Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

Systeemeisen SanAndreas: Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher CD-ROM: 4X or Faster RAM: 256 MB RAM Recommended Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Bron: http://www.take2.co.za/product.php?id=52776
Link naar reactie
[quote:ecafddb1fb="JBS"]Hier hebben ze 't over 7 juni: http://pc.gamespy.com/pc/grand-theft-auto-san-andreas/606030p1.html[/quote:ecafddb1fb] 7 juni in de VS, 10 juni in Nederland. Zal hij (veel) beter zijn dan de PS2 versie? Ik hoop dat de verhaalduur een stuk langer is dan Vice City, want die had ik gauw uit. Ik ben trouwens bang dat mijn 2,4 ghz p4 het zwaar gaat krijgen...
Link naar reactie
ja idd een radeon 7000 bestaat volgens mij zelfs nog in pci-versie... Maar als het op de ps2 kan, kan het ook op mijn sysje! 8) De graphics zullen wel veeeeel mooier zijn denk ik, maar dat doet er niet toe want: [size=14:33d25f4069]ik wil 'm!!![/size:33d25f4069] lijkt me echt een supervet spel...
Link naar reactie
[quote:16cccba996="Vunce"][quote:16cccba996]Nog even, lijkt me erg leuk en ga hem dan ook halen, even kijken waar ik weer het goedkoopste uit ben [/quote:16cccba996] Ik weet wel waar hij het goedkoopst te krijgen is, maar als ik je dat ga vertellen ben ik bang dat deze post word verwijderd, haha[/quote:16cccba996] PM me maar ;-) Maar ik koop hem gewoon via cdwow.net of iets dergelijks, maar wil liever BF 2 hebben :-D
Link naar reactie
[quote:7fdc995397="NoepZor"]hoop dat je in kunt stellen dat je eigen radiostation steeds gebruikt wordt, en datje een map met mp3 kunt selecteren ipv alles kopieren[/quote:7fdc995397] Volgens de link die JBS plaatste, kan je inderdaad een map met mp3's selecteren en dat instellen als radiostation. Ook kan je er commercials tussen de liedjes door laten lopen van het spel zelf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...