Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

der is wel wat veranderd kwa besturing hoor, met de auto, kan je nu met je muis helemaal rondkijken enzo, dat kon niet bij gta 3 en vc..... kvind et erg vervelend nu met camera en sturen van de auto :S rijd echt wel anders dan gta3 :/ weet niet of ik enige ben die dat doorheeft dat je nu bij de auto rond kan kijken.... voor rest, als je nu op achteruitklikt, draait het mannetje zich om, ipv naar achteren te stappen, wat ik zelf prettiger vind.... je moet zelf beetje voor camera spelen... vind ik vaak lastiger :/
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:05addc9f8d="sdk"]:-? het is hetzelfde als de vorige delen alleen een ander verhaal... je vindt deze game leuk of niet.[/quote:05addc9f8d] Wat is dit nou weer voor raars; "Je vindt deze game leuk of niet". Als je vroeger Doom1 supervet vond, hoef je doomII toch ook niet leuk te vinden? Ik bedoel dus, of er genoeg vernieuwingen in het spel zitten, om het spel nog steeds leuk te vinden en veel te spelen. Het is toch logisch dat je toch meestal eerst even gaat proberen of het leuk is, en dan pas 50 euro uit je zak te halen. Een auto koop je toch ook niet zonder hem gezien te hebben? Als er geen demo van komt is dat wel jammer vind ik. Tuurlijk; het spel zal grotendeels hetzelfde zijn als de vorige, omdat het anders niet bijna dezelfde naam zal dragen, maar er moet natuurlijk toch wel een nieuwe uitdaging in zitten, en zoiets kan je meestal in de demo wel uitproberen.
Link naar reactie
Ik ben het helemaal met je eens, als er geen demo uit komt ben ik helaas genoodzaakt hem illegaal te spelen en wanneer dat bevalt het spel aan te schaffen. Ik vind persoonlijk een demo heel erg belangrijk, ik vond bij vice city de besturing niet bepaald prettig bijvoorbeeld, maar dan zit ik wel meteen vast aan het aankoopbedrag van een kleine 50 euro.
Link naar reactie
[quote:189b50e260="Die hard gamer"][quote:189b50e260="sdk"]:-? het is hetzelfde als de vorige delen alleen een ander verhaal... je vindt deze game leuk of niet.[/quote:189b50e260] Wat is dit nou weer voor raars; "Je vindt deze game leuk of niet". Als je vroeger Doom1 supervet vond, hoef je doomII toch ook niet leuk te vinden? Ik bedoel dus, of er genoeg vernieuwingen in het spel zitten, om het spel nog steeds leuk te vinden en veel te spelen. Het is toch logisch dat je toch meestal eerst even gaat proberen of het leuk is, en dan pas 50 euro uit je zak te halen. Een auto koop je toch ook niet zonder hem gezien te hebben? Als er geen demo van komt is dat wel jammer vind ik. Tuurlijk; het spel zal grotendeels hetzelfde zijn als de vorige, omdat het anders niet bijna dezelfde naam zal dragen, maar er moet natuurlijk toch wel een nieuwe uitdaging in zitten, en zoiets kan je meestal in de demo wel uitproberen.[/quote:189b50e260] Ten eerste Rockstar maakt of zelden nooit demo's ten tweede zag doom 2 er totaal anders uit dan doom1 dus die vergelijking slaat nergens op. GTA San Andreas kan gewoon gezien worden als de 2e officiele mod op GTA3. Vond je gta 3 leuk dan is san andreas ook leuk, zelfde concept, zelfde besturing, ander verhaal, andere setting. Belangrijk deel van gta is dat het zo groot is, beetje lastig daar een demo van te maken, je kunt wel 1 blokje als demo vrijgeven maar dit past niet bij de game. Overgenootzaakt illegaal te spelen... beetje onzin je kunt gewoon revieuws lezen of het spelkopen en dan omruilen voor een andere als het niet bevalt (let ff op kan niet bij iedere winkel).
Link naar reactie
[quote:052fb6d350="JaFO"]Of je gaat ff naar een console-winkel en vraagt of je ff de ps2-versie mag spelen ... ;) SA kun je het beste samenvatten als meer van het zelfde, maar dan met meer variatie ter afwisseling. Lees het PS2-topic maar ff door als je meer wilt weten over die nieuwe extra features.[/quote:052fb6d350] doe dit niet!!! console versie is zo slecht dat je meteen gta sa vindt sucken (had ik zelf ook, gelukkig toch 2e kans op pc gegeven).
