Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

Wat erg irritant is dat het spel op een gegeven moment bleef zeuren om spawnpoints te selecteren, terwijl het ook zou moeten 'zien' dat er geen enkele. Ik heb in ieder geval echt gemerkt hoeveel verschil een beetje fatsoenlijke commandant maakt. Overigens was het best grappig (of erg ;)) om te zien hoe veel topscores ik op een gegeven moment had tijdens een van de rondes. Gaf toch wel aan hoe slecht er werd samengewerkt op dat punt ... Tips : Als je op de radar een oranje lijntje ziet met aan het einde een of ander icoon, dan is het je squadleader/commandant die je die opdracht heeft gegeven. Luister dus en volg die order dan ook op ! Je kunt 3 types orders geven : - attack - defend - move In de praktijk maakt het niet zo veel uit, want het is maar een ander icoontje. En let als speler alsjeblieft op dat je minimaal de eigen basis onder controle van je eigen team houd. Als alles kwijt is dan kunnen je collega's niet meer spawnen, waardoor iedere hulp achterwege blijft. Zorg er als commandant ervoor dat je in ieder geval een paar spelers in de basis aan het verdedigen zet! Zorg er als speler voor dat je basis niet onder de voet gelopen wordt door de vijand, want dan ben je niet alleen een spawnpunt kwijt maar je maakt het de commandant onmogelijk om jou te steunen. Nogmaals : in dit level kunnen beide teams de volledige controle over hun basis verliezen. Zorg ervoor dat dat absoluut niet kan gebeuren. Ga dus niet blindelings van vlag naar vlag rennen ! Je hebt er als team meer aan als jouw team 50% van de vlaggen kan houden dan dat je alles riskeert om ook die allerlaatste vlag/basis te pakken. // sdk : Welke naam had je in het spel dan ??
Link naar reactie
@jafo Zolang er meerdere squads zijn die luisteren gaat het erg goed. Vond die ene actie echt schitterend. Ik scande een gast op de radar ik roep spotted en vervolgens klik ik dichtsbijzijnde eenheid aan (dat was jij) en deed attack there. Vervolgens ging jij er heen en kilde hem, zo hoort het. Ik was darksoul04 die met ratios van 9/3 :P over verdedigers in basis, in dit soort spellen is aanvallen vaak de beste verdediging. Ik probeer als commander vaak een linie op te stellen (1 squad naar de linkse 2e vlag sturen van USA en een ander squad ter hoogte van de spoorovergang en dan zuidelijker zodat er geen vijanden ongezien voorbijkomen. Bovendien scan ik af en toe en geef ik het door als er iemand is doorgekomen (toen MEC base was ingenomen 10 minuten geleden was ik ff alt tab :P ) tip@ squadleader vraag vaker om UAV's en artilery strikes dan heeft de commander wat minder werk in het zoeken waar de vijand zit en kan die meer killen :wink: [b:d4f0fec3ab] Hoe kom je in een squad?[/b:d4f0fec3ab] Ga naar spawnmenu (enter) Klik op de Squadsknop (links boven naast Kits) Druk op Create als er nog geen squads zijn of de squads al 3+ leden hebben Druk op join om bij een squad te gaan dat minder dan 3 leden heeft. keertje C!T vs rest doen lijkt me wel leuk.
Link naar reactie
Een commander moet niet killen, die moet z'n team het werk laten doen en zelf een veilig plaatsje zoeken. Volgens mij is SpecOps de beste klasse voor commander omdat die niet door een scan gezien wordt naar het schijnt. Ik had inderdaad af en toe rondes waar niks leek te lukken. Maar daar stonden rondes tegenover waar ik bij de bovenste helft terecht kwam. :) Ik heb overigens nooit beweerd dat ik zo supergoed ben ;) Anywayz ... als de mensen een beetje samenwerken dan is dit een superspel. Vooral op de grote servers heeft het een geweldige sfeer met al die jets die ver boven in de lucht sporen nalaten. Jammer alleen dat er straks maar een dozijn kaarten in zit. :( Vind ik erg weinig voor zo'n duur spel (ok, UT-serie heeft me wel erg verwent :)) Morgen maar weer verder spelen, same bat-time, same bat-channel. :D
Link naar reactie
Ok misschien ook ff die Hoe kom ik in een squad beschrijving erbij gooien dan want zie echt te veel mensen unasigned spelen (beetje vervelend want dan kun je geen orders geven en zie je niet makkelijk wie waar is en wie bij wie hoort) aanvulling hierop: als je niet van plan bent bij de members in jou squad te blijven creer dan een eigen squad anders slaat het nergens op (!). over zonet :P inderdaad ik zat steeds MEC als commander dus kan wel kloppen dat je de sjaak was :P had ook lammarr in me team en nog paar andere goede. Er was ook ff een reddragon (+507 ofzo?) maar die had ik gekicked want die liep steeds te teamkillen met zijn "gerigte" auto en reed recht in artillery gebieden (waar bombardement dus net begon).
