Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:c8da092c22="Vunce"][quote:c8da092c22]excluded access to the weapon unlocks[/quote:c8da092c22]Ik zie idd sommige servers staan waarbij "All weapons unlocked" aangegeven is. Ik heb nog steeds geen idee wat er dan precies is geunlocked, ik zie geen verschil met het wapenarsenaal op andere servers.[/quote:c8da092c22] Volgens mij moet je dan bij je klasse-selectie scherm op een of andere manier een ander wapen kunnen kiezen voor je klasse. // sdk : 't is ook geen probleem voor de mensen die zelf ff een servertje testen. De clans die een eigen publieke demo-server hebben vinden dit (gezien de reacties) op z'n zachtst gezegd toch wel erg vervelend. Daarbij komt dat EA-woordvoerders in eerste instantie ontkennen dat het gebeurd om pas later met een officieel statement te komen.
Link naar reactie
Geen idee. Ik heb tot nu toe rond een uur of 8 de eerste de beste snelle server genomen. Kun je binnen de standaard server-browser op naam e.d. zoeken (zoals in UT2kx) ? Of moet ik daarvoor perse die Gamespy-arcade bagger installeren ? Aan de andere kant is die serverbrowser zo traag dat dat Arcade-spul best wel eens snel zou kunnen zijn :(
Link naar reactie
Ik heb 1 keer de mogelijkheid gehad andere wapens te kiezen. Je krijgt dan een klein pijltje naast de wapens in het kit-screen en dan zie je een ander model. Zien er op zich wel goed uit, ik kan me voorstellen dat ze op zich wel andere eigenschappen hebben dan de normale wapens. Ik heb het alleen niet kunnen gebruiken, want voor het eerste schot had ik al connection problems (gebeurt nog best vaak trouwens) en lag de server eruit. Ik denk overigens dat die zogenaamde thrusted parties die servers gaan verhuren daar niet per definitie ook geld voor gaan rekenen. Het zou mij persoonlijk niets verbazen als tussen de rondes door in dat gespikkelde schermpje rechtsboven een mooie ruimte is voor reclamefilmpjes.
Link naar reactie
[quote:01d0265021="maIRnaairruJ"]ik heb net in de opties de audio op hardware gezet en opeens lijkt de ingame browser een stuk sneller geworden. Dit was me al een keer eerder opgevallen, maar ik dacht dat het toeval was. Bij bf1942 kon het in het begin ook al een flink stuk schelen om de audio om te schakelen.[/quote:01d0265021]Ik vond het eerlijk gezegd al vreemd dat hij audio niet standaard op hardware aanzet. Geeft hij trouwens bij jou ook de melding dat je hardware niet word ondersteund en dat je de optie weer op software moet zetten om iets te kunnen horen? Ik heb een Audigy2, alles werkt ook gewoon ingame. Klinkt stukken beter zelfs.
Link naar reactie
Ik krijg die demo niet eens aan de praat. Via fileshack (haal ik al mn downloads vandaan, snel en probleemsloos) gedownload, 600+ MB. De uiteindelijke file is 425 MB groot en is een setup bestand maar na kort lezen gebeurt er helemaal niets. Heb 'm nu 2 keer gedownload. Heeft iemand nog een andere, snelle mirror mocht de file corrupt zijn?
Link naar reactie
[quote:fbdc478b16="IMworthy"]Bedankt SDK. dat schiet lekker op. Hopen dat de file goed is en ik eidelijk kan beginnn. :D[/quote:fbdc478b16] ja daar heb ik em ook vandaan :D btw voor server connect to ip en dan standaard poort gebruiken en bij IP dcswow.servegame.org invoeren via dns komt ie dan vanzelf goed.
Link naar reactie
[quote:c5894ffa46="sdk"]ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/battlefield2/demo/Battlefield_2_Demo.exe tentamen vandaag gemaakt dus heb weer ff tijd (volgende pas volgende week) Ik zet nu ff met bf2 server aan... zie maar of je komt of niet (wel max 16 man([/quote:c5894ffa46] fileshack gebruikte ik vroeger ook af en toe, maar nu nooit meer, steeds veel te traag en regelmatig problemen. Als ik nu een demo wil, ga ik naar www.gamershell.com , daar kies je ofwel de mirror uit nederland, zweden of romania . voor BF2 gebruikte ik de miror uit nederland en krijg ik BF2 binnen tegen 600 - 730 Kb per sec, op ongeveer twaalf min had ik de demo.
Link naar reactie
Met gamershell had ik juist slechte ervaringen mee. Lang geleden overigens. Dacht overigens dat eea aan MCafee security suite lag. Helaas kon ik nits uitschakelen zonder dat het zichzelf na enkele seconden weer inschakelde. Dat en uiterst lange opstarttijden en andere problemen. Uninstall dus. Ik ben dus weer een fantastische target voor hackers en virussen. :( Nou, weer niets dus. Geen sjoege, ook op mn 2e computer niet. Wat in #$@%naam is er mis? :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...