Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

[quote:208be6278d="Noctus"]maar het levert wel wat geld op wat je in het begin wel kan gebruiken volgens mij om die huizen te kunnen aanschaffen.[/quote:208be6278d]Aan die huizen heb je toch ook niet veel? Met de NRG-500 is alles in Los Santos binnen 2 minuten te bereiken, hehe. En straks heb je zo veel geld dat je niet weet wat je ermee moet doen. Dan kun je natuurlijk altijd ff gaan woningwinkelen.
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:1b2c33fabb="Vunce"][quote:1b2c33fabb]Weet iemand hoe je zo'n gang krijgt??? (krijg steeds de mededeling you can now run a x member gang (4 atm). [/quote:1b2c33fabb]Aimen op een gangbanger (die van je eigen gang natuurlijk) en vervolgens op UP drukken.[quote:1b2c33fabb]Heb trouwens wat territories overgenomen, dat is wel cool gedaan. Kan alleen wel lastig zijn als er 10 man met ak's op je afrennen. (zit na uurtje of 6? gta op 16.56% complete)[/quote:1b2c33fabb] Houd maar op, heb je geen zak aan, aan het eind van het spel kun je toch weer helemaal overnieuw beginnen.[/quote:1b2c33fabb] over dat 2e, ja zag ik ook als spoiler (!) staan maar je krijgt er zoals die ene gast net zegt wel geld en gratis ammo voor en het is leuk om te doen. Bovendien kun je killen zonder politie achter je aan te krijgen en je wapenskills verbeteren in een snel tempo.
Link naar reactie
[quote:cf7c91e7a0]over dat 2e, ja zag ik ook als spoiler (!) staan maar je krijgt er zoals die ene gast net zegt wel geld en gratis ammo voor en het is leuk om te doen. Bovendien kun je killen zonder politie achter je aan te krijgen en je wapenskills verbeteren in een snel tempo.[/quote:cf7c91e7a0]Ik heb het zo spoilervrij als mogelijk willen zeggen :) Gratis ammo is heel makkelijk, koop wapens en doe de firerange challenge bij die grote Ammo-nation. Elke keer als je die doet krijg je meer ammo bij bepaalde wapens. Challenge aanvaarden en vervolgens weer meteen quiten, als je dat blijft herhalen heb je binnen no-time ontzettend veel munitie. En over je weapon skills, je skills gaan meer omhoog als je politie neerschiet. Dus, iedereen omver schieten, wachten totdat je iets van 4 sterren hebt en wanneer je bijna bent neergeschoten ga je saven. Hierna ben je al je sterren weer kwijt. Dan begin je weer opnieuw en opnieuw en opnieuw. Geld is makkelijk te verdienen bij ITB. Binnen een uurtje heb een paar miljoen. PS Ik ben 100% tegen cheaten, maar met glitches en bugs uitbuiten heb ik geen problemen mee :wink: (zolang je natuurlijk niet online bent, maar dat duur nog wel even met GTA)
Link naar reactie
[quote:17cfec6aed="Vunce"][quote:17cfec6aed]over dat 2e, ja zag ik ook als spoiler (!) staan maar je krijgt er zoals die ene gast net zegt wel geld en gratis ammo voor en het is leuk om te doen. Bovendien kun je killen zonder politie achter je aan te krijgen en je wapenskills verbeteren in een snel tempo.[/quote:17cfec6aed]Ik heb het zo spoilervrij als mogelijk willen zeggen :) Gratis ammo is heel makkelijk, koop wapens en doe de firerange challenge bij die grote Ammo-nation. Elke keer als je die doet krijg je meer ammo bij bepaalde wapens. Challenge aanvaarden en vervolgens weer meteen quiten, als je dat blijft herhalen heb je binnen no-time ontzettend veel munitie. En over je weapon skills, je skills gaan meer omhoog als je politie neerschiet. Dus, iedereen omver schieten, wachten totdat je iets van 4 sterren hebt en wanneer je bijna bent neergeschoten ga je saven. Hierna ben je al je sterren weer kwijt. Dan begin je weer opnieuw en opnieuw en opnieuw. Geld is makkelijk te verdienen bij ITB. Binnen een uurtje heb een paar miljoen. PS Ik ben 100% tegen cheaten, maar met glitches en bugs uitbuiten heb ik geen problemen mee :wink: (zolang je natuurlijk niet online bent, maar dat duur nog wel even met GTA)[/quote:17cfec6aed] Kijk eens bij je mission stats zeker 200 attempts en 40 complete :P
Link naar reactie
Ik heb het spel ook sinds gistermiddag... Mijn FX5700LE heeft er wel behoorlijk moeite mee. Soms krijg ik van die rare effecten, lijkt net of er warmte opstijgd (zoals je op TV zijn bij een formule 1 of DTM circuit). Iets overgeclocked en nu wil het wel wat beter. Over het spel: Tjah, ik zit nu op 3,5% en tot nu toe is alles zeer makkelijk. Wel probeer is zoveel mogelijk naar die sportschool te gaan. Ik heb het idee dat dat later in het spel wel handig kan zijn. Alleen dat dansen in de club wil me niet lukken. Je moet op het juiste moment op de pijltjes drukken, maar na een tijdje druk je nog steeds goed maar geeft ie aan dat het fout is. Dat had mijn kameraad ook met die missie in die PIMP-auto.
