Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

Ik vind dit echt een geweldig spel, maar ze hadden wel wat aan de AI moeten doen.. :roll: Helemaal op de snelweg; er hoeft maar iets te gebeuren of er liggen allemaal auto's boven op elkaar, en ze remmen ook niet af ofzo als er vlak voor hun neus een ongeluk gebeurt. Ze geven gewoon plankgas. :lol: :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:0786875a6c="sdh"]Ik vind dit echt een geweldig spel, maar ze hadden wel wat aan de AI moeten doen.. :roll: Helemaal op de snelweg; er hoeft maar iets te gebeuren of er liggen allemaal auto's boven op elkaar, en ze remmen ook niet af ofzo als er vlak voor hun neus een ongeluk gebeurt. Ze geven gewoon plankgas. :lol: :roll:[/quote:0786875a6c] Heb het idee dat dat juist express is gedaan... vindt dat juist super realistisch. Moet jij eens stil gaan staan op een snelweg (en dan niet zon 100 snelweg maar een 120 waar iedereen 140 rijd) en dan kijken wat er gebeurt...
Link naar reactie
[quote:af6a103d3a="sdk"][quote:af6a103d3a="sdh"]Ik vind dit echt een geweldig spel, maar ze hadden wel wat aan de AI moeten doen.. :roll: Helemaal op de snelweg; er hoeft maar iets te gebeuren of er liggen allemaal auto's boven op elkaar, en ze remmen ook niet af ofzo als er vlak voor hun neus een ongeluk gebeurt. Ze geven gewoon plankgas. :lol: :roll:[/quote:af6a103d3a] Heb het idee dat dat juist express is gedaan... vindt dat juist super realistisch. Moet jij eens stil gaan staan op een snelweg (en dan niet zon 100 snelweg maar een 120 waar iedereen 140 rijd) en dan kijken wat er gebeurt...[/quote:af6a103d3a] Mensen vol in de remmen gaan maar te laat zijn met remmen en hem raken, echter wel met een lagere snelheid als waarmee ze reden...
Link naar reactie
[quote:e5887345a6="pcguy"][quote:e5887345a6="sdk"][quote:e5887345a6="sdh"]Ik vind dit echt een geweldig spel, maar ze hadden wel wat aan de AI moeten doen.. :roll: Helemaal op de snelweg; er hoeft maar iets te gebeuren of er liggen allemaal auto's boven op elkaar, en ze remmen ook niet af ofzo als er vlak voor hun neus een ongeluk gebeurt. Ze geven gewoon plankgas. :lol: :roll:[/quote:e5887345a6] Heb het idee dat dat juist express is gedaan... vindt dat juist super realistisch. Moet jij eens stil gaan staan op een snelweg (en dan niet zon 100 snelweg maar een 120 waar iedereen 140 rijd) en dan kijken wat er gebeurt...[/quote:e5887345a6] Mensen vol in de remmen gaan maar te laat zijn met remmen en hem raken, echter wel met een lagere snelheid als waarmee ze reden...[/quote:e5887345a6]jah hallo... mensen die in het echt 1 keer botsen kunnen daarna niet doorrijden zou een beetje lame zijn als dat in gta zou zijn...
Link naar reactie
[quote:d1bb763a1c="pcguy"]Je suggereert dat mensen in het echt hun snelheid niet aanpassen als er voor ze iets gebeurt. Ik zeg dat ze dat wel doen. Jij komt daarna met doorrijden na het botsen? :roll:[/quote:d1bb763a1c]nee jij hebt het over het feit dat ze afremmen maar ik bedoel dat als dit zo in de game zo zou zijn ze helemaal geen schade zouden doen. (en ze doen nu ook al zo weinig schade want in de game kun je gewoon doorrijden na een dikke crash). Dus daarom moeten ze het zo laten (snel erop inrijden) totdat de auto's sneller kapot gaan.
Link naar reactie
[quote:2e9bc9c720="Zenos"]Tegenover de Ammunation staat een restaurant met een grote donut erbovenop, als je daar heen gaat kun je missies voor Tenpenny doen.[/quote:2e9bc9c720] Helaas zie ik nog steeds niet waar ik moet wezen. Bedoel je de Ammunation die rechtsonder op de kaart te vinden is of een ander? Is het normaal dat ik geen "hotspot" zie ? Edit- ben dus op zoek naar de plek voor de missie die na "House Party" volgt. Volgens een walkthrough die ik heb gevonden moet het de missie: "F. OFFICER FRANK TENPENNY, IT'S SAMUEL ****IN' JACKSON (555IVf) 1. *Burning Desires* (555IVf1)" zijn
Link naar reactie
[quote:b500b1b500="-[So]-Freak"]Al geprobeerd de house-party missie opnieuw te doen, als het goed is krijg je hierna een telefoontje (anders ff rondrijden, afstappen/uitstappen, en ff wachten..)[/quote:b500b1b500] Aangezien ik niet weet hoe je 1 missie kan overdoen ben ik het spel tot 2x aan toe overnieuw begonnen.... en loop steeds op hetzelfde punt vast. Het spel loopt bij mij helaas niet echt soepel. Het geluid is en blijft een probleem ondanks de juiste drivers etc. Een gevolg is dat gesproken tekst soms niet te horen is en ondertiteling zo snel voorbij komt dat je het niet meer kan lezen. Ik meen echter wel dat (bij de 3e keer) de telefoon overging maar ik ben bang dat ik deze weg ge-entered heb. De telefoon is daarna nooit meer overgegaan en ik ben al "dagen" verder. Ik kan wel weer overnieuw beginnen maar ik heb ondertussen zoveel geld, kleding en auto's verzameld (echt veel tijd in gestoken) dat ik niet weer opnieuw wilt beginnen
Link naar reactie
Ik kan wel meerdere savegames maken maar hoe lost dit het probleem op? (Het is nu in ieder geval te laat om savegames van voor de missie "House Party" aan te maken zodat ik kan gaan expirimenteren). Ik weet helaas nog steeds niet hoe ik nu verder kom of hoe ik 1 missie (in dit geval "house Party") kan overdoen.
Link naar reactie
Heb eindelijk die wang cars, merk dat je weer auto's kan exporteren zoals het hoort. Via de docks dus, net als in deel 1. Toen kon je er nog goed schuilen voor de politie door op de pond te springen :P helaas is het nu een schip met een ramp :P . Jammer dat je elke auto maar 1 keer kunt afleveren want het is toch wel in princiepe een belangrijk deel van de game (grand thef auto= engels voor autodiefstal) volgens mij kon je in deel 1 zoveel auto's exporteren als je wilde alleen kreeg je er steeds minder voor.
Link naar reactie
Nog even over de AI, ik ben nu aangekomen bij de missie dat de hele stad in puin ligt (Na de missie 'Riot') en die stomme OG gastjes (die bij je horen) lopen continu in de weg.. Staan ze achter me, word ik rustig van achter neergeschoten, omdat er domweg een vijand voor me staat.. Ik word hier echt helemaal leip van... :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...