Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:653dfb3ea7="computer_nerdo"][quote:653dfb3ea7="Vandread"][quote:653dfb3ea7="sdk"]Man wat heeft rockstar deze gta verneukt door er een halve rpg van te maken :-?[/quote:653dfb3ea7] Is het toch eigenlijk ook ;) "Role playing game" En wat doe je nou in dit spelletje? Juist ja je speelt iemand :lol:[/quote:653dfb3ea7] ja als je zo redeneert is bijna elk spel een rpg :wink:[/quote:653dfb3ea7] En dat is inderdaad zo. Alleen stat-freaks denken dat je per se stats (en levels e.d.) moet hebben om een rpg te kunnen maken. En dat terwijl het oorspronkelijke 'Adventure' (dat onstaan was uit de behoefte om op de pc een rpg te spelen) absoluut niet om stats ging, maar om het avontuur ... Je kunt beter zeggen dat het bij het computer rpg-genre (zoals die voornamelijk op consoles verschijnen) alleen maar om vechten en verbeteren van gevechts-stats gaat. Het avontuur is dan bijzaak geworden. // --- Overigens zijn de stats bij San Andreas zo goed als onzichtbaar. Op een enkele missie na heb je namelijk geen eisen die je verplichten bepaalde stats te hebben. Enige punt waar ze van belang zijn zijn je vriendinnetjes (Ik heb wat hamburgers lopen vreten *hint*). Maar aangezien die avontuurtjes geen rol spelen in het grote geheel is dat iets waar je je niet druk over hoeft te maken. Aan de andere kant leveren ze leuke geintjes op zoals gratis auto's, aparte kleding & gratis paint'n'spray.
Link naar reactie
[quote:0d3795f4a6="Vandread"][quote:0d3795f4a6="Rapier"]GTA moet wat dat betreft ook een actiegame blijven. Dat maakt het juist zo leuk.[/quote:0d3795f4a6] Echter het doel van game makers is inoveren. Als je telkens hetzelfde spel uitbrengt met andere levels/graphics blijven klanten namelijk vaak niet tevreden ;)[/quote:0d3795f4a6]als het concept goed is wel :D
Link naar reactie
[quote:bd112992f3="jellerbert"]mm moet ik mijn lung capacity eerst wel wat hoger krijgen :P en waar moet je foto's van maken in san fierro? EDIT: die opdracht wil echt niet, is er niet iets dat je harder zwemt ofzo?[/quote:bd112992f3]ja daar zit ik ook al een week ben er maar mee gestopt geen zin beetje uren lang onderwater te zwemmen...
Link naar reactie
ik heb die opdracht onderwater eindleijk gehaald :lol: na lang proberen... maar nu zit ik in las venturas bij de eerste opdracht, maar als ik dan het filmpje enz heb gehad zie je een kerel op een motorkap vastgebonden. maar als hij dan uit de garage wil rijden rijdt hij tegen een muur aan en blijft vastzitten :-? heb hem al heeel vaak geprobeerd maar het gebeurt steeds weer... :( zijn er geen patches daarvoor ofzo? [url]http://img151.imageshack.us/img151/4764/gtasa20050703104040218lm.png[/url] wil iemand mij ook even een pm sturen over die hoodlum patch? bvd@!
Link naar reactie
[quote:175e5e75e9="sdh"]hoe breek je nou eigenlijk in met GTA: SA? Kheb al vanalles geprobeerd maar ik weet echt niet hoe het moet.. :([/quote:175e5e75e9] Je meot een bepaalde 'van' hebben, degene waarin je ook in een v/d missies het huis van een oude man leeg hebt gehaald. Als je in die van rijdt, kun je winkels/huizen beroven.
Link naar reactie
[quote:0b25c36ed9="ludere"][quote:0b25c36ed9="sdh"]hoe breek je nou eigenlijk in met GTA: SA? Kheb al vanalles geprobeerd maar ik weet echt niet hoe het moet.. :([/quote:0b25c36ed9] Je meot een bepaalde 'van' hebben, degene waarin je ook in een v/d missies het huis van een oude man leeg hebt gehaald. Als je in die van rijdt, kun je winkels/huizen beroven.[/quote:0b25c36ed9]Die heb ik al gejat maar dan rijdt ik 's nachts naar een huis toe, maar dan gebeurd er niets...
Link naar reactie
Uit een FAQ gehaald:[quote:ae74ec51d3]Burglaries are enabled once the Home Invasion mission is completed. The black boxville is the only vehicle allowed for burglaries. There is a black boxville located in the western gap of the blue apartments south of Grove Street. Burglaries can only be done between 20:00 and 6:00. Click R3 after 20:00 to start burglaries. Once 6:00 is reached, you have five minutes to drop the items off at lockup. The lockup in Los Santos is in Playa Del Seville. Only houses with yellow icons on the doors can be entered. When entered, crouch to make little noise. If the noise meter fills, you have ten seconds to exit the house. If you don't make it out in ten seconds, you gain three stars. If you do make it, you can re-enter the house. To eliminate the noise level, shoot the dwellers with a silenced pistol. Most houses have one person, but some have two. The items that are available for stealing are appliances and electronics. Some places have around ten items, but some only have four. In front of the Vinewood sign, the westernmost house has eleven items. $10000 in property must be stolen to complete the Burglaries Odd Job. When completed $3000 is awarded.[/quote:ae74ec51d3]
Link naar reactie
[quote:14952bd913="sdh"]In welke stad is dat? :oops: [/quote:14952bd913] In Los Santos krijg je van je familie/bende-leden (ik dacht Rider) een opdracht om een inbraak te plegen met zo'n verhuis-wagen. Pas na die opdracht komt die wagen beschikbaar bij het rijtje huizen waar je later ook je 1e vriendinnetje vind. Het is een kwestie van in de wagen instappen en dan net als bij de taxi/politie/brandweer/ziekenauto/pimp-mobiel op de knop drukken waarmee je de mini-missie start. In het geval van de 'verhuiswagen' kun je de mini-missie alleen 's nachts starten. Zorg dus dat je de auto in de buurt van de huizen parkeert waar je wilt inbreken voor je start. Dat scheelt tijd en zorgt ervoor dat je maximaal van je tijd kunt profiteren. [quote:14952bd913] En wat wordt bedoeld met R3?[/quote:14952bd913] Da's een knop op de controller van de PS2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...