Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:9389e5d271="tdw"]humz heb ook maar ff san andreas gekocht [sommigen gaan me nu raar aan zitten staren XD was toch maar 30 euri], maar ik kom niet verder dan die lowrider missie :( krijg de controls maar neit onder de knie :cry:[/quote:9389e5d271] 30 euri? waar? of is dit de normale prijs?
Link naar reactie
[quote:1b89fd6975="computer_nerdo"][quote:1b89fd6975="tdw"]humz heb ook maar ff san andreas gekocht [sommigen gaan me nu raar aan zitten staren XD was toch maar 30 euri], maar ik kom niet verder dan die lowrider missie :( krijg de controls maar neit onder de knie :cry:[/quote:1b89fd6975] 30 euri? waar? of is dit de normale prijs?[/quote:1b89fd6975]neej, normale prijs is rond de 45 euri, kheb m bij de mediamarkt in zoetermeer gehaald :D en ik heb [zonder het aanpassen van controls] uiteindelijk toch nog die lowrider missie gehaald :D
Link naar reactie
Ik koop praktisch niks bij de MM, die Duitsers zijn alleen het eerste jaar goedkoop om alles om hun heen weg te concureren en dan gaat het meteen weer omhoog. Soms zijn aanbiedingen leuk maar ze houden zich niet eens aan hun eigen laagste prijs garantie, mocht het je al lukken is het dezelfde prijs als bij de concurent, dan ga ik daar dus liever heen dan dat ik de MM verrijk... Voordelig zijn www.play.com en www.cdwow.net (laatste is gratis verzenden) Ontopic: Ik bak er echt niks van, gister heel even gespeeld, ik kan niet eens richten met schieten...erg wennen, maar ziet er wel leuk uit ;-)
Link naar reactie
[quote:35c233720c="Dracoplasm"]Haha nee dus... ben nooit een gta speler geweest. Ik vind het trouwens ook niet fijn lopen zonder muis, maar goed, dat is gewoon ff wennen.[/quote:35c233720c]je kan gewoon lopen met je muis :-? en dat schieten op die manier is nieuw in dit deel dus ook al had je alle 4 de vorige delen gespeeld dan nog had je er niet achter gekomen... :wink: (kwestie van ff die tips lezen links boven en alle knoppen proberen als je een nieuwe game krijgt).
Link naar reactie
[quote:7c69d5d894]Maar goed wanneer ik gewoon loop en beweeg mijn muis dan draai ik helemaal om het figuur heen, is mischien wel aan te passen maar ben ook [/quote:7c69d5d894]Dat wordt hier ook bedoeld, je muis is alleen om te richten, het toetsenbord gebruik je om je voort te bewegen. Net als je standaard FPS.
Link naar reactie
[quote:db04dbe054="Dracoplasm"]Ik begrijp het wel, maar bedankt voor de uitleg :wink: Heb ook niks bijzonder gedaan gewoon iemand kapot geslagen, een ambulance gepakt en alles omver rijden wat ik tegen kwam, hoe bedoel je zinloos geweld... :o :wink:[/quote:db04dbe054]dat is toch jou zieke geest :D ik heb nauwelijks burger slachtoffers (kun je zien bij stats) ik doe gewoon de missies en kil gangmembers van andere gangs. Dat iets mogelijk is betekent niet dat je dit MOET doen. btw weet iemand hoe dat importeren werkt en belangrijker waar (want dan zoek ik zelf wel ff uit hoe het werkt)???
Link naar reactie
Je hebt 2 soorten import: De import komt na een missie die je krijgt van je eigen garage in San Fierro, vanaf dat moment is pas het importeren 'klaar voor gebruik' vanaf dit moment krijg je een melding linksboven in je scherm als je in een auto stapt dat je deze kan afleveren in de haven in San Fierro (dit afleveren doe je dmv een kraan die daar staat. Je krijgt een missie dat je 'Wang Cars' moet kopen (een auto-showroom), als je deze hebt gekocht krijg je ook missies bij je garage en moet je verschillende auto's stelen dmv missies die je kan volgen bij je garage, deze missies wijzen allemaal zichzelf (is duidelijke uitleg bij..)
Link naar reactie
[quote:f8db003456="-[So]-Freak"]Je hebt 2 soorten import: De import komt na een missie die je krijgt van je eigen garage in San Fierro, vanaf dat moment is pas het importeren 'klaar voor gebruik' vanaf dit moment krijg je een melding linksboven in je scherm als je in een auto stapt dat je deze kan afleveren in de haven in San Fierro (dit afleveren doe je dmv een kraan die daar staat. Je krijgt een missie dat je 'Wang Cars' moet kopen (een auto-showroom), als je deze hebt gekocht krijg je ook missies bij je garage en moet je verschillende auto's stelen dmv missies die je kan volgen bij je garage, deze missies wijzen allemaal zichzelf (is duidelijke uitleg bij..)[/quote:f8db003456]dat is export en die heb ik al gedaan :wink: als je een auto exporteert krijg je steeds een melding dat je ook kan importeren.
Link naar reactie
[quote:7c5be57867]btw weet iemand hoe dat importeren werkt en belangrijker waar (want dan zoek ik zelf wel ff uit hoe het werkt)???[/quote:7c5be57867]This Odd Job is available when the Customs Fast Track mission is completed. These cars can be found in specific places or on the streets. The more intact the car is delivered the more money is received for the car. There's a Pay and Spray close to the dock---it's in back of the car showroom northeast of the garage in Doherty. Here are the three lists of cars with their money amount earned (no damage). The entire list has to be completed before moving on to another list. When entering a car that has to be delivered, a notice in the upper left hand corner tells you it can be exported. The notice appears only when you are on the list that car is on (it won't appear for a car on the third list if you're on the first or second list). Deliver the cars by driving onto the ship or by crane. A chalkboard north of the crane lists the cars needed. [b:7c5be57867]When each car is delivered, they can be bought back on specific days of the week. Check the day of the week by pressing L1 when on foot.[/b:7c5be57867] After the third list is completed, $250,000 is rewarded. [b:7c5be57867]The cars can still be purchased from the board and some cars like the Monster Truck and Vortex are available as well.[/b:7c5be57867] //EDIT Om die auto's te kopen moet je in de daar aanwezig missie-trigger gaan staan.
Link naar reactie
Ik weet niet of het hier al langs gekomen is, maar ik heb een paar dagen terug ontdekt dat nvmixer, de geluidsmixer bij nvidia onboard geluid, problemen geeft met San Andreas. Ik heb de audiodrivers en nvmixer verwijderd en toen de nieuwste [b:676622324d]los te downloaden[/b:676622324d] audiodrivers gedownload. Bij het herstarten van windows krijg je na het verwijderen van de sound drivers de melding dat er nieuwe hardware is gevonden. Hierbij geef je de locatie op naar de net gedownloade drivers. Er zit verder namelijk geen setup bij. Hierna werkte SA op die pc perfect.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...