Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

[quote:462e88efac="IMworthy"]Met gamershell had ik juist slechte ervaringen mee. Lang geleden overigens. Dacht overigens dat eea aan MCafee security suite lag. Helaas kon ik nits uitschakelen zonder dat het zichzelf na enkele seconden weer inschakelde. Dat en uiterst lange opstarttijden en andere problemen. Uninstall dus. Ik ben dus weer een fantastische target voor hackers en virussen. :( Nou, weer niets dus. Geen sjoege, ook op mn 2e computer niet. Wat in #$@%naam is er mis? :([/quote:462e88efac] nee ik had em via die mirror die ik gaf bedoelde ik :wink: Wat gaat er niet goed? Installatie start niet?
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:8aef7c193d="rombaft"]ik begrijp niet hoe je meet gamershell problemen kunt hebben, je hoeft geen plug in te downloaden voor je download, gewoon op de klasieke manier, save as . wat kan daar nu zo moeilijk of problematisch aan te zijn[/quote:8aef7c193d]het is geen gamershell probleem... waarom pak je de ut mirror niet? Als die het niet doet ligt het echt aan jou, update je installatieprogramma anders eens... (dat installshield gedoe update zichzelf weleens). btw slechts me+1 gast op server komt er nog iemand?
Link naar reactie
[quote:4a96743fd0="sdk"] waarom pak je de ut mirror niet? Als die het niet doet ligt het echt aan jou, update je installatieprogramma anders eens... (dat installshield gedoe update zichzelf weleens). btw slechts me+1 gast op server komt er nog iemand?[/quote:4a96743fd0] Die heb ik ook gebruikt. Ben nu bezig met die gamershell mirror (die stopte eerst bij 160MB). Maar ik geloof niet dat 2 bestanden van verschillende mirrors beiden corrupt kunnen zijn. Heb ook de installshield engine geherinstalleerd, niets. Enfin. Heb na de istallatie van MCafee ineens wel heel erg veel problemen met m'n comp. :evil: EDIT: nou, laat die file van gamershell nou WEL corrupt zijn.
Link naar reactie
[quote:afc86d722a]Enfin. Heb na de istallatie van MCafee ineens wel heel erg veel problemen met m'n comp. [/quote:afc86d722a] daar zit je probleem, virusscanners zijn zo al gevoelige dingen bij installatie van progs, je bent beter dat je je virusscanner afzet tijdens het installeren van een prog. Mcafee is dan nog eens een van de waar je nogal snel probs mee krijgt tijdens installatie. Ik heb norton, is eigenlijk niet veel beter maar gaat altijd uit voordat ik iets installeer (prog waarvan ik weet wat het is natuurlijk)
Link naar reactie
[quote:2927c5efa7="Kaz'Duzar"][quote:2927c5efa7="sdk"]Hij staat eindelijk ook weer in de lijst na reboot met nieuwe settings (2 sec geleden). Dan komen er iig wat andere mensen op spelen :P[/quote:2927c5efa7] Ik zat er net op, maar er was nietmand :([/quote:2927c5efa7]jah dan moet je dat zegen dan komen majanogwat en ik erbij;-) daarna wordt het vanzelf wel druk (voordat ik em restarte voor nieuw rcon pas zat er 14 man in)
Link naar reactie
Een voordeel van dat kleine level is dat je niks te vrezen hebt van het tuig in de lucht. Da's op die grote levels wel anders ... ;) // --- Ik zag de server niet in de browser staan, maar via IP kon ik hem wel vinden. Alleen jammer dat ik dan niet kunt zien of er iemand aanwezig is en wat m'n ping is. Toen ik ff probeerde leek het wel aardig. Ik merkte wel dat de server zo stond ingesteld dat ie de ronde niet start als er maar een persoon rondrent. Best wel erg dat je in die ingebouwde serverbrowser niet eens een favoriete server kunt opgeven. Iedere keer de naam onthouden en opnieuw invoeren is niet echt gebruikersvriendelijk. Zoiets zou voor een spel dat zich richt op multiplayer toch niet meer mogen ... Ik zal morgen weer eens kijken rond een uur of 8 ('s avonds).
Link naar reactie
[quote:3c613c7432="JaFO"]Een voordeel van dat kleine level is dat je niks te vrezen hebt van het tuig in de lucht. Da's op die grote levels wel anders ... ;) // --- Ik zag de server niet in de browser staan, maar via IP kon ik hem wel vinden. Alleen jammer dat ik dan niet kunt zien of er iemand aanwezig is en wat m'n ping is. Toen ik ff probeerde leek het wel aardig. Ik merkte wel dat de server zo stond ingesteld dat ie de ronde niet start als er maar een persoon rondrent. Best wel erg dat je in die ingebouwde serverbrowser niet eens een favoriete server kunt opgeven. Iedere keer de naam onthouden en opnieuw invoeren is niet echt gebruikersvriendelijk. Zoiets zou voor een spel dat zich richt op multiplayer toch niet meer mogen ... Ik zal morgen weer eens kijken rond een uur of 8 ('s avonds).[/quote:3c613c7432] Hij staat soms in de lijst... als de firewal uit staat... (moet echt minstens 10 poorten handmatig gaan openstellen...) Vandaar dat het ook best druk was. Ping wordt bij 16 man echter wel hoog (van 21 gaat ie dan naar 350) maar is verder weinig van te merken. De straatgevechten zijn gewoon cool om te doen, zeker door gebruik te maken van de commander ala c&c generals. Strategie+Schieten, lijkt een beetje op een oud microsoftspel dat allegiace ofzo heette. (Dat was een soort freelancer waar bij 1 iemand in het moederschip cruise control coordinaten aan de rest kon geven maar ook dingen als schiettorens bestellen en harvesters etc. btw de echte ping zie je juist ingame... (tab)
Link naar reactie
Ehmmm. Ik moet nog even wat toevoegen. Ten eerste doest de setup file niets, helemaal niets. Zelfs niet op een complet schoon systeem en een 2e computer, dus niks "installatie met een virusscanner aan". Ten tweede had ik de boel uitgezet, daarna gedeinstalleerd. Dat mn computer kuren begon te vertonen komt denk ik doordat MCafee 1 of meerdere belangrijke files voor virussen aan heeft gezien. De "verdachte" files bekijk ik altijd en bij twijfel zet ik ze in quarantaine. Bij Norton ging dit altijd goed. Enfin, ook op een nieuwe windowsinstallatie op een maagdelijke schijf doen die setups het dus niet. Raar maar waar. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...