Link naar reactie
heb het vandaag geinstalleerd en gespeeld. grafisch toch een tegenvaller, sommige dingen vond ik zelfs dater echt niet door kon, bv als je een brandweerwagen hebt en je spuit water, water dan uitkomt is te grof, gewoon blokstraal terwijl we deze tijd in games al water hebben gezien..... , ook andere dingen zoal sde mensen, decor, ... echt niet afgewerkt en alles staat op max. Nu begrijp ik wat sommigen hier bedoelen met de spelbesturing,deze is niet meer wat het geweest is, maar dat is wel iets wat went (is nu al een beetje beter). MAAR, de game op zich is wel schitterend, schik het toch een hele tijd te spelen. Wel 1 keer een error gehad en zat terug in windows. Ook, als je in een taxi stap, dan komt er op het scherm, druk "2" om taximissies te starten, maar dit wil niet werken, evenals bij politievoertuigen
Link naar reactie
[quote:bd92f0a11b="rombaft"]heb het vandaag geinstalleerd en gespeeld. grafisch toch een tegenvaller, sommige dingen vond ik zelfs dater echt niet door kon, bv als je een brandweerwagen hebt en je spuit water, water dan uitkomt is te grof, gewoon blokstraal terwijl we deze tijd in games al water hebben gezien..... , ook andere dingen zoal sde mensen, decor, ... echt niet afgewerkt en alles staat op max. Nu begrijp ik wat sommigen hier bedoelen met de spelbesturing,deze is niet meer wat het geweest is, maar dat is wel iets wat went (is nu al een beetje beter). MAAR, de game op zich is wel schitterend, schik het toch een hele tijd te spelen. Wel 1 keer een error gehad en zat terug in windows. Ook, als je in een taxi stap, dan komt er op het scherm, druk "2" om taximissies te starten, maar dit wil niet werken, evenals bij politievoertuigen[/quote:bd92f0a11b] [color=red:bd92f0a11b][size=24:bd92f0a11b]zet vertical invert/inversion uit[/size:bd92f0a11b][/color:bd92f0a11b] over bugs meld ze gewoon aan rockstar als game legaal is.
Link naar reactie
[quote:ba678af461="sdk"] doe dit niet!!! console versie is zo slecht dat je meteen gta sa vindt sucken (had ik zelf ook, gelukkig toch 2e kans op pc gegeven).[/quote:ba678af461] En waarom is de ps2 versie dan zo slecht invergelijking met de pc versie? Het enige verschil is naar mijn idee de graphics die op de pc beter zijn (en of die nou zo goed zijn...). Daar bij heb je op de ps2 tenminste analoge besturing wat ik iig persoonlijk wel een stuk beter vind voor de besturing. (heerlijk niet altijd volgas te moeten rijden of vol je stuur om te moeten draaien). (niet specifiek @ sdk:) Zoiezo boeit het niet echt dat de graphics niet top zijn in een spel als GTA, het gaat hier ook niet om de mooiste graphics die je kan vinden maar om de enorme uitgebreidheid en mogelijkheden van dit spel. Als je iemand bent die opzoek is naar geweldige graphics in een spel dan is dit zoiezo geen spel voor jou en kan je beter de fps spellen blijven spelen. iig dat is mijn idee...
Link naar reactie
[quote:ba25b4e6db="D'acide"]Besturing op PC vind ik heerlijk, behalve het besturen van voertuigen, dit is toch wel jammer idd.)[/quote:ba25b4e6db] Gewoon op de pijltjes instellen, dan is het heel goed te doen. //Ik ben braaf geweest, ik heb hem gekocht. 8) (gisteren @ intertoys had ik de laatste, iemand anders die hem wilde kwam net na mij)
Link naar reactie
[quote:772dd1b4fe]Weet iemand hoe je zo'n gang krijgt??? (krijg steeds de mededeling you can now run a x member gang (4 atm). [/quote:772dd1b4fe]Aimen op een gangbanger (die van je eigen gang natuurlijk) en vervolgens op UP drukken.[quote:772dd1b4fe]Heb trouwens wat territories overgenomen, dat is wel cool gedaan. Kan alleen wel lastig zijn als er 10 man met ak's op je afrennen. (zit na uurtje of 6? gta op 16.56% complete)[/quote:772dd1b4fe] Houd maar op, heb je geen zak aan, aan het eind van het spel kun je toch weer helemaal overnieuw beginnen.
Link naar reactie
[quote:bdeeb086bf="rombaft"]heb het vandaag geinstalleerd en gespeeld. grafisch toch een tegenvaller, sommige dingen vond ik zelfs dater echt niet door kon, bv als je een brandweerwagen hebt en je spuit water, water dan uitkomt is te grof, gewoon blokstraal terwijl we deze tijd in games al water hebben gezien..... , ook andere dingen zoal sde mensen, decor, ... echt niet afgewerkt en alles staat op max. Nu begrijp ik wat sommigen hier bedoelen met de spelbesturing,deze is niet meer wat het geweest is, maar dat is wel iets wat went (is nu al een beetje beter). MAAR, de game op zich is wel schitterend, schik het toch een hele tijd te spelen. Wel 1 keer een error gehad en zat terug in windows. Ook, als je in een taxi stap, dan komt er op het scherm, druk "2" om taximissies te starten, maar dit wil niet werken, evenals bij politievoertuigen[/quote:bdeeb086bf] Wel op 2 drukken in het numerieke gedeelte van je Keyboard (numlock aan)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...