Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

[quote:4e0c159c33="sdk"][quote:4e0c159c33="Vunce"][quote:4e0c159c33]bij ps2 is kwestie van beetje camera bijstellen en rammen maar op die knoppen.[/quote:4e0c159c33]Blijkbaar heb jij dus de PS2 versie NIET gespeeld :D[/quote:4e0c159c33]uurtje[/quote:4e0c159c33] Je hebt hem dus idd niet gespeeld ... dan weet je zeker niet dat je niet meer de 100% auto-aim hebt uit de vorige delen. :roll: Op de pc moet het dan helemaal een eitje zijn, aangezien je dan met muis en toetsenbord kunt werken. :P Bovendien is een groot deel van de gein in de GTA-serie juist het gerotzooi eromheen. Ik ben zelf nog steeds niet van het 2e eiland af in de ps2-versie ...
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:ebff9226c8="rombaft"]heel stomme vraag : voor wat dient stamina eigenlijk ?? en mag je eigenlijk zonder vet rondlopen ?[/quote:ebff9226c8] Hoe hoger je stamina, hoe langer je kan sprinten en fietsen... En zonder vet zal je health achteruit gaan, maar teveel vet is ook niet goed, dus gewoon altijd een beetje vet behouden...
Link naar reactie
[quote:51222788f3="Capone"][quote:51222788f3="rombaft"]heel stomme vraag : voor wat dient stamina eigenlijk ?? en mag je eigenlijk zonder vet rondlopen ?[/quote:51222788f3] Hoe hoger je stamina, hoe langer je kan sprinten en fietsen... En zonder vet zal je health achteruit gaan, maar teveel vet is ook niet goed, dus gewoon altijd een beetje vet behouden...[/quote:51222788f3] Zullen je spieren ook achteruit gaan? Mijn muscle loopt steeds terug... :-?
Link naar reactie
[quote:b27cb09a84]Volgens mij moet je af en toe terug naar de gym om je spieren bij te houden, correct me if I'm wrong...[/quote:b27cb09a84]Is helemaal niet nodig. Zodra je linksboven het balkje van muscle ziet met een - ervoor, wandel je even bij een fastfood restaurant naar binnen en pak je 5 van de grootste menu's. Dan kun je er weer een paar (reallife) dagen tegen. Volgens mij heb ik dat in de tijd dat ik em heb uitgespeeld 3x moeten doen. Dit hebben ze expres zo gedaan omdat het anders het spelplezier flink bederft. PS: Aan muscles heb je trouwens niet veel, tenzij je natuurlijk heel losse handjes hebt. :wink:
Link naar reactie
[quote:9c57190333]terwijl in los santos had je van die 900 motoren. nu ja, we zien wel verder[/quote:9c57190333]Wacht maar totdat je op de NRG-500 hebt gezeten (die staat trouwens 3 minuten wandelen van je huis in Los Santos in een parkeergarage) dan vind je die FCR-900 maar een flutmotor. Ik heb AL mijn garages helemaal vol staan met NRG-500's. Autorijden gaat me veels te traag en om de haverklap zit je weer ergens tegenaan. Van mij hadden ze het spel Grand Theft Motor mogen noemen.
Link naar reactie
[quote:5fc678cc7c="Vunce"]Is helemaal niet nodig. Zodra je linksboven het balkje van muscle ziet met een - ervoor, wandel je even bij een fastfood restaurant naar binnen en pak je 5 van de grootste menu's. Dan kun je er weer een paar (reallife) dagen tegen. Volgens mij heb ik dat in de tijd dat ik em heb uitgespeeld 3x moeten doen. Dit hebben ze expres zo gedaan omdat het anders het spelplezier flink bederft. PS: Aan muscles heb je trouwens niet veel, tenzij je natuurlijk heel losse handjes hebt. :wink:[/quote:5fc678cc7c] Oke thanks, weet ik dat ook weer... (Ik hou er trouwens wel van om op straat gewoon ff een knokpartijtje te beginnen :P)
Link naar reactie
[quote:ac637f4a3f="Vunce"][quote:ac637f4a3f]terwijl in los santos had je van die 900 motoren. nu ja, we zien wel verder[/quote:ac637f4a3f]Wacht maar totdat je op de NRG-500 hebt gezeten (die staat trouwens 3 minuten wandelen van je huis in Los Santos in een parkeergarage) dan vind je die FCR-900 maar een flutmotor. Ik heb AL mijn garages helemaal vol staan met NRG-500's. Autorijden gaat me veels te traag en om de haverklap zit je weer ergens tegenaan. Van mij hadden ze het spel Grand Theft Motor mogen noemen.[/quote:ac637f4a3f] Heb ik ook mensen met gta vice city horen zeggen, dat motoren zoveel sneller zijn. Heb nog niet zon snelle motor gezien maar het is gewoon ff afw8en op de speedometer mod voor gta sa, dan kun je precies zien hoe snel alles is zonder configs te gaan moeten doorlezen.
Link naar reactie
[quote:70ad969bff="Dracoplasm"]@Capone, speel je dit spel serieus met een MX420? Mag ik vragen welke resolutie?[/quote:70ad969bff] Ik speel hem op 1024x768. De grafische instellingen staan wel allemaal laag (dus ook geen anti-alias uiteraard, ik zou het niet eens durven te proberen), behalve draw distance, die staat helemaal voluit (wil wel wat zien natuurlijk). Ik moet zeggen dat het er toch erg aardig uit ziet gezien mijn grafische kaart. Het is goed speelbaar, maar als er veel auto's/mensen/regen is dan wil het wel iets langzamer worden, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Link naar reactie
Yeahh, ik heb em ook, samen met nog 2 tentamens :-?. Ik kan er jammergenoeg nog niet al te veel tijd in steken dus, hoewel het wel verleidelijk is ;). Draait goed op m'n pc, 9600pro kan hem goed hebben. Alleen als het begint te regenen geeft het een beetje wazige effecten, maar nog wel goed speelbaar.
Link naar reactie
[quote:a960dbb577="Big Boss(ink)"]Ik heb per ongeluk een cheat geactiveerd (geen idee hoe eigenlijk) en dan geeft ie tijdens het saven aan dat ik een cheat heb aanstaan en dat dit niet goed is voor de savegame Hoe kom ik van die cheat af??[/quote:a960dbb577]het maakt verder niets uit; je kunt het spel gewoon opslaan maar ik heb ergens een keer gelezen dat je het spel dan niet 100% uitspelen kunt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...