Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

Whoa! Dat artefact is wel énooorm gaaf zeg! *drewl* Dus zelfs als je de top-ranking in PvP hebt, is zo'n Artefact wapen een héél stuk beter dan wat je bij die PvP-award krijgt? Jammer dat ze niet een paar geheime locaties/random plaatsen hebben waar je zoiets wel eens kan vinden. 't Ziet er wel geweldig uit zeg. Dan ben je gelijk voor de rest van je gaming-periode klaar met wapens zoeken, hahaha!
Link naar reactie
  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

[quote:282f5a24a9="flabber"]Whoa! Dat artefact is wel énooorm gaaf zeg! *drewl* Dus zelfs als je de top-ranking in PvP hebt, is zo'n Artefact wapen een héél stuk beter dan wat je bij die PvP-award krijgt? Jammer dat ze niet een paar geheime locaties/random plaatsen hebben waar je zoiets wel eens kan vinden. 't Ziet er wel geweldig uit zeg. Dan ben je gelijk voor de rest van je gaming-periode klaar met wapens zoeken, hahaha![/quote:282f5a24a9]Nee, die locaties zouden niet lang geheim blijven en dan heeft iedereen in no-time dat wapen.
Link naar reactie
Dergelijke items zijn super zeldzaam, zo is er voor zover bekend nog maar 1 rood item gedroped op alle server bij elkaar over alle maanden heen. Drop rate van zo'n item is 0,00001 % of zo ;) Oranje items zijn iets minder zeldzaam maar ook die heb een extreem lage drop rate. de kans dat iemand die heeft op een server met 10.000 users is zelfs heel klein. Focus je maar op Paarse (epic) items, deze zijn al moeilijk genoeg om te bemachtigen. Oranje en rood blijven extreem zeldzaam.
Link naar reactie
Even wat dingen over guilds ik zou het fijn vinden als iedereen een btje kan aangeven hoe dat bij hem/haar zit in de guild waar je in zit. Ik zit in een guild vanaf het begin dat die gemaakt werd, erg groot is deze niet en het vinden van nieuwe members is vrij lastig, ik zit me wel af te vragen hoe dat bij jullie zit? Komen er nog veel nieuwe mensen binnen? Hoe is het geregeld met de powerdistance in de guild? De leider is de absolute baas of iemand met een hogere rank is "meer" dan met een lagere rank? Of dat iedereen gelijk is? In de guild waar ik in zit is het zo dat iedereen gelijk is en dat lijkt mij persoonlijk toch wel de prettigste manier van een guild. Wat wordt er bij jullie gedaan aan meetings en raids? Ik probeer nu een meeting te regelen omdat we er tot nu toe nog weinig aan hebben gedaan. Voor de rest nog andere tips die het guild zijn verbeterd?
Link naar reactie
Ik zit nu een tijdje bij The Scourge op Draenor en dat is een guild van rond de 100/110 members. Er komen om de zoveel tijd nieuwe members binnen maar die worden meestal in de beginnersarea aangetrokken. In principe is iedereen gelijk maar de leider heeft wel een rol binnen de guild. We overleggen wel altijd waar we gaan raiden maar hij probeert ons toch altijd bij elkaar te houden :P. Hij heeft wel een paar mensen die ook andere mensen de guild in kunnen laten omdat hij er niet altijd is. We organiseren elke zondag een meeting gevolgt door een raid. Helaas zijn de meeste leden incl. de leider onder de 50 en loopt het vaak uit op een slachting. Wat dat betreft heb ik niet de indruk dat de leden ook echt actief zijn en dat is wel jammer. Voornaamste punt is gewoon plezier hebben en je te gedragen in een guild. We hadden laatst een lid die mij beschuldigde van een Ninjaloot terwijl 3 andere in de party ook hadden gezien dat hij niet had gerolt voor een blue item. Tjah dan pas je er niet echt meer bij (hij verliet de guild ook meteen).
Link naar reactie
Een Raid met 4-5 man? Da's inderdaad een petit groepje :D Waar Raiden jullie dan over het algemeen? Bij onze guild is een tijdje terug ook een aantal mensen uit de guilk gezet, omdat ze telkens Nederlands en Pools/Noors gingen praten. Bij ons is het wel belangrijk dat je gewoon engels praat, zodat iedereen het kan verstaan. In je eigen taal praten kun je ook prive doen ;) Maar verder is onze Guild nog behoorlijk behulpzaam. Soms kom ik wel eens iemand tegen van de Guild terwijl ik wordt afgeslacht door een elite/high level, maar we helpen elkaar áltijd.
Link naar reactie
[quote:6997eef45a="Therasan"][quote:6997eef45a="DaBehemoth"][quote:6997eef45a="Therasan"]Hoe hoger de dungeons, des te vaker mensen de n/g regel toepassen. Dus je moet er toch een keer aan geloven? :wink: Of je wacht en gaat solo.... :lol: [/quote:6997eef45a] Hmm of je gaat solo dan wens ik je veel plezier in je eentje in Stratholme, Scholomance, Upper and Lower Blackrockspire en Molten Core :D.[/quote:6997eef45a] Ik zal nooit solo gaan , ben een echte team player. Dit was een reactie op een discusie met oa flabber. Het is op onze server en iig in onze guild dat der greed regel redelijk door drukt met de enchanters en dat is wel jammer. Maar meestak geef ik aandat ik nog wat items heb die ze kunnen disenchanten en dan zijn ze wel makkelijk.[/quote:6997eef45a] Dat had ik ook wel door dat het hier om een reactie ging op dat wat Flabber vertelde ik wilde alleen maar aangeven dat als je graag solo speelt je echt geen kans maakt in de lvl 55+ instances je MOET in een groep. Molten Core kan geloof ik alleen maar in een raid van 40 personen. Ik zelf speel ook veel liever in groepsverband veel meer plezier te beleven.
