden wat ik zoek (nl. meer hoge mensen die relatief vaak actief zijn).
Link naar reactie
[quote:fdf111d61a="Therasan"]In onze Guild stijg je in rang door je level. 30-40 <-> 40-50 <-> 50-60 <-> 60+ De laatste tijd zijn er bij ons ook niet echt veel online, maar ik wacht eerst nog even de vakantie periode af voor ik een besluit neem. Het is toch moeilijk om een goede guild te vinden.[/quote:fdf111d61a]Dat sowieso :). Ik weet nog niet welke ik ga joinen... Denk dat ik voorlopig ff zonder tag rondwandel en kijken wat er gebeurt. Het enige verschil met nu is de tag :P.
Link naar reactie
[quote:333da99d72="Noctus"][quote:333da99d72="Red Dragon"] Wat de epic mount betreft, als je Honored bent met je fractie (wat iedereen wel is) dan kost de mount 900gold (ipv 1000gold). Als je vervolgens Sergeant (pvp rang) bent gaat daar weer 100G van af, dus dan kost de mount 800Gold.[/quote:333da99d72] zo leer ik ook weer eens wat. is dat ook bij de gewone mount die je op lvl40 krijgt?[/quote:333da99d72] Level 40 mount kost 100gold, die word met Honored dus 90 gold. Sergeant worden net na level 40 is vrijwel onmogelijk, dus een mount kopen voor 80gold als je net level 40 bent zit er niet in. Overigens kan dat natuurlijk wel als je nu sergeant bent en honored. Ps. Prijs van 100 gold is prijs Mount + leren rijden op je mount.
Link naar reactie
[quote:a700bc2ce9="Therasan"]btw. Enchanting gaat echt langzaam en is echt duur om te leren.[/quote:a700bc2ce9]Klopt, ik zit nu op de 265 en ik kan bijna geen gele of rode enchants verkopen terwijl ik toch hele redelijke prijzen vraag (7 stam op boots/bracers 5g, dan maak ik maar heel weinig winst want het recept kostte me ook al de nodige gold). Gelukkig kunnen de Warlocks onder ons hun Epic Mount goedkoper verkrijgen, ze moeten alleen het een en ander voor doen hehe :P.
Link naar reactie
[quote:47f1787815="Therasan"]Je mount is 72 gold en je riding skill is 18 gold.... zo is het bij ons als je honored bent.[/quote:47f1787815] Lol, dat is niet alleen bij jullie zo maar bij alle WOW servers :) Zonder Honered is het 100G Mount = 80G Riding skill = 20G Bij Honered krijg je 10% korting dus dan is het 72G+18G=90Gold ALs je Sergeant bent word het totaal 80Gold ivm extra 10% korting.
Link naar reactie
[quote:f5b147da5f="Therasan"]Ik ben nu twee avondjes actief bezig met enchanten. Ik heb mijn journyman en zit op lvl58. Ik disenchant nu alle groene items die ik ontvang/vind disecnhant ik en dan enchant ik mezelf tot het op is.. Naar mijn gevoel wilt niemand de lowlvl enchants, het enige wat je hoort is "wat voor glow heb ik dan?" :roll:[/quote:f5b147da5f]Deed ik ook, opzich kun jejezelf makkelijk naar de 200+ brengen want de dusts die je daarvoor nodig hebt zijn niet zo duur. Dat zijn eigenlijk ook de enchants waarmee je moet levellen en de shards en essences bewaren want daar kom je minder makkelijk aan. Alleen nu heb ik 10 Dream dusts per level nodig en dat is me toch iets te duur. 10 dusts kosten al meer dan 4g...
Link naar reactie
Ik ben nu toch maar in een nieuwe guild gegaan. Zij hebben geen enchanters en gaan mij dus sponseren... De meeste members gaan nu items opsturen en kopen af en toe wat dust en wat andere dingen. :P Maar het blijft duur dat enchanten en de skills die je moet kopen worden er ook niet goedkoper op... wanneer komen ze nou eens met een expansie, ik zou er iig graag iets over horen.
