Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:dd46e00961="Zenos"]Met q of e naar de zijkant kijken en dan met lctrl schieten (muis werkt bij mij dan niet).[/quote:dd46e00961] kan alleen maar zeggen dat de controls in san andreas heel bugy zijn, bij mij werkt er ook regelmatig iets niet, kan ik dan soms mijn missie niet volbrengen wegens de nodige handleingen niet kunnne uitvoeren, ook niet als je ze dan manueel probeerd in te stellen, 't is altijd wat. nu zit ik bijna op ht eind van de game (nog een missie of drie te doen), moet ik enkele gangmembers recruiten, knop gaat niet, dus geen missie om uit te voeren, heb het dan maar opgegeven en speel nu vollenbak BF2
Link naar reactie
Pfff, ik vind die vliegschool zwaaaar tegenvallen. Met een de muis is het al helemaal niet te doen, ik krijg er gewoon geen handigheid in en dat ding gaat alle kanten op :( Maar als je San Fierro hebt voltooid heb je wel overal toegang :D. Wat een vrijheid.... Wat moet je trouwens doen om die legerbasis op te mogen? Als ik in de buurt kom krijg ik 5 sterren 8)
Link naar reactie
[quote:e8a664390e]Wat moet je trouwens doen om die legerbasis op te mogen? Als ik in de buurt kom krijg ik 5 sterren[/quote:e8a664390e]Pas bij 6 sterren komt het leger achter je aan. Op het militaire terrein zijn geen spawnpunten voor politie/FBI e.d. Dus als je eenmaal op het terrein zelf bent kun je er gewoon vrij rondlopen en bijv. een tank pakken. :D Het is NIET mogelijk om het terrein op te komen zonder dat je een wanted-level krijgt (buiten 1 bepaalde missie, meer vertel ik niet ivm spoilers.)
Link naar reactie
Er zit in de woestijn, vlakbij je vliegveld ook nog zown basis, alleen het slechte is, als je er alleen al te dicht langs rijd krijg je al gelijk 5 sterren. Gelijk de FBI en de SWAT achter je reet aan.. Gelukkig kon ik op tijd bij m'n savepoint komen :lol: Ik moet nu nog die (voor zover ik weet) laatste missie van Zero uitspelen, alleen elke keer lukt het maar niet, als ik een bom gooi op zown tank wordt ik zelf ook steeds geraakt en er zijn 3 tanks en ik heb 3 levens dus verlies ik steeds, en 1 keer lukte het wel en toen was de tijd om :|
Link naar reactie
[quote:4aa8101f41]Er zit in de woestijn, vlakbij je vliegveld ook nog zown basis, alleen het slechte is, als je er alleen al te dicht langs rijd krijg je al gelijk 5 sterren. Gelijk de FBI en de SWAT achter je reet aan.. Gelukkig kon ik op tijd bij m'n savepoint komen [/quote:4aa8101f41]Die basis bedoelde ik ook :) [quote:4aa8101f41]Ik moet nu nog die (voor zover ik weet) laatste missie van Zero uitspelen, alleen elke keer lukt het maar niet, als ik een bom gooi op zown tank wordt ik zelf ook steeds geraakt en er zijn 3 tanks en ik heb 3 levens dus verlies ik steeds, en 1 keer lukte het wel en toen was de tijd om :|[/quote:4aa8101f41]Je moet gewoon van die planken op de tanks gooien. Tis iets vaker gooien, maar je raakt wel zelf niet beschadigd.
Link naar reactie
Iemand tips voor de missie "air raid" van Zero ? 't is net alsof ik die *biep* vliegtuigjes alleen maar per ongeluk kan raken. 'Deconstruction' is op zich wel leuk, maar om een of andere vage reden kreeg ik een 'mission failed' omdat ik te lang bezig was met het laatste deel. Alleen stond toen geen meer timer in beeld, dus kwam het een beetje dom over. :(
Link naar reactie
[quote:a8bd1fb429]Iemand tips voor de missie "air raid" van Zero ? 't is net alsof ik die *biep* vliegtuigjes alleen maar per ongeluk kan raken. [/quote:a8bd1fb429]1. doe de missie overdag, de vliegtuigjes zijn namelijk niet te zien 's nachts. 2. concentreer je voornamelijk op de vliegtuigjes die veraf zijn, vooral wanneer het groepen vliegtuigjes zijn. 3. Negeer vliegtuigjes die al hun bom hebben gedropt.
