Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

Dat vernietigen van de omgeving zal niet veel beter worden. Wel is er iets meer kapot te maken dan alleen die verkeersborden.. je kunt de bruggen opblazen en op sommige plekken onstaan pas gaten in muren nadat er op geschoten is. Maar de belofte die ze hebben gemaakt komen ze niet na. Toch jammer dat je met een 60 tons tank op volle snelheid wordt tegengehouden door een muurtje van golfplaten.
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:7806ff29ea="maIRnaairruJ"]Dat vernietigen van de omgeving zal niet veel beter worden. Wel is er iets meer kapot te maken dan alleen die verkeersborden.. je kunt de bruggen opblazen en op sommige plekken onstaan pas gaten in muren nadat er op geschoten is. Maar de belofte die ze hebben gemaakt komen ze niet na. Toch jammer dat je met een 60 tons tank op volle snelheid wordt tegengehouden door een muurtje van golfplaten.[/quote:7806ff29ea]dergerlijke dingen kunnen pas als iedereen een 100mbit verbinding thuis heeft want het is natuurlijk niet bij te houden van duizenden objects of je ze wel of niet kapot zijn...
Link naar reactie
Op enkele plaatsen is het spel al te koop en/of geleverd : http://www.invisibledream.com/soulexistence/retail/ Officieele systeemeisen : - XP met Admin rechten (belachelijk) - 2.3 Gb ruimte op schijf - Dx 9.0c hardware voor zowel video als geluid Ze durven Win2k dus niet eens officieel te ondersteunen ... ik heb geen zin om de gok nog een keer te wagen, ondanks het feit dat de demo dus wel degelijk blijkt te werken op 2k-systemen. // --- Volledig vernietigbaar (dus a la Geomod in RF) zal nog wel een (mooie) droom blijven, maar vergeleken met de beloofde 'features' is het inderdaad wel erg mager. Soldner:Secret Wars doet dat overigens een stuk beter, maar het spel zelf is nogal buggy ... // Ik zal eens kijken wat ie bij mij aan fps aan wil geven. :)
Link naar reactie
[quote:93a7799681="bmw"]Ik kijk ook er uit naar dit spel. Wat ik wel hoop is dat er niet teveel van dat heatseeking wapentuig tussen zit. Ik erger me dood aan die noobs die nog geen headshot kunnen maken en alleen met maar heatseeking wapentuig lopen te campen om je MIG neer te halen. Daarom vind ik POE ook een minder geslaagde mod voor BFV. Geef mij maar DC.[/quote:93a7799681] Een Asus V8460 GF4 TI 4600 128 MB? Kun je BF2 (helaas, net als ik) vergeten! :cry:
Link naar reactie
[quote:81e80ba13c="Die hard gamer"][quote:81e80ba13c="GamerNeo"]66,1 / 15,3...[/quote:81e80ba13c] :o :o :o Heb ik ook ff gedaan, precies zoals sdk zei. GamerNeo en ik hebben bijna dezelfde pc, maar mijn score: 89,6 / 11,2..... En dat is gewoon met m'n 9800pro! (voor wie me niet gelooft: ik heb een screenshot gemaakt)[/quote:81e80ba13c] zeker weten dat hij op medium stond en de resolutie dus 1024x768 was? @jafo win2k is voor idioten die niet met hun tijd meegaan ook totaal nutteloos, wil je iets van servers doen neem dan die windows server 2003 blaat. Vindt alleen maar goed dat ze zich op 1 platform concenteren... blijft er meer tijd over voor andere zaken.
Link naar reactie
Is BF2 het waard om een nieuwe videokaart voor te kopen? (Als ik al een nieuwe videokaart zou kopen, zal het om een 6600GT gaan) (oh, oh, de bodem van mijn geldkist wordt zichtbaar....) Ter info: Ik ben een Call of Duty fan. (Zou CoD 2 GF4 ondersteunen?) Ik denk dat ik BF2 ook wel zal weten te waarderen. De trailers zagen er fenomenaal uit.
Link naar reactie
[quote:0c3fdb0e81="sdk"][quote:0c3fdb0e81="Die hard gamer"][quote:0c3fdb0e81="GamerNeo"]66,1 / 15,3...[/quote:0c3fdb0e81] :o :o :o Heb ik ook ff gedaan, precies zoals sdk zei. GamerNeo en ik hebben bijna dezelfde pc, maar mijn score: 89,6 / 11,2..... En dat is gewoon met m'n 9800pro! (voor wie me niet gelooft: ik heb een screenshot gemaakt)[/quote:0c3fdb0e81] zeker weten dat hij op medium stond en de resolutie dus 1024x768 was?[/quote:0c3fdb0e81] Ow, dat zei je er niet bij, dat de resolutie op 1024*768 moest. Als je hem op medium zet, kiest hij automatisch 800*600*60hz.... Zal zometeen nog een keer kijken, hoeveel het nu is.
