Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 352
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    353

Op PVP servers kun je NIET en horde en alliance spelen op PVE servers gaat dit wel. Druids zijn graag geziene gasten in raids/instance groepen mits ze weten wat ze doen (heb zelf een tauren druid op darksorrow) Meestal wordt er van je verwacht dat je als healer aan de slag gaat omdat je nu eenmaal niet zo goed kan tanken als een warrior of damage uitdeelt als de rogue houd daar dus rekening mee. Warlock is een lastige klasse om mee te spelen helemaal op PVP(ziet er nu iets beter uit door het feit dat je nu soulshards krijgt door honourable kills) Je spells zijn niet zo krachtig als die van de mage maar je DOT (damage over time) spells zijn heel vaak de reddende engel in gevechten en de spells die je kunt casten met de hulp van een soulshard zijn vaak life-savers. De pets imp, voidwalker, succubus, felhunter, infernal en doomguard hebben allemaal hun specialiteit. De imp is uitstekend in groeps verband door zijn stamina buff(bloodpact) (de bonus bij mij is nu 52 stamina voor ieder in de groep) en fireshield is ook handig. De voidwalker is het best te gebruiken als tank wanneer je solo bezig bent of in een klein groepje buiten de instances om. De succubus is goed tegen humanoids en een van de betere pets in pvp helaas is ze na de imp de zwakste van het stel(laag hp) stockades instance in stormwind is een leuke plek om de succubus uit te proberen vertel wel je groepleden dat ze NIET de persoon moeten aanvallen die 'seduced'is (er zweven hartjes boven de mob) netzoals je dat niet moet doen bij een sheeped of rogue stab attack. De felhunter is een spellcasters worst nightmare daar dit lieve beestje buffs kan weghalen bij zowel de mob als groepsleden hij kan voorkomen dat een spellcaster kan casten en is bovendien nog een aardige doch slechtere tank als de voidwalker. Infernals en doomguards zijn leuk maar levens gevaarlijk voor iedereen die ook maar in de buurt staat. Zolang de warlock de infernal of doomguard enslaved heeft is er niets mis maar als deze spell verbroken wordt en de infernal of doomguard is nog inleven bid dan maar dat de nieuwe enslave lukt of de banish spell lukt anders begin alvast rennen voor je leven :D. Ik geniet nog steeds van mijn warlock (lvl 55) en ben nu aan het kijken welk nieuw character ik zal beginnen als de lock lvl 60 heeft gehaald en zijn complete dreadmist set heeft en een beetje uitgekeken is op het endgame spul.
Link naar reactie
[quote:434d2f7d89="Therasan"]Ik heb nog geen mods gebruikt voor wow, ga nu toch maar eens kijken of het handig is om dit te gebruiken. En de battlegounds, hoe herken je deze? ik neem aan dat ze ook op de normal servers zitten... Ik spook meestal rond in SS[/quote:434d2f7d89] battlegrounds zitten in Alterac (in de buurt van Tarren mill) en in Ashenvale. Alterac is voor grote battles tusssen horde en alliance beide kampen hebben hier hun ingang in Alterac. Ashenvale(warsong gulch) is meer een mini campagne voor groepjes van 10 man om hier te komen ga naar de red portal in Ashenvale als alliance en als horde ga naar de rampart in het noorden van de barrens.
Link naar reactie
[quote:2c018b2e71="Therasan"]Ik ben gisteren een warlock gestart maar het beviel me wel. verder vind ik de teleport spell ook een uitkomst als je iemand snel in je groep wilt hebben. Is de ingang voor battlegrounds in Alterac ook een portal? Ik heb daar rondgezworven maar niks gevonden...[/quote:2c018b2e71] Onthoud wel dat de teleportspel eist dat twee teamgenoten ook aan de summon meewerken. Spel werkt als volgt klik op de persoon in je groep die je wilt teleporten en wees er zeker van dat je een soulshard hebt. cast the spel en blijf staan en beweeg niet nu moeten 2 teamgenoten rechtsklikken op het teleport vortex en ook NIET bewegen. lijkt simpel maar dat is het alles behalve....... in alterac zal de portal zich bevinden in een alliance kamp waar die zit weet ik niet ben nog niet in de battlefields geweest wilde eerst mijn infernal summon spel hebben.
