Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:4cb5f2baac]Dat heb ik ook gelezen, maar op bol.com staat toch echt cd-rom. Ik wil niet een dvd-rom aanschaffen voor 1 spel.[/quote:4cb5f2baac]Het spel is ongeveer 2.5Gb. [quote:4cb5f2baac]Je bent hier de eerste . Als Vunce em niet eerder gedownload heeft tenminste.... [/quote:4cb5f2baac]De xbox versie ligt heel dicht bij de PS2 versie. De textures zijn alleen mooier gemaakt, het is iets gedetailleerder en sommige oppervlakken zijn weerspiegelend gemaakt. (tegelvloeren e.d.) En het is echt heeeerlijk om naar je eigen muziek te luisteren in de auto. Ik zal vanavond eens heel hard K3 of Celine Dion opzetten in mijn lowrider terwijl ik met wat 'homies 'door de ghetto's van Los Santos cruise. :D De pc-versie kan ik morgen verslag over doen, maar aan de screenshots te zien op http://www.gtasanandreas.net ziet hij er ontzettend mooi uit.
Link naar reactie
[quote:3c6d0234a9]Eigenlijk zou je Frans Bauer moeten hebben daarvoor ...[/quote:3c6d0234a9]haha, zie je het al voor je"? Sta je ergens op de hoek van de straat crack te verkopen hoor je opeens "Heb je even voor mij" uit een uitgebouwde lowrider komen waar 4 gasten uithangen die je overhoop gaan schieten. :D Net trouwens nog eens ff [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=132648&postdays=0&postorder=asc&start=0]Het grote GTA San Andreas topic : deel 3[/url] doorgelezen. Schrok er zelf van hoeveel tijd ik erin gestoken heb. :D
Link naar reactie
zoooo gisteravond tijd gehad om ff uurtje te spelen..ik zit nu weer op me werk maar ik weet wel wat ik ga doen zodra ik thuis ben. wreed spel zeg, en totaal geen censuur op de taal ofzo die ze gebruiken. ik moet nog wel ff wennen aan het autorijden, ik slip telkens 180 graden bij elke bocht. ik ga hem misschien maar voor de xbox kopen, lijkt me ook wel mooi op een grote tv
Link naar reactie
Op de pc ziet hij er echt stukken mooier uit, ik had CJ op mijn xbox op dezelfde plek neergezet als op de pc. Een wereld van verschil ! Maar toch speel ik em meer op de xbox, ik vind het namelijk niet echt een spel waar je eens goed voor gaat zitten. Lekker achterover op de bank hangen is stukken leuker.
Link naar reactie
[quote:a806baf222="Vandread"]Is het erg als je in je eigen hood een paar (groenloze) mensen wacked? Valt aardig wat cash uit sommige :lol:[/quote:a806baf222]Nee hoor, ga gerust je gang. Wapens hoef je trouwens niet te kopen in het spel. Als je voor het huis van CJ staat moet je naar het huis rechtsachter lopen, daar ligt een pistool. En onder de brug die daar vlakbij ligt, is een kogelwerend vest verstopt.
Link naar reactie
[quote:a5ff4ce96f="Noctus"]ik heb ook inmiddels shotgun van die pizza zaak die ryder probeert te overvallen in het begin. ik ben gewoon over ze donder heen gereden uitgestapt en ze wapen gepakt.[/quote:a5ff4ce96f] nou dan heeft vunce dus gelijk, je hoeft geen wapens te kopen :P :lol: hoeveeel verschillende autos zitten er eigenlijk in?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...