Link naar reactie
Heeft er iemand een goede site waar guides staan voor de talent points? En dan zoek ik er eigenlijk 1 waar een guide staat over de talentpoints van de priest classe. Ik heb al rond lopen zoeken maar de meeste sites met guides over talentpoints hebben weer geen priest talentpoint guide... Ik weet dat je zelf een btje moet bepalen wat het handigste is enzo, maar het is wel fijn om ff te lezen wat een aantal ervaren priest spelers vinden van de verschillende talentpoints.
Link naar reactie
Ik denk dat je die info van ervaren Priests in de forums moet zoeken dan. Wow-europe.com heeft een erg goed forum, waar je enórm veel in kunt vinden. Je zou anders eens een draadje kunnen beginnen daar, met deze vraag. Zeker weten dat je daar een ton aan info krijgt dan. Maar www.wow.allakhazam.com/ en www.worldofwar.net hebben ook een heleboel informatie over die talentpoints. Mvg, Joram
Link naar reactie
Yo, heb een vraagje aan de World of Warcraft players hier. Kheb ook ff World of Warcraft gekocht. Nou hoorde ik al over dat je een Credit Card moest hebben. Deze heb ik niet maar ik wist dat je een maandje gratis kan spelen + 10 dagen voor een vriend. Dus dan dach ik speel ik ff maandje gratis en neem ik die 10 dagen ook ff mee dan zie ik het wel. Maar bij het registeren vraagt die gelijk al om een Credit Card ?. Okay ik ff zoeken wat je dan kan of moet doen, las ik als je geen Credit Card heb dan je wel verder kan met een Praipay Kaart. Maar hoe zit het nou met die maand gratis spelen plus die 10 dagen voor vriend. Wanneer kan ik die nou gebruiken. Alleen als ik een Credit Card heb Dus dan komt het op neer dat ik de maand kwijt ben plus 10 dagen en gelijk al een Praipaid moet kopen. ? Alvast bedankt, :D
Link naar reactie
Die 10 dagen voor een vriend zaten toch alleen bij de collectors editie of is dat nu standaard? Ik had verwacht dat ze dat gedoe met het registeren en een betaalmethode kiezen wel verbeterd zouden hebben. Wat je dus moet doen is creditcard kiezen en dan gewoon maar wat invullen. Je kan dan gewoon een maand spelen en blizzard kijkt niet naar die gegevens totdat het moment is dat je moet betalen. Voor dat moment moet je dus een gamecard hebben aangeschaft en verander je je betaalmethode naar gamecard.
Link naar reactie
[quote:05c487521e="R-bin"]Die 10 dagen voor een vriend zaten toch alleen bij de collectors editie of is dat nu standaard? Ik had verwacht dat ze dat gedoe met het registeren en een betaalmethode kiezen wel verbeterd zouden hebben. Wat je dus moet doen is creditcard kiezen en dan gewoon maar wat invullen. Je kan dan gewoon een maand spelen en blizzard kijkt niet naar die gegevens totdat het moment is dat je moet betalen. Voor dat moment moet je dus een gamecard hebben aangeschaft en verander je je betaalmethode naar gamecard.[/quote:05c487521e] Kheb niet de collectors editie dus zal wel standard zijn. Bedankt voor de info !
Link naar reactie
[quote:8bf434bf25="Strength-Relax"]Yo, heb een vraagje aan de World of Warcraft players hier. Kheb ook ff World of Warcraft gekocht. Nou hoorde ik al over dat je een Credit Card moest hebben. Deze heb ik niet maar ik wist dat je een maandje gratis kan spelen + 10 dagen voor een vriend. Dus dan dach ik speel ik ff maandje gratis en neem ik die 10 dagen ook ff mee dan zie ik het wel. Maar bij het registeren vraagt die gelijk al om een Credit Card ?. Okay ik ff zoeken wat je dan kan of moet doen, las ik als je geen Credit Card heb dan je wel verder kan met een Praipay Kaart. Maar hoe zit het nou met die maand gratis spelen plus die 10 dagen voor vriend. Wanneer kan ik die nou gebruiken. Alleen als ik een Credit Card heb Dus dan komt het op neer dat ik de maand kwijt ben plus 10 dagen en gelijk al een Praipaid moet kopen. ? Alvast bedankt, :D[/quote:8bf434bf25]Dit probleem had ik ook toen ik mijn account registreerde. Het lukte me zelfs niet om random creditcard gegevens in te vullen want die pakte de site niet. Moest ik nog een weekendje wachten voordat ik de pre-paid card kon kopen voor 27 euro ;/. Speel het wel met veel plezier :P. Kun je die 10 dagen ook aan je eigen account toevoegen? Ik kon daar nl. niets over terugvinden. Het lijkt me ook niet dat het kan maar ik zou het wel eens willen weten.
Link naar reactie
Even wat anders: Wie speelt eigenlijk wat, waar en wat is je huidige level? Ik speel zelf een Undead Warlock van level 47 op Draenor. Ik ben nog niet in de batttlegrounds geweest want ik wil er eerst nog een paar leveltjes bij hebben voordat ik dat ga proberen. Heb nl. zo het idee dat ik wel een lekkere target ben voor al die Rogues en Pala's die er rondhobbelen :). De verhouding Alliance/Horde is bij ons ook 2.2/1 en dat is wel jammer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...