Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

Anders zou je dat kaartje niet hebben bedoelt hij. Heeft ie zeker nog nooit van printers en kopiëer apparaten gehoord.... @SDK, Je probeert alles wel leuk af te kraken maar van jou kant heb ik nog geen argumenten gehoord waarom bijv een echte stad niet goed zou zijn... begin nou eerst eens met het onderbouwen van je eigen meningen/stellingen/conclusie's en ga daarna pas iedereen af proberen te kraken.
Link naar reactie
Beter lezen misschien? Heb toch gezegt dat een echte stad nabouwen bijna niet mogelijk is, zal het ff snel verder uitdiepen (pff heb hier eigenlijk ff geen tijd voor :-? ) niet alleen kost het erg veel tijd een stad na te maken doordat je echt moet bestuderen hoe alles in elkaar zit het is bovendien lastiger iets waarheidsgetrouw na te maken dan het zelf te verzinnen. Alles moet precies goed staan anders komt het niet uit, bouw je zelf een level (zoals gta doet) dan heb je daar geen last van. Een echte kopie van een stad zoals in sommige games (niet echt goed) is geprobeerd is zonde van het geld, kost te veel tijd en is eigenlijk niet haalbaar. (heb zelf weleens een level proberen na te bouwen in ut engine) halverwege kom je echt in de problemen kwa dimensies... bij gta is het btw meer een soort van halve inspiratie... @pcguy Inderdaad toen had ik nog niet eens een scanner en ook al had ik die... moet je toch echt ergens een orgineel hebben om iets in te scannen, als je een 5e of verdere versie kopie hebt heb je dat dus echt niet. Zelfde geld voor games van twilihght of games die per post zijn besteld zoals het vroeger ging.
Link naar reactie
[quote:b44afad162="sdk"][quote:b44afad162="Vandread"]Wie heeft het over copietjes? Denk meer dat de algemene gedachte en bekende punten worden overgenomen.[/quote:b44afad162] jij begon over gta in tokyo :roll:[/quote:b44afad162] [quote:b44afad162="sdk"]Beter lezen misschien?[/quote:b44afad162] :lol: PS: ja we weten dat je goed bent in het op alle slakken zou leggen maar doe dat nou niet altijd joh [img:b44afad162]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/clown.gif[/img:b44afad162]
Link naar reactie
[quote:fc91e92bbb="brammy!"][quote:fc91e92bbb="NoepZor"]hoop dat je in kunt stellen dat je eigen radiostation steeds gebruikt wordt, en datje een map met mp3 kunt selecteren ipv alles kopieren[/quote:fc91e92bbb] je kan een map plaatsen met alle snelkoppelingen van de muziekjes erin geloof ik[/quote:fc91e92bbb] Dit vind ik ook raar, wie heeft hier een oplossing voor? Ik heb al mijn mp3's gesorteerd op cd, dan moet ik dus bij iedere cd snelkoppelingen gaan maken? :S Dat kan dan wel even duren...
Link naar reactie
[quote:73f7796d37="Zenos"][quote:73f7796d37="brammy!"][quote:73f7796d37="NoepZor"]hoop dat je in kunt stellen dat je eigen radiostation steeds gebruikt wordt, en datje een map met mp3 kunt selecteren ipv alles kopieren[/quote:73f7796d37] je kan een map plaatsen met alle snelkoppelingen van de muziekjes erin geloof ik[/quote:73f7796d37] Dit vind ik ook raar, wie heeft hier een oplossing voor? Ik heb al mijn mp3's gesorteerd op cd, dan moet ik dus bij iedere cd snelkoppelingen gaan maken? :S Dat kan dan wel even duren...[/quote:73f7796d37]zoveel werk is een snelkoppeling maken nu ook weer niet... rechtermuis op een bestand-->snelkoppeling maken. Maar wat had je dan gedacht dat je gta kon vertellen naar die cd's van jou te kijken??? Makkelijkste is het gewoon zoals in het vorige deel te doen, de mp3tjes die je wilt gebruiken in de gta muziek map te zetten. Bij deze versie moet je echter nog wel ff dat rechtermuis snelkoppeling maken doen.
Link naar reactie
[quote:b125403cbb="sdk"]zoveel werk is een snelkoppeling maken nu ook weer niet... rechtermuis op een bestand-->snelkoppeling maken. Maar wat had je dan gedacht dat je gta kon vertellen naar die cd's van jou te kijken??? Makkelijkste is het gewoon zoals in het vorige deel te doen, de mp3tjes die je wilt gebruiken in de gta muziek map te[/quote:b125403cbb] Als je bij vele gigabytes aan muziek bij iedere cd snelkoppelingen moet gaan maken is dat wel veel werk...