Link naar reactie
My bad :-? dacht dat medium 1024x768 was Iig de default medium setting pakken met resolutie 1024x768 was de bedoeling. De nieuwe checklist :P : Demo starten-->Video-->Medium details kiezen Resolutie: 1024x768 Singleplayer laden, op kruisje drukken (niet op done (!)) Intypen in console (~): renderer.drawfps 1 De fps hier ff melden. resultaten: 5900xt 77.03 driver: 35 9700pro: 65 9800pro1: 70 9800pro2: 29 (2,99 Ghz 1 GB RAM) 6600GT: 66 6800:? btw tips voor mensen die extra fps willen: lightning van high/medium naar low scheelt al snel 10 fps.
Link naar reactie
[quote:4d08c83001="sdk"]... @jafo win2k is voor idioten die niet met hun tijd meegaan ook totaal nutteloos, wil je iets van servers doen neem dan die windows server 2003 blaat. Vindt alleen maar goed dat ze zich op 1 platform concenteren... blijft er meer tijd over voor andere zaken.[/quote:4d08c83001] Ik wil geen servers en XP bied niks dat ik in 2k ook heb. Dus waarom zou ik 200 Euro uitgeven aan een OS dat ook nog eens eist dat ik internet heb en of ga bellen als ik iets aan hardware wijzig ? Heb jarenlang zonder problemen Win98 kunnen gebruiken ... Het enige voordeel van 2k is dat ik niet meteen een reset hoef te doen als er iets crashed, dus dan stap ik liever op de console-versie of Linux over dan dat ik nog met die XP-troep ga beginnen. // -- 9800 XT : offline met bots 40 fps @ 1024x768 medium settings Zal het on-line nog ff testen, maar ik verwacht betere getallen dan ;)
Link naar reactie
[quote:e9e2b687eb="JaFO"][quote:e9e2b687eb="sdk"]... @jafo win2k is voor idioten die niet met hun tijd meegaan ook totaal nutteloos, wil je iets van servers doen neem dan die windows server 2003 blaat. Vindt alleen maar goed dat ze zich op 1 platform concenteren... blijft er meer tijd over voor andere zaken.[/quote:e9e2b687eb] Ik wil geen servers en XP bied niks dat ik in 2k ook heb. Dus waarom zou ik 200 Euro uitgeven aan een OS dat ook nog eens eist dat ik internet heb en of ga bellen als ik iets aan hardware wijzig ? Heb jarenlang zonder problemen Win98 kunnen gebruiken ... Het enige voordeel van 2k is dat ik niet meteen een reset hoef te doen als er iets crashed, dus dan stap ik liever op de console-versie of Linux over dan dat ik nog met die XP-troep ga beginnen. // -- 9800 XT : offline met bots 40 fps @ 1024x768 medium settings Zal het on-line nog ff testen, maar ik verwacht betere getallen dan ;)[/quote:e9e2b687eb]klinkt een beetje als iemand die het gewoon nooit heeft geprobeerd... niet alleen is winxp sneller zoals je er nu achter komt worden nieuwe games/applicaties voor xp gemaakt en niet voor de oudere platforumen. Bovendien lijkt het me een kleine moeite binnen 30 dagen je windows te activeren... zoeits zat vroeger bij die 2 floppy games ook al. Ten eerste heb je internet dus is het geen probleem ten tweede is die hardware wijziging alleen bij vrij extreme wijzigingen (andere 3d maakt niet uit). over online sneller, zal niet echt iets uitmaken aangezien de cpu nauwlijks invloed heeft op de performace van de game (3000 vs 4000 mhz is 2 fps verschil) hetzelfde geld voor geheugen.
Link naar reactie
Ik werk tegenwoordig met XP ... en het enige dat ik merk is dat het net zo slomer is als toen er 2k op diezelfde pc stond. En wat die activatie betreft : het probleem is niet dat het 'simpel' is maar dat het moet en dat het (zoals jij zeker zult weten) het illegaal gebruik niet eens stopt (dit alles heb ik al vaak genoeg gezegd hier). Daarbij komt dat de demo bewijst dat het spel gewoon op 2k gespeeld kan worden. Ik zie dus geen reden voor de uitgever om het vorige deel van Windows al uit te sluiten. Bij de overgang van Win98 - Win2k heeft dat eeuwen geduurd. Feitelijk zijn we daar nog maar pas klaar mee ... (en dan noem ik niet eens dat we na 8 jaar pas software op dvd-rom formaat krijgen) Ik wacht wel op Modern Combat (de console-versie van BF2). Dan hoef ik tenminste ook niet met al die punkbuster- en 'beveiliging' ellende druk te maken. En als dat niks is, tja ... Onslaught speelt stukken beter dankzij bots. // ---- Qua fps : ik had het vanavond aan staan toen ik aan het spelen was. 40 fps was idd zo'n beetje het 'slechtste'. Probleem was natuurlijk dat het erg rustig was op de server ... (4 man of zo). Dan is die kaart veel te groot en het spel zelf te saai om te spelen. Op zo'n moment had ik echt een 6-tal botjes erbij willen hebben. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...