Link naar reactie
[quote:6ae1cb030e]Kijk eens bij je mission stats zeker 200 attempts en 40 complete [/quote:6ae1cb030e]Nee hoor, ik heb em al uitgespeeld, zijn iets van 100+ verhaallijn (=verplichte) missies en dan nog een paar side missions zoals Vigilante, ambulance, firefighter, pimpin, freightrain enz enz. Wanneer een missie failed is het meestal sneller om je laatste savegame te laden en dan weer opnieuw te doen, dus mission attempts zal niet overeenkomen met wat je daadwerkelijk hebt gedaan. Maar de meeste missies haalde ik in 1 keer. Nogmaals, ik heb het op de PS2 echt HEEEEEEL veel gespeeld, dus ik zit hier echt niet op te scheppen, ik had toen hij net uitkwam op de PS2 bij geen sociaal leven meer, vraag maar aan Jafo of RedDragon :D Maar er is nog zat te doen in San Andreas en het blijft leuk 'ff te doen' als je je thuis verveeld.
Link naar reactie
[quote:0cdd4ad56e]Over het spel: Tjah, ik zit nu op 3,5% en tot nu toe is alles zeer makkelijk. Wel probeer is zoveel mogelijk naar die sportschool te gaan. Ik heb het idee dat dat later in het spel wel handig kan zijn. [/quote:0cdd4ad56e]Is zeker aan te raden, vooral je stamina moet je meteen op het maximum krijgen, gewoon elke dag naar de gym en fietsen maar ! Het voordeel is dat stamina nooit meer minder kan worden, hoe vet of dun je ook wordt. [quote:0cdd4ad56e]Alleen dat dansen in de club wil me niet lukken. Je moet op het juiste moment op de pijltjes drukken, maar na een tijdje druk je nog steeds goed maar geeft ie aan dat het fout is. Dat had mijn kameraad ook met die missie in die PIMP-auto.[/quote:0cdd4ad56e]Op de PS2 kon je precies op de maat duwen, maar bij de Pc en xbox is me opgevallen dat de muziek niet helemaal synchroon loopt. je moet dus eigenlijk het geluid uitzettend en pas duwen wanneer de toets precies in het midden van het rondje staat.
Link naar reactie
ik zie hierboven dat hij ook met zijn fx5700le het beeld ziet golven (hoort dat????) en daar heb k ook last van. ik speel het spel wel op hoge resolutie en op hoog detail. Ik snap er nix van waarom dat met dit spel wel kan en met de rest van me spellen niet? en k vind het een leuk spel besteuring wel verandert want dat vond ik nix en de missie's zijn wel wat te makkelijk ben nu op 23% en nog geen moelijke missie's tegengekomen joddi
Link naar reactie
[quote:c5d482acc2]ik zie hierboven dat hij ook met zijn fx5700le het beeld ziet golven (hoort dat????) en daar heb k ook last van. ik speel het spel wel op hoge resolutie en op hoog detail. Ik snap er nix van waarom dat met dit spel wel kan en met de rest van me spellen niet? [/quote:c5d482acc2]Volgens mij hoort dat gewoon zo, ik heb het zelf ook. Vond het eerlijk gezegd ook niet vreemd. Ziet er wel mooi uit.