Link naar reactie
[quote:e3eee770ef]Gtagames geeft aan dat ik drive-by's moet doen. Maar hoe doe ik dat?? [/quote:e3eee770ef]Op dezelfde manier als dat je dat met een auto doet. als het goed is moet je bij een van de eerste missies van het spel een drive-by doen op enkele ballas, dus je zou het moeten weten :wink:
Link naar reactie
[quote:26e5fe339a]1e is met Zero dat je de couriersdienst moet uitschakelen met die biplane. Ik hou dat kreng maar niet in de lucht. [/quote:26e5fe339a]Strategy: When flying the plane, the controls are very sensitive so be sure to not overcompensate. Try to avoid hitting any objects (e.g., street lights, trees, etc.) since this will cause a loss of time. Although the couriers can be killed in any order, using the following order will help ensure that they are all killed and you can land on the roof before the fuel runs out. After taking off, the first courier is in a van and is located just south of the shop. Try to shoot him before you pass the building so that you do not need to turn around. Continue south along the same road that runs in front of the shop and shoot the second courier on the bicycle (you should try to get to him before he reaches the next intersection). Turn right (west) and fly into Hashbury to find the third courier. The courier is in a van and is driving on a road from the right (north) to left (south). You should arrive at an intersection ahead of his path. Land the plane and when he passes (or stops at the traffic light), shoot him. Take off and begin flying toward courier #4 riding on a Sanchez. Use the map to determine a course to intercept him. When arriving at the courier's location, land behind him. Be sure to be lined up with him before shooting since if he is not destroyed quickly, he will shoot at the plane and drive away quickly. This courier is the hardest to kill since he can shoot at you while moving, even if you are behind him. After the courier is dead, use the on-screen radar to locate the last courier (driving in a van). Fly to his location and shoot the van from behind. Once all of the couriers are killed, fly to the Zero RC roof (you need approximately 1/4 fuel remaining in order to make it). When reaching the roof, land in the red marker on the roof. [quote:26e5fe339a]2e is met de pimpmobiel dat je die priester met dat hoertje moet uitschakelen. (6 deurs limo + auto met body guard)[/quote:26e5fe339a]Strategy: When chasing the preacher and bodyguards, ignore the Rancher and concentrate on the Stretch. Perform a drive-by and P.I.T. maneuver to force the Stretch to crash. When it does, the bodyguard's Rancher will stop, they will get out and move toward your car. Get out of the car and shoot the bodyguards as they approach. After the final phone call from Jizzy, drive to a Pay 'n' Spray or police bribe location to eliminate or reduce the wanted level.
Link naar reactie
[quote:26fa192c9e="Vandread"][quote:26fa192c9e="GamerNeo"]Jah ik kom niet verder bij die missie dat je achter dat plane van die hitman moet gaan vliegen en door de carona heen moet gaan..ik ben steeds te laat... :-?[/quote:26fa192c9e] Mij lukt het ook niet :cry: frustrerende missie :([/quote:26fa192c9e]Dat snap ik niet, je moet toch gewoon naar een punt op je map waar een vliegtuig is? Als je het vliegtuig ziet draai je je om en vlieg je door de corona heen. Ik kan me niet herrineren dat ik hier problemen mee had.
Link naar reactie
[quote:23adf66979="Vunce"]Dat snap ik niet, je moet toch gewoon naar een punt op je map waar een vliegtuig is? Als je het vliegtuig ziet draai je je om en vlieg je door de corona heen. Ik kan me niet herrineren dat ik hier problemen mee had.[/quote:23adf66979] /me ziet het vliegtuig, asap omdraaien, kom niet dichterbij.... @FTI ja werkt wel
Link naar reactie
[quote:6de18ac571="FTI"]denken jullie dat dit spel gaat lopen op deze machine?: p4 3,0 512mb ddr 533 [b:6de18ac571]X300SE 128mb (64bit :-? )[/b:6de18ac571] met alles op het laagste etc? edit: met lopen bedoel ik fps >15 :wink:[/quote:6de18ac571]weet niet of de game een software renderer heeft weet iemand dit? (zoals in ut03/4) want denk niet dat je 3d kaart/chip erg snel is... nog nooit een laptop gezien met een goede 3dkaart :P (jah paar duizend euro dan wel...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...