Link naar reactie
[quote:9a61308c5d="Therasan"]Ik ben nu toch maar in een nieuwe guild gegaan. Zij hebben geen enchanters en gaan mij dus sponseren... De meeste members gaan nu items opsturen en kopen af en toe wat dust en wat andere dingen. :P Maar het blijft duur dat enchanten en de skills die je moet kopen worden er ook niet goedkoper op... wanneer komen ze nou eens met een expansie, ik zou er iig graag iets over horen.[/quote:9a61308c5d]Geen enchanters? Welkom in de enchant hemel :P. Altijd klant voor handen hehe zo fijn! Ik kom constant mensen tegen die al voorzien zijn. Ben nog niet uit de guild gestapt. Enchanten zal ook altijd duur blijven, zeker na de 250. Het kan wel iets goeds toevoegen aan je gear :). Daarom heb ik het ook gekozen. Expansie? Daar heb ik nog niks van gehoord... Ben benieuwd wat ze dan gaan doen. Ik meen wel dat ze met het gebied achter de Greymane Wall bezig zijn (ben even de naam kwijt).
Link naar reactie
Zekers aan het begin geef ik het weg, maar zodra ze verslaafd zijn.... :evil: Ik hoop op een eiland met een paar lvl zones er op. Daarnaast is het met dit soort spellen normaal om iig een nieuw ras te introduceren, nieuwe skills en proffessions.. lvls tm 80-90 Ik verwacht heel wat, zeker omdat het spel immens populair is geworden, dus het zal wel zwaar tegenvallen :lol:
Link naar reactie
Ik ben ook zeker benieuwd wat er zal bij komen met de aangekondigde add-on. Ik hoorde iets van een apart eilandje erbij. En over enchanten ik ben nou net met een alt ermee begonnen en het valt me best wel tegen. Heb met me andere poppetje een paar keer de DM geleegd en al die groene items gemaild. Zit nou ondertussen op lvl 70 met enchaten. Maar twijfel er toch erg over om het te laten vallen. Het kost eigenlijk alleen maar geld. En of je er later ook geld mee kan verdienen weet ik eigenlijk niet. Kan er iemand misschien wat meer over vertellen?
Link naar reactie
Ik zit nu op 265 en soms heb ik geluk, dan verkoop ik een enchant voor 20g maar over het algemeen is het best zwaar en moet je er redelijk wat tijd in steken om iets te kunnen verkopen. Als je nou in een redelijk grote guild zit dan kun jeje enchants makkelijker verslijten aan mede guildmembers. Wat vooral in trek is is icy chill en crusader maar beide enchants zijn hoog. Ook de hoge bonussen zijn aardig in trek. Je kunt tot 250 jezelf financieren want tot die hoogte is het niet echt duur. Vanaf de 250 wordt het wel te duur om jezelf te enchanten en dan ga je pas verkopen.
Link naar reactie
[quote:b57baf8828="Rapier"]Wat vooral in trek is is [u:b57baf8828]icy chill en crusader [/u:b57baf8828]maar beide enchants zijn hoog. Ook de hoge bonussen zijn aardig in trek. Je kunt tot 250 jezelf financieren want tot die hoogte is het niet echt duur. Vanaf de 250 wordt het wel te duur om jezelf te enchanten en dan ga je pas verkopen.[/quote:b57baf8828] Icy chill ken ik wel, maar crusader??? :oops:
Link naar reactie
[quote:9a72344af0="Therasan"][quote:9a72344af0="Rapier"]Wat vooral in trek is is [u:9a72344af0]icy chill en crusader [/u:9a72344af0]maar beide enchants zijn hoog. Ook de hoge bonussen zijn aardig in trek. Je kunt tot 250 jezelf financieren want tot die hoogte is het niet echt duur. Vanaf de 250 wordt het wel te duur om jezelf te enchanten en dan ga je pas verkopen.[/quote:9a72344af0] Icy chill ken ik wel, maar crusader??? :oops:[/quote:9a72344af0]thottbot.com :). Wat die precies doet is mij een beetje onduidelijk maar ik heb al een paar mensen gehad die erom vroegen als ik de trade chan weer spamde met aanbiedingen :). Wat overigens ook in trek is is de +5 stat to all op de chest, deze kost wel rond de 110g :P. (90g aan reagents).
Link naar reactie
[quote:b21c22699d="Therasan"]Ben een Miner/enchanter.. :D Herbs?? Veel Geld??? vertel!!! Ik heb een Herbalist/Alchemist... Wat leveren hebs op? Ik heb er dus nooit bij nagedacht om deze te verkopen :-?[/quote:b21c22699d]Dat lijkt me wel een rare combinatie :). Herbs kun je in principe ook verkopen, sommige herbs hebben tailors nodig zoals wilvine. Vooral Kingsblood raak je wel kwijt! Voor prijzen kun je op www.allakhazam.com kijken! Ook Mining/skinning levert geld op, vooral natuurlijk op de hogere lvls.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...