Link naar reactie
Tegen de tijd dat je die bende-gevechten krijgt staan je wapen-vaardigheden toch al aardig hoog. Tenminste bij de ps2-versie had ik het hoogste niveau met een wapen al vrij gauw bereikt. Een en ander is een kwestie van veel gericht schieten op van alles en nog wat. (of laat ik het zo zeggen : normale mensen zouden niet in een auto langs durven te rijden als ik op straat ben in SA ;)) // --- 'Nodig' zijn die woningen niet, maar het is wel handig als de politie achter je aan zit en je je op een simpele manier wat sterren kwijt wilt raken :) (waarom dacht je dat die kleren anders moest kopen ;)) En geloof me dan zijn 2 minuutjes racen wel eens erg lang ...
Link naar reactie
[quote:ed5bc3e575="JaFO"]Tegen de tijd dat je die bende-gevechten krijgt staan je wapen-vaardigheden toch al aardig hoog. Tenminste bij de ps2-versie had ik het hoogste niveau met een wapen al vrij gauw bereikt. Een en ander is een kwestie van veel gericht schieten op van alles en nog wat. (of laat ik het zo zeggen : normale mensen zouden niet in een auto langs durven te rijden als ik op straat ben in SA ;)) // --- 'Nodig' zijn die woningen niet, maar het is wel handig als de politie achter je aan zit en je je op een simpele manier wat sterren kwijt wilt raken :) (waarom dacht je dat die kleren anders moest kopen ;)) En geloof me dan zijn 2 minuutjes racen wel eens erg lang ...[/quote:ed5bc3e575] goh moeilijk hoor met je auto aim :roll: maar als je gewoon missies doet dan krijg je je eerste gangwar als je skils nog net gangster zijn (1 boven niks zegmaar...) dus weet niet wat jij hebt zitten doen :P
Link naar reactie
[quote:d9426111c7="Vunce"][quote:d9426111c7]goh moeilijk hoor met je auto aim [/quote:d9426111c7]Auto-aim werkte alleen op mensen en daarbij heb je op de PC ook nog eens veel makkelijker headshots, juist omdat je geen auto-aim hebt.[/quote:d9426111c7]jah maar jafo heeft de ps2 versie gedaan zegt ie... bij ps2 is kwestie van beetje camera bijstellen en rammen maar op die knoppen.
Link naar reactie
Als je een vliegtuig wilt hebben: Ga naar de hoofdingang, er wordt dan gezegd dat je niet genoeg ervaring hebt om er in te mogen. Nu parkeer je een auto daar links in de hoek naast de ingang, je springt op de auto, en je kunt over het hek klimmen. Nu kun je een soort verhoging oplopen en over een 2de hekje springen. Nu ben je op het vliegveld en kun je vliegen. Een vliegtuig kun je even taxiën door tegen de neus te lopen.
Link naar reactie
[quote:2f039a8809="NoepZor"]Als je een vliegtuig wilt hebben: Ga naar de hoofdingang, er wordt dan gezegd dat je niet genoeg ervaring hebt om er in te mogen. Nu parkeer je een auto daar links in de hoek naast de ingang, je springt op de auto, en je kunt over het hek klimmen. Nu kun je een soort verhoging oplopen en over een 2de hekje springen. Nu ben je op het vliegveld en kun je vliegen. Een vliegtuig kun je even taxiën door tegen de neus te lopen.[/quote:2f039a8809] Waar zit het vliegveld ookalweer? Kan hem niet meer vinden (het kan zijn dat ik scheel ben... :P)
Link naar reactie
Hoe sprint je met een fietsje? Ik heb stamina nu op de helft en met spatie rem je alleen (spatie werkt normaal als sprint) [quote:f44bd586cd="pcguy"] Lijkt hier overigens wel een sport om hem snel uit te spelen, maar ik vind het veel leuker om gewoon wat te klooien, dat uitspelen komt vanzelf wel...[/quote:f44bd586cd] Dat heb ik dus ook. Zodra je de stad uitgaat (door te zwemmen ofzo) dan heb je direct 4 sterren en dan kun je de lol op. Zo heb ik zobeetje al een rondje gemaakt door heel het gebied en net geen waterhelicopter bereikt.
Link naar reactie
[quote:d9a94a8c24="pcguy"]Zuid oost los santos ongeveer. Kijk maar eens op je kaart (menu --> map) Lijkt hier overigens wel een sport om hem snel uit te spelen, maar ik vind het veel leuker om gewoon wat te klooien, dat uitspelen komt vanzelf wel...[/quote:d9a94a8c24] Misschien dat hier mensen zitten voor wie dit de 5e gta is dus dat allemaal al gehad hebben :wink: Heeft iedereen de reclame al gezien? Best lache http://www.juiceherup.com/juiced.wmv
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...