Link naar reactie
[quote:589f410798="Zenos"][quote:589f410798="sdk"]zoveel werk is een snelkoppeling maken nu ook weer niet... rechtermuis op een bestand-->snelkoppeling maken. Maar wat had je dan gedacht dat je gta kon vertellen naar die cd's van jou te kijken??? Makkelijkste is het gewoon zoals in het vorige deel te doen, de mp3tjes die je wilt gebruiken in de gta muziek map te[/quote:589f410798] Als je bij vele gigabytes aan muziek bij iedere cd snelkoppelingen moet gaan maken is dat wel veel werk...[/quote:589f410798]tip1 gebruik dvd's bij voorkeur dvd9's :wink: daarna control+a (select all)--> rechtermuis-->snelkoppeling maken. Je kan trouwens maar 1 nummer tegelijk beluisteren hoor :wink:
Link naar reactie
[quote:4e29a812d9="sdk"]Heeft iemand bij de driving school die alley oop al voor elkaar gekregen??? er staat up en down to control the car in the air maar neew aan dat dat W en S zijn? edit: door puur geluk heb ik hem na een keer of 10...[/quote:4e29a812d9]Bij de xbox en PS2 ging dit met dezelfde controls als waar je normaal ook mee stuurt. Veel plezier bij "Burn & Lap" trouwens, met een control pad kun je nog eens mee smijten. Toetsenborden willen wel eens stuk gaan :D
Link naar reactie
[quote:9a5599c676="Vunce"][quote:9a5599c676="sdk"]Heeft iemand bij de driving school die alley oop al voor elkaar gekregen??? er staat up en down to control the car in the air maar neew aan dat dat W en S zijn? edit: door puur geluk heb ik hem na een keer of 10...[/quote:9a5599c676]Bij de xbox en PS2 ging dit met dezelfde controls als waar je normaal ook mee stuurt. Veel plezier bij "Burn & Lap" trouwens, met een control pad kun je nog eens mee smijten. Toetsenborden willen wel eens stuk gaan :D[/quote:9a5599c676]die had ik in 1 keer :P maar AAAA KLOTE SPEL!!! liep in nieuwe missie geval ipv save punt krijg ik 1 of andere kk missie waarvoor ik 10 jaar moet rijden ik ok doe die missie wel ff is het 1000km rijden en aan einde rijd ik die auto op de kop. Kan weer helemaal overnieuw beginne met driving + die missie :evil: en zit weer vast bij die klote Alley oop!!! Ik snap hem gewoon niet kom ALTIJD op mijn zijkant of na het neerkomen komt hij wel in een slip.. geen idee wat ik in de lucht moet doen probeer het met W en zonder W maar zie geen fucking verschil. edit: heb hem na 10+ keer misschien wel 20 keer... :-? city slick voor als je die bedoelde had ik deze keer pas 2e keer omdat op de terugweg 1 of andere idoot ineens linksafsloeg terwijlik hem inhaalde :P
Link naar reactie
[quote:1a24d9bbcc="Zenos"][quote:1a24d9bbcc="sdk"]zoveel werk is een snelkoppeling maken nu ook weer niet... rechtermuis op een bestand-->snelkoppeling maken. Maar wat had je dan gedacht dat je gta kon vertellen naar die cd's van jou te kijken??? Makkelijkste is het gewoon zoals in het vorige deel te doen, de mp3tjes die je wilt gebruiken in de gta muziek map te[/quote:1a24d9bbcc] Als je bij vele gigabytes aan muziek bij iedere cd snelkoppelingen moet gaan maken is dat wel veel werk...[/quote:1a24d9bbcc] kan je geen snelkoppeling naar je dvd/cd speler maken? :lol:
Link naar reactie
Hoe maak je een drive-by met een boot?? Ik moet met die missie 'pier 69' ryder afknallen terwijl ik em achtervolg met mn boot... Maar het lukt me om die boot toch ontploffen te brengen. Gtagames geeft aan dat ik drive-by's moet doen. Maar hoe doe ik dat?? *edit, ik heb em nu wel gehaald, maar dit heb ik gedaan door een keer te stoppen en dan met de rocket launcher op de boot te schieten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...