Link naar reactie
Ah ik heb heel de zaterdag op Battlefields gezeten. Ik vind het wel een grappig idee om met een team capture the flag te spelen. Alleen een beetje zonde dat je er geen xp voor krijgt.. een dag spelen is toch vaak een level. Ik vind het nog steeds leuk om Scarlet Monestery te doen vooral het chapel gedeelte levert in een select groepje veel xp en $ op. Het enige nadeel aan battle fields is de enorme wachtrijen.... :evil:
Link naar reactie
Ja die wachtrijen heb ik ook veel mensen over horen klagen. Ik heb met mijn shaman alleen de warsong gulch BG gedaan een paar keer. Opzich is het best leuk alleen krijg je volgens mij meer honor points door een ouderwetse raid :) Zeker als je daar die vaak lange wachttijden bij op tel... (heb op die paar keer trouwens maar 10 min moeten wachten ofzo). 1 ding heeft blizzard hiermee wel opgelost en dat is dat XR continue plat ligt :lol: Wat heb je er trouwens aan als je iemand z'n insignia weg haalt nadat je hem verslagen heb?
Link naar reactie
Even iets tussendoor: Ik heb thuis mijn machine met Wow en nu vraag ik me af; kan ik Wow op mijn 2e machine installeren en spelen terwijl mijn eerste machine is ingelogd? Oftewel, 2 machines tegelijk spelen. Ik heb iemand die het spel ook wil proberen zonder de maandelijkse kosten :) (liefst op dezelfde server).
Link naar reactie
Ik was gister ook in SM, maar die drops, XP en $$ vielen me zwaar tegen eerlijk gezegd. Als ik normaal vecht tegen gewone beast e.d. krijg ik bijna net zoveel. Ik ben een lvl 37 druid, en ging samen met Therasan (zie hierboven) naar SM... 1 groene drop, maar verder niets bijzonders eerlijk gezegd. Mvg, Joram
Link naar reactie
Wow! Die ziet er inderdaad onwijs gaaf uit! Wedden dat ik 'm net 'n paar emmers water ook alleen af kan? :D Raids e.d. vind ik wel hartstikke gaaf, en soms een grote groep ook wel. Maar je hebt zo enorm vaak gezeik. Veel mensen proberen van tevoren alvast een wapen of stuk armour te claimen. Roll er lekker voor. Win je niet, dan heb je pech. Als de winnaar het niet nodig hebt, kun je altijd nog onderhandelen. Ook al heb ik soms iets niet nodig (een zwaard voor een druid?), het geld kun je altijd goed gebruiken. Maar dat geconfisceer van items die ze misschien niet eens vinden vind ik zo jammer soms. Als je met z'n 2en een dungeon in gaat kan het wel, maar in een grote groep moet je gewoon netjes op je beurt wachten. Vandaar dat ik vaak alleen ga, en dan desnoods m'n geld uitgeef in de AH :)
Link naar reactie
[quote:37d5cb227e="Red Dragon"]Ik doe team en solo, vind het beiden erg leuk. Maar team heeft wel mijn voorkeur. Met een goede party kan je veel zwaardere quests doen en zo veel betere items krijgen dan je normaal met je level zou pakken. Qua draak zijn er wel meer dan Dire mall. Zwaarste dungeon is "Molten Core" dat is een level 60 Raid dungeon, daar moet je met 30 a 40 level 60 gasten in gaan en zelfs dan heb je een grote kans dat je een "total wipe out" hebt. de Boss monsters zijn daar Level 63 Boss (niet Elite maar Boss, dat is hoger). check de monsters daar: http://wow.allakhazam.com/dyn/mobs/zone84.html[/quote:37d5cb227e] Ach..... is dat alles... :o UCH! dat is vrij heavy! @ Red Dragon Ben je al met een nieuwe char begonnen? [size=9:37d5cb227e]en wanneer lezen we iets over crossfire in C!T? :roll: [/size:37d5cb227e]
Link naar reactie