Link naar reactie
ah, dat was dus niet ons rooie draakje ... btw : als iemand een teamkill maakt dan krijgt het slachtoffer de vraag 'forgive yes/no'. Ja/Nee antwoord je met Page Up / Page Down (bij de default toetsen-instellingen tenminste). Die Ja/Nee-toetsen worden ook gebruikt om aan je commandant te vertellen dat je z'n order wilt opvolgen, etc. Ik weet niet wanneer je eruit geschopt wordt, maar er zou een grens op moeten zitten. Of het zou bij de serverinstellingen aan te passen moeten zijn.
Link naar reactie
Grens is bij 3, t66 had die al bereikt :P (dan krijg je een temp ban) zit ook op dit forum geloof ik... [b:93937e148e][size=18:93937e148e]ATI Cards and Battlefield 2 Demo[/size:93937e148e][/b:93937e148e] [quote:93937e148e]ATI Cards and Battlefield 2 Demo In testing the demo, EA has encountered some visual issues on certain ATI cards with the previous Catalyst drivers (5.5) and are working with yesterday's 5.6 release to discover if the issue is resolved. If in playing the Battlefield 2 demo you encounter texture corruption of any kind, we recommend rolling back to the Catalyst 5.1 drivers. ATI is aware of this issue and is working to resolve it.[/quote:93937e148e]
Link naar reactie
Heb me wel vermaakt gisteren, wel flink wat kilometertjes gemaakt. Zodra je een spawnpoint pakte was de vorige alweer teruggenomen en kon je weer helemaal terug. En over dat "forgive teamkill" ik vergeef standaard iedereen, tenzij het natuurlijk overduidelijk expres is gedaan. Jammergenoeg had ik gisteren per ongeluk iemand wel gepunished (weet niet meer wie dat was), maar dat komt omdat bij CS de vraagstelling altijd was "Do you want to punish the teamkiller?" Dus ik selecteerde nu uit gewoonte "NO"
Link naar reactie
Ik kon helaas niet komen :cry: :( Van het weekend ook al niet, heb in me nieuwe huisjes binnen max.2 weken pas weer internet, netwerk leg is vanavond aan, dus wordt niet voor maandag dat ik jullie kom verslaan :wink: Binnenkort het volledige spel maar even bestellen, 3 halen 2 betalen bij de FRS, ik kan vast wel 2 andere lui vinden die het spel ook willen, is dan +/- 110 euro / 3 is iets van 36 euro per persoon, geen geld voor zo'n game :lol:
Link naar reactie
Gister ook FF bezig geweest, maar dan op lekker "volle" servers. Maja, op het ene moment stond ik bovenaan met veel vlaggepunten en kills, op het andere in de lagere regionen. 'Kheb een paar probleempjes met dit spel. Ik speel in 800*600, (speel op oud beessie) en da's goed te merken ook. Als ik in een tank rondrij ben ik voer voor antitanks. Ik zie ze gewoon niet, helemaal biij het rijden niet want dan word het beeld wazig. Maar ook gewoon in het veld word ik neergeknald zonder te zien door wie. Ik word wel vaker neergeknald in BV BF 1942 of andere games maar dan weet ik iniedergeval waravandaan/door wie. De AA. Die stingers zuigen geweldig. De meeste Air units kunnen behoorlijk wat hits hebben en die stinger shiet maar 2 missiles af waarna het herladen aardig lang duurt. Dan hebben ze nog aardig wat chaffs, die jets zijn sowieso het beeld uit voordat die missiles ze bereiken. In BF '42 kon je die vliegtuigen nog zo heerlijk uit de lucht knallen. Overigens vindt ik het beste voertuig de transporthelikopter. Je brent in een mum van tijd een kleine eenheid naar de andere kant van de map. Als je een goede piloot hebt die een beetje overzicht heeft (en info krijgt)is dat al de helft van de map gewonnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...