Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

die missie valt nog goed mee, dus naast de trein rijden, op een zeker moment moet je een dirt path nemen, maar daar moet je zo snel mogelijk terug af, terwijl je daarop rijdt kan die big smoke niet schieten, big smoke zegt op een zeker moment, tha train, the train, dan rijd je maar al af dat dirt path
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:3eb8043527="Vunce"] Aan je verhaal te lezen doe je 1 of 2 dingen verkeerd. 1: Je heb je tegenstander niet "gelocked" 2: Je wacht niet totdat CJ zijn hand omhoog doet.[/quote:3eb8043527] Het was optie 1 :D Ik stak em gewoon van achteren neer maar dat werkte dus niet. Niet goed gelezen dus. Ik heb em ondertussen gehaald nu dus ik speel weer vrolijk een paar dagen verder :D
Link naar reactie
[quote:5829a4e688="Robbert_o"]Nee ik bedoel gewoon als je op straat loopt. Of kan dit gewoon niet... ik dacht me te herinneren dat dit in de oudere (PS2) delen wel kon.[/quote:5829a4e688]pc heeft geen/niet echt aim help... (is ook niet nodig) maar met rechtermuis kun je wel iemand selecteren waar je op aan het schieten bent, dan zie je zijn health en je krijgt en crosshair.
Link naar reactie
[quote:cf46c4d7ec="pcguy"][quote:cf46c4d7ec="sdk"](!)(!)(!) Ik zie net in een missie het character van GTA3, dat is wel cool gedaan.[/quote:cf46c4d7ec] Welke missie? Misschien wel leuk om ff te melden...[/quote:cf46c4d7ec]gewoon doorspelen je komt hem vanzelf tegen :wink: (in tegenstelling tot sommige :P geef ik geen spoilers weg)
Link naar reactie
kan iemand even een screenshot maken en daarop de body armors en health hartjes aanvinken? ik kan ze nameljik niet vinden (weet niet OF ze er zijn :P) ik ben nu bij de missie house party en de eerste die je moet doen voor tanpanny (ofzoiets) met die molotovcocktails maar ik ga zelf de hele tijd dood:@ hoe doe je dit goed?
Link naar reactie
[quote:fad770ba66="jellerbert"]kan iemand even een screenshot maken en daarop de body armors en health hartjes aanvinken? [/quote:fad770ba66] Zoek ff in het PS2-topic. Daar zou ergens een link moeten staan. Ik dacht dat ik zelf de link nog had, maar ik ben hem ff kwijt. Enne 't is Tenpenny. De stem zou je bekend moeten voorkomen ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...