[quote:1a7e1cd41b="flabber"]Wow! Die ziet er inderdaad onwijs gaaf uit! Wedden dat ik 'm net 'n paar emmers water ook alleen af kan? :D Raids e.d. vind ik wel hartstikke gaaf, en soms een grote groep ook wel. Maar je hebt zo enorm vaak gezeik. Veel mensen proberen van tevoren alvast een wapen of stuk armour te claimen. Roll er lekker voor. Win je niet, dan heb je pech. Als de winnaar het niet nodig hebt, kun je altijd nog onderhandelen. Ook al heb ik soms iets niet nodig (een zwaard voor een druid?), het geld kun je altijd goed gebruiken. Maar dat geconfisceer van items die ze misschien niet eens vinden vind ik zo jammer soms. Als je met z'n 2en een dungeon in gaat kan het wel, maar in een grote groep moet je gewoon netjes op je beurt wachten. Vandaar dat ik vaak alleen ga, en dan desnoods m'n geld uitgeef in de AH :)[/quote:1a7e1cd41b] Daar ben ik het niet mee eens. Als ik in een groep zit is de regel [b:1a7e1cd41b]Need before Greed[/b:1a7e1cd41b] Kijk eerst wie wat nodig heeft ([b:1a7e1cd41b]n[/b:1a7e1cd41b]) laat die persoon(en) rollen anders rolt iedereen ([b:1a7e1cd41b]g[/b:1a7e1cd41b]).
Link naar reactie
Dat vind ik zo lastig... als je met een groep van 5 bent, dan moet je na elke slag of stoot wéér rollen. Neemt alleen maar tijd in beslag, terwijl je ook gewoon om-en-om kan looten, en later maar eens kijkt wie wat nodig hebt. Dan kun je altijd met de ander onderhandelen. Als ik in een groep van 5 zit, en iedereen is level 38-40, en ik ben level 37, dan is er een dikke kans dat ik heel veel nodig heb, en de rest dus nauwelijks iets zou mogen krijgen. Dan klop ik 10x liever bij diegene aan van wie ik iets nodig heb, en gewoon onderhandel wat hij ervoor terug zou willen evt.
Link naar reactie
De N/G regel gebruik je over het algemeen alleen bij de Items waar je voor op de dobbelsteen moet klikken. 1. Je wacht met klikken en geeft eerst aan [b:a3c588648c]n[/b:a3c588648c] of [b:a3c588648c]g[/b:a3c588648c]. 2. Er kan dus een kleine discussie komen als meerdere personen het nodig hebben. 3. Mensen die het niet nodig hebben trekken zich terug 4. De persoon(en) die het nodig hebben rollen (dus meer kans) 5. wilt niemand het hebben (dus allemaal g'tjes) rolt iedereen. Je hebt dus veel meer kans op de spullen die je nodig hebt dan als iedereen voor alles rolt.
Link naar reactie
[quote:cad1109ef5="flabber"] Veel mensen proberen van tevoren alvast een wapen of stuk armour te claimen. Roll er lekker voor. Win je niet, dan heb je pech. Als de winnaar het niet nodig hebt, kun je altijd nog onderhandelen.[/quote:cad1109ef5]Dat werkt niet omdat blauwe of epic wapens bijna altijd binden op pickup. Daarom claimen de spelers van te voren de spullen al :P. Wij spreken vaak af dat we eerst zeggen of we het nodig hebben of niet middels n/g (need or greed) en dat de mensen met de need eerst mogen rollen en de rest passen. Als iedereen greed heeft mag je vrijelijk rollen. Vind ik persoonlijk een stuk beter, zo krijg ik tenminste mijn rare Cloths. Anders gaan die warriors ermee vandoor en het enige wat ze ermee kunnen is verkopen aan de vendors.
Link naar reactie
Ja, maar als je in een instance zit waar veel Druid spullen vallen, dan hebben alle tanks en mages gewoon pech, en krijg ik voornamelijk alle speciale drops. Buiten dat zoiets naar mijn mening niet helemaal eerlijk kan verlopen, kost het per drop weer meer tijd, dan wanneer je het later met degene die het nodig kan hebben altijd nog kan onderhandelen. Zit je lekker met 5 man in een instance, waar toevallig 6-7x iets voor een druid valt, dan heb ik dus al die keren een Need, terwijl de rest gewoon pech heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...