Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

Ik heb hem ook net gehaald, het spel viel mij grafisch niet heel erg tegen, vooral de crashes, explosies en bijv. de vonken als je op platte banden rijd vind ik erg mooi gedaan. Het rijden went ongeloofelijk snel, sterker nog, na verloop van tijd wordt het steeds handiger; je kan al de bocht omkijken voordat je erin stuurt... Het RPG element is heel leuk gedaan :D ! Ik zit nu (al) in San Fierro, 1 dag full-time gespeeld, blijft een simpel spel.. Maar, ik kan niet wachten totdat ik kan vliegen, kan iemand mij vertellen waar de pilot-school zit?, heb de Advanced Driving School al 'gehaald' (op 1 na alles goud), maar ik kan die pilot-school nergens vinden :-? ..
Link naar reactie
[quote:a1fa286cc7="-[So]-Freak"]Ik heb hem ook net gehaald, het spel viel mij grafisch niet heel erg tegen, vooral de crashes, explosies en bijv. de vonken als je op platte banden rijd vind ik erg mooi gedaan. Het rijden went ongeloofelijk snel, sterker nog, na verloop van tijd wordt het steeds handiger; je kan al de bocht omkijken voordat je erin stuurt... Het RPG element is heel leuk gedaan :D ! Ik zit nu (al) in San Fierro, 1 dag full-time gespeeld, blijft een simpel spel.. Maar, ik kan niet wachten totdat ik kan vliegen, kan iemand mij vertellen waar de pilot-school zit?, heb de Advanced Driving School al 'gehaald' (op 1 na alles goud), maar ik kan die pilot-school nergens vinden :-? ..[/quote:a1fa286cc7] Toen ik rondvloog kreeg ik op een gegevenmoment iets van een popupje erover....
Link naar reactie
[quote:156b8b0cfb="-[So]-Freak"]Maar, ik kan niet wachten totdat ik kan vliegen, kan iemand mij vertellen waar de pilot-school zit?[/quote:156b8b0cfb] De pilot school zit naast Las Venturas in de woestijn (boven de militaire basis), maar daar kan je pas later naar toe. Als je nu al wilt vliegen, kan je in los santos naar het vliegveld toe. Moet je even op de map kijken, bij het vliegveld aan de rechterkant van het hoofdgebouw (onder het industriele gebied), zit een poort. Normaal kan je alleen daar naar binnen als je een pilot license hebt, maar als je een auto voor dat gebouw zet waar die poortwachter in staat, kan je eroverheen klimmen en dan een vliegtuig jatten.
Link naar reactie
[quote:739899d1c7="Capone"]De pilot school zit naast Las Venturas in de woestijn (boven de militaire basis), maar daar kan je pas later naar toe.[/quote:739899d1c7] Het kopen van het vliegveld (kost 80.000) is de vierde missie in de woestijn, dus gewoon even flink doorspelen. :wink: In de woestijn vindt je trouwens ook nog een boat- en een bikeschool. Ook leuk.
Link naar reactie
Wie kan mij verder helpen ?? Ik heb gisteren bij de OG Loc's Missies: House Party met succes afgerond. (Schietpartij bij CJ's "start" huis) Ik weet nu niet meer wat ik moet doen. Ik heb begrepen dat de Tenpenny's Missies nu zouden moeten volgen maar ik zie geen "hotspot" op de rader waar ik naar toe kan rijden. :roll: HELP, waar zit de volgende missie ???
Link naar reactie
[quote:609fc69c73="sdh"]Ik kan echt nergens zo'n 'Black Boxville' vinden.. ik heb zo'n beetje heel Los Santos afgezocht maar ik zie hem nergens terwijl ik die missie van dat inbreken allang gedaan heb. Iemand een idee? Dat rijtje huisjes waar JaFO het over had kan ik ook niet terugvinden...[/quote:609fc69c73] Je staat voor dat huisje van je eerste vriendin, met je gezicht naar de straat. Ga aan de overkant op de stoep lopen (dus over de middenberm heen) naar rechts toe. Aan de linkerkant bij de blauwe huizen moet een black boxville staan. Wel goed kijken want hij is behoorlijk moeilijk te vinden.
