Ga naar inhoud

GTA San Andreas (PC): 10 juni


Aanbevolen berichten

  • Reacties 355
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    356

[quote:c62c74eb0c="GamerNeo"]Zoo ik zit nu bij zo'n missie van die blinde kip woozy ofzowiets. Ik kom dr maar niet langs...ik moet zo gaan duiken maar steeds zit ik vast en die rotsen en dan ga ik weer dood ^^[/quote:c62c74eb0c] die doorgang in die rotsen ligt redelijk diep, je moet iets op voorhand reeds onder water gaan, dan zie je de doorgang, de rest van die missie valt nog wel mee maar je stamina moet wel max zijn om de missie vlot te kunnen doen
Link naar reactie
[quote:5dbdd8fcd6]Je kan die gang members meenemen, maar heeft dat echt zoveel nut?[/quote:5dbdd8fcd6]Het enige nut van respect is inderdaad dat je meerdere gangmembers kunt meenemen die 90% van de tijd toch alleen maar in de weg lopen. Daarbij komt ook nog eens het feit dat ze nog geen water kunnen raken ook al zouden ze uit een boot vallen en ze vinden het nogal leuk om als je aan het proberen bent om 1 ster weg te krijgen door gewoon wat rond te gaan rijden lekker op politie gaan schieten uit het raam. Maar ik vergeef het Rockstar en vind het toch leuk dat ze die stats hebben geimplementeerd. Misschien dat dit bij de volgende GTA beter is uitgewerkt. Ik zou trouwens bij god niet weten welke stad ze nu gaan aanpakken. Liberty City / Vice City en San Andreas zaten allemaal in GTA1, misschien die futuristische stad uit deel 2, of London? (London lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk, omdat dit teveel traumatische herrineringen zal terugbrengen over het zeer slechte The Getaway 2, brrrr) Als ik mocht kiezen zou het Tokyo (perfecte infrastructuur en leuke lokaties voor missies) of Rio de Janeiro (toch weer een beetje terug naar het ghetto idee en dan weer het "from rags to riches" principe uitvoeren)
Link naar reactie
[quote:a8b033af66="pcguy"][quote:a8b033af66="sdk"]een echte stad in een game is geen goed idee.[/quote:a8b033af66] Kijk eens verder, deze steden zijn zo goed als echt...[/quote:a8b033af66] en welke stad zou liberty city dan volgens jou moeten zijn :roll: een echte stad namaken is stukken moeilijker dan zelf een stad verzinnen.
Link naar reactie
[quote:71b95da815="sdk"][quote:71b95da815="pcguy"][quote:71b95da815="sdk"]een echte stad in een game is geen goed idee.[/quote:71b95da815] Kijk eens verder, deze steden zijn zo goed als echt...[/quote:71b95da815] en welke stad zou liberty city dan volgens jou moeten zijn :roll: een echte stad namaken is stukken moeilijker dan zelf een stad verzinnen.[/quote:71b95da815] Liberty city weet ik niet, niet echt gespeeld. Ik had het vooral over san andreas,
Link naar reactie
[quote:2a7d0653cb="sdk"][quote:2a7d0653cb="pcguy"][quote:2a7d0653cb="sdk"]een echte stad in een game is geen goed idee.[/quote:2a7d0653cb] Kijk eens verder, deze steden zijn zo goed als echt...[/quote:2a7d0653cb] en welke stad zou liberty city dan volgens jou moeten zijn :roll: een echte stad namaken is stukken moeilijker dan zelf een stad verzinnen.[/quote:2a7d0653cb] Liberty City is New York, Vice City is Miami.
Link naar reactie
[quote:ddda0db943="Zenos"][quote:ddda0db943="sdk"][quote:ddda0db943="pcguy"][quote:ddda0db943="sdk"]een echte stad in een game is geen goed idee.[/quote:ddda0db943] Kijk eens verder, deze steden zijn zo goed als echt...[/quote:ddda0db943] en welke stad zou liberty city dan volgens jou moeten zijn :roll: een echte stad namaken is stukken moeilijker dan zelf een stad verzinnen.[/quote:ddda0db943] Liberty City is New York, Vice City is Miami.[/quote:ddda0db943]lijkt echt totaal niet op new york... zelfde eigenlijk voor miami :roll:
Link naar reactie
Wel gebaseerd op. Hoe weet jij eigenlijk zo heel zeker dat het er niet op lijkt, ben je er geweest dan? Bij san andreas lijken san fierro en las venturas volgens mij wel behoorlijk op san fransisco en las vegas. Los santos zou ik niet durven zeggen of dat op LA lijkt zoals zou moeten. Maar waarom is volgens jou een echte stad geen goed idee..
Link naar reactie
[quote:00cca489c3="pcguy"]Wat heb je aan dat respect dan... behalve dat ze je (waarschijnlijk) overhoop knallen als je respect in de min staat.... Je kan die gang members meenemen, maar heeft dat echt zoveel nut?[/quote:00cca489c3] Ach ... met z'n vieren in een auto kruipen en dan zo'n vijandelijk territorium binnenrijden is wel lachen. Daarnaast is het bij die territorium-missies wel handig om er een paar mee te nemen. Ze mogen dan voor geen meter kunnen schieten, maar het scheelt je weer een paar kogels. Overigens kun je bij de ps2-versie ze ff laten wachten om ze vervolgens weer bij je te roepen. Je moet dan wel niet te ver van hun vandaan lopen, want dan geven ze het vanzelf op.
Link naar reactie
San fierro lijkt mij idd ook San Francisco. Dat komt door die helling met die slingerbaan erin. En die komt ook voorbij met 'Bassie en Adriaan' in San Francisco... :lol: Sorry, jeugd... Trouwens, wat gebeurt er als je je 'progress with denise' op 100% hebt?? Wat kun je dan? Hetzelfde als je met zo'n hoertje kunt?? Ik zit nu in San Fierro en gelukkig belt ze niet meer om te zeuren.(vrouwen..... :P )
Link naar reactie
Degene die GTA1 hebben gespeeld weten nog wel dat je een kaartje van Amerika zag en hier de lokatie van de plaatsnamen overeenkwamen met de echte steden. Liberty City - New York Vice City - Miami Los Santos - Los Angeles San Fierro - San Fransisco Las Venturas - Las Vegas Ik bedoelde dus ook niet een echte stad, maar op welke stad het volgende deel moet worden gebaseerd.
Link naar reactie
[quote:52c1becf6a="Vunce"]Degene die GTA1 hebben gespeeld weten nog wel dat je een kaartje van Amerika zag en hier de lokatie van de plaatsnamen overeenkwamen met de echte steden. Liberty City - New York Vice City - Miami Los Santos - Los Angeles San Fierro - San Fransisco Las Venturas - Las Vegas Ik bedoelde dus ook niet een echte stad, maar op welke stad het volgende deel moet worden gebaseerd.[/quote:52c1becf6a] aanpassing: degene die gta 1 hebben gespeeld en het spel destijds gekocht hebben :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...