Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

Ahaa.... Noh, dat is op zich niet zo'n ramp. Ik denk toch niet dat ik daar het geduld voor heb (spel is zooooo groot). Ik ben nu bezig met een missie voor OJ waarbij je naar zo'n huis in de bergen moet, en daar van die bewakers met een met uit zien te schakelen. Na 2 keer nog niet gelukt. Ze merken me te vroeg op. Als ik ze van achteren steek dan hebben hun met 2 schoten van hun geweer mij al wasted... Lastig :-? Dit spel is zoooo slecht voor de laatste 3 weken van mijn studie :(
Link naar reactie
  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:e9f233cad2="Big Boss(ink)"]Ahaa.... Noh, dat is op zich niet zo'n ramp. Ik denk toch niet dat ik daar het geduld voor heb (spel is zooooo groot). Ik ben nu bezig met een missie voor OJ waarbij je naar zo'n huis in de bergen moet, en daar van die bewakers met een met uit zien te schakelen. Na 2 keer nog niet gelukt. Ze merken me te vroeg op. Als ik ze van achteren steek dan hebben hun met 2 schoten van hun geweer mij al wasted... Lastig :-? Dit spel is zoooo slecht voor de laatste 3 weken van mijn studie :([/quote:e9f233cad2] Dat is een leuke missie, lekker sthealth gebruiken. Ik vond hem eerlijk gezegd nogal makkelijk. Je moet die bewakers op de heenweg zo veel mogelijk zien te vermijden en desnoods van achteren neersteken. Probeer de schaduw op te zoeken zodat je niet gezien wordt. De terugweg is makkelijker, dan kun je gewoon wapens gebruiken.
Link naar reactie
ik heb die missie op een hele andere manier gedaan ik steek alleen die eerste bewaker dood en de rest sluip ik langs zonder ze aan te vallen bij de bar moet je gewoon rustig langslopen want ze merken nix en ik ben op de terug weg gewoon gaan sprinten niet schieten aleen maar renen en k was weer buiten ik dacht dat dit de manier was :wink: joddi
Link naar reactie
[quote:52a175f0d8="Big Boss(ink)"]Ahaa.... Noh, dat is op zich niet zo'n ramp. Ik denk toch niet dat ik daar het geduld voor heb (spel is zooooo groot). Ik ben nu bezig met een missie voor OJ waarbij je naar zo'n huis in de bergen moet, en daar van die bewakers met een met uit zien te schakelen. Na 2 keer nog niet gelukt. Ze merken me te vroeg op. Als ik ze van achteren steek dan hebben hun met 2 schoten van hun geweer mij al wasted... Lastig :-? Dit spel is zoooo slecht voor de laatste 3 weken van mijn studie :([/quote:52a175f0d8] gebruik je crouch knop...
Link naar reactie
[quote:c3f58e441a="Big Boss(ink)"] Ik ben nu bezig met een missie voor OJ waarbij je naar zo'n huis in de bergen moet, en daar van die bewakers met een met uit zien te schakelen. Na 2 keer nog niet gelukt. Ze merken me te vroeg op. Als ik ze van achteren steek dan hebben hun met 2 schoten van hun geweer mij al wasted... Lastig :-? [/quote:c3f58e441a]With the camera in hand you've got a little snooping to do. Find yourself a vehicle, preferably some kind of cycle and start peddling up that huge mountain to the North. You can't miss it. The path is long and winding but very serene, it takes quite a long time to actually make it to the top of the mountain, but fortunately this mission only requires you to scale only a mere fraction of it. You'll come to a cabin being guarded by some police officers, quietly sneak into the cabin without the FBI guys noticing you. You won't even need a weapon here, it's painfully easy just to punch him to death right there. Pull out the camera and snap a quick shot of the corpse, this alerts the cops and in order to avoid being shot to death run out the front door and jump onto the nearby dirt bike. Ride it down the mountain and back to where you first started the mission in order to satisfy the cops. // 1. *Badlands* (555Va1) Difficulty: 3/10 Fairly easy mission. Pick up some Body Armor and an SMG from the Ammunation nearby, or hunt behind the trailer parks for a Tec9. Head up the mountain on a Sanchez until you get near the cabin. There are quite a few ways to do this. You can sneak up behind the cabin and kill the guy right as he runs out, then wipe out the feds and take a picture. You can chase him down and drive-by him until he gets out. You can blow up his car before he gets in it. Do whatever you like; the only thing you can't do is blow him up in his car, since you need a photo of his body, not his ashes. Head back to the trailer park to end this mission and get a phone call from Cesar. His cousin Catalina is staying in Dillimore, and you should head over. Edit: Apparently you CAN blow up the car. The body just hangs out the window and you photograph it.