Link naar reactie
ik heb 2 missies waarbij ik een beetje vast zit, eentje van die broer van Cj (ben weer terug op eerste eiland en er heerst totale chaos) nu moet ik 3 members van ceasar's gang oppikken die op het station staan, maar ik snap niet hoe ik ze nu mee moet krijgen, heb er al naast staan toeteren enzo... weet zeker dat ik hun op moet halen want als ik ze vermoord krijg ik mission failed. en ik heb ook een missie van Woozie waarbij ik uit een vliegtuig op een grote berg zou moeten springen, maar hij wil met driehoekje het vliegtuig maar niet verlaten, beetje vage boel of is het de bedoeling dat ik er ergens in de buurt land ofzo? nouja alvast bedankt voor jullie hulp. Dit is overigens de ps2 versie
Link naar reactie
[quote:09eb315528]maar ik snap niet hoe ik ze nu mee moet krijgen, heb er al naast staan toeteren enzo... weet zeker dat ik hun op moet halen want als ik ze vermoord krijg ik mission failed. [/quote:09eb315528]Volgens mij moet je gewoon naar een "missiestart rood dingetje" lopen/rijden [quote:09eb315528]en ik heb ook een missie van Woozie waarbij ik uit een vliegtuig op een grote berg zou moeten springen, maar hij wil met driehoekje het vliegtuig maar niet verlaten[/quote:09eb315528]Ik weet niet precies welke missie je bedoelt, als je die met die dam bedoelt moet je gewoon naar het punt op je map gaan. Daar zit een halo waar je doorheen moet vliegen, dan springt ie automatisch uit het vliegtuig. Die halo zit trouwens ERRUG hoog, dus je komt er niet zo makkelijk.
Link naar reactie
aah okee, ik ben er dus steeds vrij laag overheen gevlogen maar dan zal dat het probleem dus wel zijn dankje :) (ik geloof dat het inderdaad iets met die dam was) bij die andere missie met die 3 poppetjes is geen rood dingetje, ze zeggen dat ik naar het station toe moet om 3 gangsters op te pikken en dan laten ze me aan mijn lot over, krijg niet eens een wit stipje op mijn kaart waar ik heen moet... [quote:b75cfe1870="Zenos"]Kun je die mensen niet meekrijgen door met de rechtermuisknop op ze te klikken en dan g (weet niet hoe dat op de ps2 zit), net zoals je je eigen gang members meekrijgt?[/quote:b75cfe1870] ook al geprobeerd, maar je kan niet op deze mannekes richten...
Link naar reactie
[quote:a4a7602fd2="JaFO"]// computer_nerdo Is je auto wel groot genoeg ? ;) Ik kan me voorstellen dat ze daarom niet in willen stappen ... :P[/quote:a4a7602fd2] maar dan zouden de eerste 2 toch wel in moeten willen stappen? (zijn nog 2 plekken vrij) en dat ie dan zegt dat ik een ruimere auto moet gaan zoeken?
Link naar reactie
[quote:75d94f35a7="Capone"][quote:75d94f35a7="-[So]-Freak"]Maar, ik kan niet wachten totdat ik kan vliegen, kan iemand mij vertellen waar de pilot-school zit?[/quote:75d94f35a7] De pilot school zit naast Las Venturas in de woestijn (boven de militaire basis), maar daar kan je pas later naar toe. Als je nu al wilt vliegen, kan je in los santos naar het vliegveld toe. Moet je even op de map kijken, bij het vliegveld aan de rechterkant van het hoofdgebouw (onder het industriele gebied), zit een poort. Normaal kan je alleen daar naar binnen als je een pilot license hebt, maar als je een auto voor dat gebouw zet waar die poortwachter in staat, kan je eroverheen klimmen en dan een vliegtuig jatten.[/quote:75d94f35a7] Zover was ik idd ook :D , heb net de laatste San Fierro missie gehaald voordat je naar Las Venturas kan (ik kan dus nu naar LV) Ga het zo proberen!! //Edit: Ik heb de missie gevonden, leuk man dat vliegveld, behoorlijk duur, maarja, je krijgt er ook flink wat voor terug.. Zit nu inmiddels bij de jet-pack missie, opzich best wel lastig (vooral als je pc uitvalt als je bijna hebt opgeslagen :evil: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...