Link naar reactie
[quote:c0d0a56417="Big Boss(ink)"]Shit, op de terugweg neergeknald, ik had geen wapens mee (stom) dus ik volgende de tip van Joddi op, alleen lukte het bij mij niet :-?[/quote:c0d0a56417] terugweg kun je ook gewoon sneaken.... en pistol kun je gratis halen bij pistol icoontje op je map. Ook kun je op de terugweg wapens van je vijanden oppakken.
Link naar reactie
Thanks, dat probeer ik vanmiddag ff...school :( Ik klom net over het hek en toen was ik op het vliegveld om zo'n vliegtuigje te besturen, maar ik weet niet hoe ik die achtervleugel moet bewegen (om de startbaan op te draaien). Welke knoppen zijn daarvoor?? Op deze manier kan ik alleen voor- en achteruit en met de grote vleugels scheef gaan.
Link naar reactie
// Vunce : Dat is zo'n beetje de eerste missie op het tweede eiland. Big Boss(ink) bedoelt de inbraak bij de dj in het huis op de heuvel op het eerste eiland. Als het goed is krijg je daar ook de eerste uitleg over hoe je schaduwen kunt gebruiken en hoe je iemand stilletjes kunt omleggen. Als ik het goed heb vind je in dat huis ook voor het eerst het pistool met geluidsdemper ...
Link naar reactie
[quote:a4f5ee811c="Big Boss(ink)"]Thanks, dat probeer ik vanmiddag ff...school :( Ik klom net over het hek en toen was ik op het vliegveld om zo'n vliegtuigje te besturen, maar ik weet niet hoe ik die achtervleugel moet bewegen (om de startbaan op te draaien). Welke knoppen zijn daarvoor?? Op deze manier kan ik alleen voor- en achteruit en met de grote vleugels scheef gaan.[/quote:a4f5ee811c] achtervleugel...? je bedoeld roer? Kijk gewoon ff bij options controls voor al je control problemen :D
Link naar reactie
[quote:0ca7118b1e]Big Boss(ink) bedoelt de inbraak bij de dj in het huis op de heuvel op het eerste eiland. Als het goed is krijg je daar ook de eerste uitleg over hoe je schaduwen kunt gebruiken en hoe je iemand stilletjes kunt omleggen. [/quote:0ca7118b1e]Ik vond het al vreemd, dit is namelijk gewoon een tutorial missie, zolang je doet wat er staat kun je weinig verkeerd doen. Aan je verhaal te lezen doe je 1 of 2 dingen verkeerd. 1: Je heb je tegenstander niet "gelocked" 2: Je wacht niet totdat CJ zijn hand omhoog doet.
Link naar reactie
[quote:9f9b332f18="Vandread"]http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?section=mission&inhoud=LV_C3 Weet iemand hoe ik die haal? :P[/quote:9f9b332f18] zie http://www.gta-sanandreas.com/guides/missions/lasventuras.php#Freefall zou je kunnen helpen, is wel voor de PS2 geschreven maar komt op hetzelfde neer als bij de pc versie, alleen andere buttons natuurlijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...